Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mede DBB'ers,
Ik heb het idee dat de binnenzijde van m'n borst (midden van de borst), niet helemaal mee groeit met de rest van m'n borst.
Hoe komt dit
Reversed grip chest flyes zijn perfect voor de binnenkant! Gewoon 3-4 sets van 8 tot 10 Herhalingen doen.
Reversed grip chest flyes zijn perfect voor de binnenkant! Gewoon 3-4 sets van 8 tot 10 Herhalingen doen.
Hoezo? Wil je zeggen dat je met pull-over niet de binnekant van je borst traint??
Hoezo? Wil je zeggen dat je met pull-over niet de binnekant van je borst traint??
---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------
Je moet wel goeie mind-muscle connection hebben (zoals Detrenmination ooit zei) anders train je je rug.
Je traint met borst oefeningen altijd beide delen en ook de 'binnenkant en buitenkant', alleen is er geen specifieke oefening die de nadruk legt op binnenkant/buitenkant. Je kunt wel de nadruk leggen op boven/onderkant.
En m'n 'je bent toch niet serieus?' was meer bedoelt op je 'Hallo!!! Het heet FLAT niet voor niks! Pakt sowieso geen bovenkant borst ermee! Doe eens normaal man!'.
Ik doe altijd smal incline in de smith voor binnekant boveborst.

Moet toch wel zeggen dat als ik een cable fly met een hand doe, en deze lekker ver doortrek, ik de binnenkant van m'n borst een stuk beter voel dan dat ik stop als mijn vuist recht voor m'n lichaam is... zal niet voor niks zijn toch.