- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waar zouden ze je verder mee moeten helpen dan? Alles is in orde toch?Ze willen/kunnen me niet verder helpen helaas vanuit hun ideaal is dat onmogelijk.
Dus dan maar op zoek naar een alternatief.
Klasse dat je ons op de hoogte houd muis
Waar zouden ze je verder mee moeten helpen dan? Alles is in orde toch?

UPDATE:
Net bij endo geweest.
Alle waarden zijn goed...sommige redelijk goed.
Precieze waardes krijg ik nog thuis gestuurd.
Ze willen/kunnen me niet verder helpen helaas vanuit hun ideaal is dat onmogelijk.
Wat me verbaasd is dat de lever NU INEENS geen afwijking vertoont.
De vorige keer werd me verteld dat hij vergroot was, nu zegt ie dat de lever wat dieper ligt....klinkt mij vreemd in de oren.
Conclusie:
1. voor iedereen!! Doe af en toe een bloedtest!! je hebt niets te verliezen.
2. laat je niet gek maken door doktoren, ze zitten er met een heel ander idee...gebruik je eigen gezonde verstand!
Klasse dat je ons op de hoogte houd muis
Waar zouden ze je verder mee moeten helpen dan? Alles is in orde toch?

Jij heb eerlijk verteld over je aas gebruik? Was je in een nederlands of Duits ziekenhuis?Uhh ja, maar is dat over 3 maanden ook zo dan?
Ik zet 52 weken per jaar kerel, dus lijkt het me geen overbodige luxe om me van tijd tot tijd te laten checken.
Maar een ziekenhuis is daar niet geschikt voor kennelijk.
Ik vind het best zo, we weten hier allemaal hoe er over ons aas gebruikers word gedacht.
Laat maar, ze mogen junkies en alcoholisten gaan helpen...![]()
Jij heb eerlijk verteld over je aas gebruik? Was je in een nederlands of Duits ziekenhuis?

Goed nieuws dus behalve dat ze je niet meer willen helpen, ander ziekenhuis dan maar.

Jazeker, ik moest iig 10 punten hoger scoren dan een ene Rodge.
Dan had ik tenminste het iq van een bevroren visstick.
Zat er natuurlijk ruim boven![]()
jummie 
Uhh ja, maar is dat over 3 maanden ook zo dan?
Ik zet 52 weken per jaar kerel, dus lijkt het me geen overbodige luxe om me van tijd tot tijd te laten checken.
Maar een ziekenhuis is daar niet geschikt voor kennelijk.
Ik vind het best zo, we weten hier allemaal hoe er over ons aas gebruikers word gedacht.
Laat maar, ze mogen junkies en alcoholisten gaan helpen...![]()
UPDATE:
Net bij endo geweest.
Ze willen/kunnen me niet verder helpen helaas vanuit hun ideaal is dat onmogelijk.
De vorige keer werd me verteld dat hij vergroot was, nu zegt ie dat de lever wat dieper ligt....klinkt mij vreemd in de oren.
Conclusie:
2. laat je niet gek maken door doktoren, ze zitten er met een heel ander idee...gebruik je eigen gezonde verstand!
UPDATE:
Net bij endo geweest.
Conclusie:

En wat voor bloedtest hebben we het hier nou precies over? Heeft het nog een speciale naam ? En heb je ook een lijst waarop je nu allemaal getest bent. Is misschien een goed idee om te doen als men begint met kuren.