Fitness Seller

Binnenkant van de borst

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfa89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
79kg
Mede DBB'ers,

Ik heb het idee dat de binnenzijde van m'n borst (midden van de borst), niet helemaal mee groeit met de rest van m'n borst.
Hoe komt dit en hoe is dit op te lossen?
Welke oefeningen zijn geschikt om de binnenzijde te trainen?

Alvast bedankt,

LOL!

Meer serieus antwoord: Zorg dat je borst groter wordt. Je binnenkant borst loopt "achter" omdat je hele borst nog klein is. @79kg is dat ook niet vreemd.

Fly's heeft bij mij geholpen. Maar ik snap eig niet wat ze met binnenkant borst bedoelen..

Fly's heeft bij mij geholpen. Maar ik snap eig niet wat ze met binnenkant borst bedoelen..

Met binnenkant borst bedoelen ze de ruimte tussen de twee delen. Als iemand zegt dat "binnenkant borst achterloopt", dan willen ze dat die ruimte meer opgevuld wordt (de twee delen naar elkaar toe groeien).

Je kan die binnenzijde niet accentueren. Je moet gewoon je borst in zijn geheel laten groeien.

Haha silverback action. Flat werkt niet eens core. pls go

afb. probeert duidelijk te maken dat mensen niet moet denken als op de linkse foto, bijvoorbeeld 'me binnenkant borst loopt achter dus ga maar cable flyes doen'. het is gewoon een kwestie van massa, blijven pressen en eten. doe nu sinds augustus alleen nog maar incline en flat presses en me borst groeit dubbel zo hard dan met die fly, decline onzin erbij.

Fly's en Presses zijn gewoon presses en fly's. Je moet je borst idd niet onderverdelen in 6 delen. Of je nou fly's doet met dumbbells of kabels het werkt beide de borstspieren. De een wat beter dan de ander.

Ik snap wel dat ze dat daarmee bedoelen, maar er staat ook dat het de bovenkant borst en abs pakt, dat bedoelde ik meer :P

Haha silverback action. Flat werkt niet eens core. pls go

Fly's en Presses zijn gewoon presses en fly's. Je moet je borst idd niet onderverdelen in 6 delen. Of je nou fly's doet met dumbbells of kabels het werkt beide de borstspieren. De een wat beter dan de ander.

Ik snap wel dat ze dat daarmee bedoelen, maar er staat ook dat het de bovenkant borst en abs pakt, dat bedoelde ik meer :P
Yeah right. Niet meteen zo 'dom' doen als je zelf niet eens weet hoe het werkt.

Het plaatje laat zelf wel zien wat ermee bedoeld wordt qua 'binnenkant' borst.

Je bent toch niet serieus 3nigma?

damnn, altijd als ik de reacties lees wordt ik confused :eetmug:
maar dan ga ik maar weer verder met de flat press he

Aanhechtingen zijn genetisch bepaald.... massa kan het gat kleiner late lijken maar
Er is na zwaar trainen en veel massa niks aan tedoen suc6

de binnenkant van je borst zijn toch je longen?:dunno::dunno:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven