Fitness Seller

Binnenkant borst -'nieuw' vraagje

Gelukkig nog niet zo lelijk als deze t**ten, je hebt bijna een bh nodig;

[Link niet meer beschikbaar]

In het begin van de thread geef ik duidelijk aan dat ik niet op zoek ben naar oefeningen waarmee je de binnenkant zou kunnen isoleren omdat ik besef dat dat niet kan. Ik vraag gewoon een verklaring voor iets dat ik observeer. Dat jij dan meteen als een ongestelde nicht gaat zitten frusten is jouw keus. Jij begint. Dan kun je het krijgen. Wie het laatst lacht lacht het best.

Anyway, als zoiets als een slotje bestaat mogen de mods deze thread sluiten. Dit leidt echt nergens naar..

YEAH :cool: en ze zijn nu nog groter jeweeettoch

Alleen moet wat meer inclinen

Hij bedoelt eigenlijk te zeggen dat hij graag meer definitie in zijn pecs wil.

Hoe dat te bereiken? Eerst moet die pec (spier) in zijn volledigheid groeien, dit betekent dat hij tot aan de aanhechting (binnenkant borst) moet gaan groeien. Hierdoor krijg je dat lijntje te zien omdat de (spieren bij de) aanhechtingen ook boller/groter worden.

Dit vind jij blijkbaar niet mooi en dus zou je er vervolgens voor kunnen kiezen om core oefeningen / definitie training en/of HIT oefeningen te gaan doen om alles 'plat' (ik gebruik jouw woorden) te krijgen.

Maar om een Ronaldo aan te halen.... :D
9% bodyfat en 2 keer per dag trainen inclusief krachttraining inclusief perfecte voeding + persoonlijk afgestemd schema. Tja, daar krijg je wel definitie van.

Ik heb tietjes.. Kunne jullie wat aan mij geven? :)

Antwoord op je vraag ; Borst trainen zodat de massa zich beter verdeelt , dan lager in bodyfat gaan zitten.

Terug
Naar boven