MuscleMeat

Beginne met cycle

  • Topic starter Malow
  • Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 973
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Malow

Novice
Lid geworden
5 sep 2021
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Hoi ik ben nieuw op de forums ben 27 jaar heb 2 sarms cycles gedaan wil nu eens een kuur testerone proberen dacht aan 350 test ik weeg nu 84 en wil eigelijk max 90 wegen
Alleen ben vanaf vrijdag begonnen met anavar om is een steroid teproberen alleen merk dat ik een klein beetje agressief wordt niet heel erg maar het valt te merken merk ook al meer energie en meer kracht in de gum ik neem 60mg 2keer 30 perdag heb ook nova gehaald voor als ik gyno symptomen krijg waar ik bang voor ben van sarms geen last gehad gebruiken toen flinke doses rad 30 40 mg vindt het raar dat anavar zoveel met je mood doet dat maakt me best bang om de test aan teraken hoor graag advies of 300mg een tehogen dosis is want wil max 6kilo aan komen
 
Ik zou er ver van weg blijven als je nu er al niet tegen kan.
 
Maar het raren is bij een hoge dosering sarms had ik nergens last van gehad mischien heb ik alleen last bij van de anavar
 
Sarms zijn geen steroïden.
 
Want ik trainde voor de sarms al 9jaar natuurlijk en ik leef voor bodybuilding dus wilden eigelijk graag eens test proberen
 
Dan doe je dat toch daar heb je onze toestemming toch niet voor nodig.
 
Sarms zijn geen steroïden.
Daar ben ik ook van op de hoogte krijg maandag de vial met test binnen en zou het dan jammer vinden om dan niet te gebruiken vandaar dat ik met 350 wil gaan beginnen
 
Hahaha agressief door een beetje anavar. Moet niet gekker worden.
Ik denk dat steroiden niet voor jou zijn. En dat bedoel ik niet kleinerend, maar anavar is misschien wel de laatste steroide waar je agressief door zou kunnen worden. Test is vele malen potenter daarvoor.
Weet ook niet of nolva nou echt de oplossing is tegen gyno..
 
Ligt er ook maar net aan wat je bedoelt met een beetje agressief hoor. Een beetje onrust in het hoofd en even niet weten wat je met de extra energie moet doen kan je best ervaren aan het begin van een kuur of als je doseringen aan het opschroeven bent.
 
Back
Naar boven