AndroidHealthClinic

bigger stronger faster

iemand al nieuws hierover?

op 25augustus ca. zou hij online komen. Dan gaan die nerds op die fora een dvd screener plaatsen. Ik post dan wel de link(s) hier zo snel ik kan.

De dvd komt al uit op 13 september in de states btw

grt

watch-movies.net als je die ff in de gaten houdt, staan de nieuwste films op

is het al onlin???

Ik heb hem al 2 weken op m'n harde schijf staan ofzo. Geen dvd kwaliteit, maar goed.

Hier even lid worden, kan je hem zo downloaden: [Link niet meer beschikbaar]

Is een torrent, kan dus geen link geven want je moet geregistreerd zijn bij die tracker.

Shit, want ik wil hem echt graag zien. Maar je hebt dus een goede versie en niet een fake, want dat is mij al wel overkomen:(

Shit, want ik wil hem echt graag zien. Maar je hebt dus een goede versie en niet een fake, want dat is mij al wel overkomen:(

Ja, zeker weten.

Heb enkele screenshots gemaakt, beetje random:

qwzjoy.jpg

xmveyv.jpg

nxjjmq.jpg

2qjg50j.jpg

i5og1c.jpg

semux3.jpg

Film begint ook met Hulk Hogan, Rocky, Rambo etc. Weet zeker dat ik de goede heb.

Als iemand een goede site weet om shit te uploaden (film is rond de 900mb, maar kan hem split-archiven) kan ik hem wel er op krijgen. Rapidshare ofzo kan natuurlijk altijd wel, maar dan zit je weer met die download-limieten voor free users.

megaupload of file factory? Weet niet tot hoeveel die gaan

ben oko wel beniewd Rock, die site die je gaf kan ik niet registeren ofzo. hopelijk zijn er nog andere opties.

Als iemand een goede site weet om shit te uploaden (film is rond de 900mb, maar kan hem split-archiven) kan ik hem wel er op krijgen. Rapidshare ofzo kan natuurlijk altijd wel, maar dan zit je weer met die download-limieten voor free users.

tegenwoordig (de laatste week toch) zijn er geen limieten meer maar de snelheid is wel beperkt tot 45kb/s (hier toch, vroeger kon ik toch tegen 350 downloaden, dat is wel mijn max).

Doe hem uploaden Rock pleassssse:D dan krijg je 4 karma puntjes van mij en ik durf te wedden ook van MacB 28 puntjes:P

Kun je 'm anders niet zelf als .torrent uploaden op bijv. Piratebay.org?

Ja kan hem zelf wel als torrent uploaden, maar dan ben ik de enige seeder over heel DBB, wat resulteert dat iedereen met 2kb/sec download. Ik ga even kijken wat er mogelijk is.

idd, das een mooie optie :D

Lijkt me trouwens sterk om m nu al te hebben, 1 release betekend miljoenen kopieën, das niet t geval.

Inderdaad, ik lul uit m'n nek. Die screenshots heb ik zelf getekend in paint :rolleyes:

Terug
Naar boven