MuscleMeat

Binnenkant van de borst

Status
Niet open voor verdere reacties.
na de eerste paar reacties dacht ik ff dat ik een zeer domme vraag had gesteld, maar het levert toch genoeg discussie op zie ik.. ;)

Iedereen is hier aan het trollen ;). Je kan geen binnenkant borst accentueren.

Hoezo? Wil je zeggen dat je met pull-over niet de binnekant van je borst traint??

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Je moet wel goeie mind-muscle connection hebben (zoals Detrenmination ooit zei) anders train je je rug.

Echt een bron van wijsheid die jongen. Een andere mooie uitspraak van hem: "Ik zorg wel voor een goede stretch tijdens de laying leg curls,
maar de standing variant is bedoeld om de strepen in mijn hamstrings te carven."

Laatst bewerkt:
Iedereen is hier aan het trollen ;). Je kan geen binnenkant borst accentueren.

Echt een bron van wijsheid die jongen. Een andere mooie uitspraak van hem: "Ik zorg wel voor een goede stretch tijdens de laying leg curls,
maar de standing variant is bedoeld om de strepen in mijn hamstrings te carven."

Hele wijze BBer, heel veel kennis, vooral respect omdat hij natty is.
Hij heeft zelfs eigen site: www.De_Tren_meNATION.org

Flyes met 1 hand per keer en voeten op de bank werkt wel goed.

Flyes liggend op je zij willen ook nog wel eens helpen.

Gewoon een sticky maken met: binnenkant borst, laag ver% geen abs en pull overs.
(Over die laastse zijn de discussies wel interessanter (a))

Snap ik Jordy, maar hij doet het dus fout. Want het zijn CrossOVERS, ze heten niet voor niets zo. Dit zijn gewoon 3/4 fly's.

Snap ik Jordy, maar hij doet het dus fout. Want het zijn CrossOVERS, ze heten niet voor niets zo. Dit zijn gewoon 3/4 fly's.

Jij kruist je handen dus echt over elkaar heen zoals ik echt alleen ecto's zie doen? Zie daar echt de meerwaarde niet van in, hoe de naam ook mag zijn van de oefening.

Wat jullie niet weten is dat crossovers een afgeleide is van motorcrossovers, een oefening waarbij Hard Gains je pijpt terwijl je op een motor zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven