giallo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hem al 2 weken op m'n harde schijf staan ofzo. Geen dvd kwaliteit, maar goed.
Hier even lid worden, kan je hem zo downloaden: [Link niet meer beschikbaar]

Shit, want ik wil hem echt graag zien. Maar je hebt dus een goede versie en niet een fake, want dat is mij al wel overkomen![]()
Als iemand een goede site weet om shit te uploaden (film is rond de 900mb, maar kan hem split-archiven) kan ik hem wel er op krijgen. Rapidshare ofzo kan natuurlijk altijd wel, maar dan zit je weer met die download-limieten voor free users.
idd, das een mooie optieKun je 'm anders niet zelf als .torrent uploaden op bijv. Piratebay.org?

idd, das een mooie optie
Lijkt me trouwens sterk om m nu al te hebben, 1 release betekend miljoenen kopieën, das niet t geval.

Als iemand een goede site weet om shit te uploaden (film is rond de 900mb, maar kan hem split-archiven) kan ik hem wel er op krijgen. Rapidshare ofzo kan natuurlijk altijd wel, maar dan zit je weer met die download-limieten voor free users.
karma for life!