Flippo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
heb hem gedownload via demonoid.com. loopt verdorie het beeld niet synchroon met het geluid
mag ik weer downen![]()
Moest je maar mijn link genomen hebben

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb hem gedownload via demonoid.com. loopt verdorie het beeld niet synchroon met het geluid
mag ik weer downen![]()

Net ook volledig bekeken, uiteindelijk begint het wat teveel te worden maar ze zeggen wel een paar correcte dingen, ook Valentino zegt heel wat correcte verhaaltjes, en uiteindelijk neemt iedereen drugs, iedereen slikt! En als je dan kijkt dat Anabole Steroïden op plaats 144 staat bij de gevallen die binnengebracht worden in het ziekenhuis.
1. Alcohol
2. Cocaïne
3. weet ik niet meer
4. Marihuana
AS komt zelfs nog na multivitaminen!!! Dus wat maakt het je dan kapot. We zijn er mee geboren, het is gemaakt om te genezen en te versterken, na operaties, ziektes,... Natuurlijk de wet op zich verbieden mag nooit gebeuren want dan gebeuren er ook verkeerde dingen. Maar er wordt teveel overdreven omtrent AS.
true
We zijn er mee geboren? Wat een onzin. We zijn er niet mee geboren.
Die lijst gaat over acute gevallen. Natuurlijk kan je niets acuuts krijgen van A.S. Het gaat imo vooral om de gevolgen van lange termijn gebruik. Het probleem is dat je nooit kan aantonen dat een hartklep niet meer functioneert door jarenlang gebruik van A.S. Of dat iemand een hartinfarct krijgt tgv A.S. Of dat kanker is ontstaan door A.S. Maar dat je het niet kan aantonen neemt niet weg dat A.S. een (grote?) rol kan spelen bij het onstaan van deze aandoeningen.
Holleeder b.v. heeft veel A.S. gebruikt en hij heeft een defecte hartklep. Toevallig ken ik iemand die wel eens met hem trainde en deze man heeft ook een defecte hartklep. Was ook een zware gebruiker. Arnie heeft een nieuwe hartklep. Zo zijn er veel gebruikers die klachten hebben aan hart en vaat. Jesse Marunde, gescheurde aorta? Op die leeftijd?
Is dat toeval?
Zwaar gebruik is denk ik erg gevaarlijk op lange termijn. 1/2 kuurtjes met verantwoorde dosis etc lijkt mij vrij onschuldig voor je lichaam. Echter het effect op de hersenen lijkt mij het ergst->gedragsverandering tijdens en na de kuur, depressiviteit ,verhoogde kans op bipolaire stoornis etc. De chemische balans in je hersenen raakt gewoon verstoort voor een tijdje en wordt denk ik onderschat.
gezien, vond het wel leuk om te kijken, maar het is toch niet die baanbrekende docu dat ik dacht dat het zou zijn, dan vind ik die docu op national geographic veel interessanter
[Link niet meer beschikbaar]
heb er me effe mee bezig gehouden om een bruikbare link te zoeken , om rechtstreeks bigger stronger faster te bekijken op pc
en het is me gelukt
grtz[/QUOTE
ke testen