XXL Nutrition

Binnenkort verkrijgbaar: XXL Bigger is Better Shirt in Geel en Blauw!

:roflol:. Dan zal je deze week nog even een bestelling erbij krijgen;)

We hebben ze in:
  • Zwart
  • Wit (zijn weer terug komen binnenkort weer op de site)
  • Blauw
  • Geel
  • Grijs

En we denken aan een leger Groene Kleur voor de winter, is daar behoefte aan?

Laatst bewerkt:
We hebben ze in:
  • Zwart
  • Wit (zijn weer terug komen binnenkort weer op de site)
  • Blauw
  • Geel
  • Grijs
En we denken aan een leger Groene Kleur voor de winter, is daar behoefte aan?

Ik vind die kleur ook wel bij bodybuilding passen, is ook wat stoerder dan blauw of geel imo en dat icm de nieuwe tekst zal dat ook een mooi shirt worden!

Jullie moeten veel meer kleding uitbrengen. Broeken, jassen, polo's, dekbedovertrekken :D

Echt de hele sportschool loopt hier met XXL shirtjes rond :D

Inderdaad meer XXL gear!

Ik ga elke dag in m'n XXL tanktop en XXL vest naar de sportschool met m'n XXL tas, XXL bidon, XXL pillendoosje en XXL shakebeker erin:D

En natuurlijk m'n XXL wrist straps en knee wraps om!

Inderdaad meer XXL gear!

Ik ga elke dag in m'n XXL tanktop en XXL vest naar de sportschool met m'n XXL tas, XXL bidon, XXL pillendoosje en XXL shakebeker erin:D

:lol: ik ga er eens serieus naar kijken!

Inderdaad meer XXL gear!

Alleen de XXL onderbroek ontbreekt nog :D

Hahaha een XXL trainingsbroek is misschien wel een goed idee?

Trainingsbroeken moeten er zeker komen!

BIGGER IS BETTER!

Zou wel cool zijn als er ook broeken komen. Ik ga er dan zeker een kopen. Of komen ze ook bij de gratis goodies te staan net zoals de rest van jullie kleding?

Had laatst bij een bestelling zon trui erbij gedaan,was maar een geeltje.
Zit echt top warm en lekkere capuchon!,voor dat geld een koopje,meer kleding rene haha

Zou wel cool zijn als er ook broeken komen. Ik ga er dan zeker een kopen. Of komen ze ook bij de gratis goodies te staan net zoals de rest van jullie kleding?

Dat zou zomaar kunnen, even eerst een knappe uitzoeken nog. Ik denk dat ik gewoon naar de winkel ga en een mooie meeneem in alle maten en laten we die namaken ;)

Had laatst bij een bestelling zon trui erbij gedaan,was maar een geeltje.
Zit echt top warm en lekkere capuchon!,voor dat geld een koopje,meer kleding rene haha

Komt eraan kerel! De kleding is altijd een leuk extraatje geweest maar het gaat steeds sneller met de kleding. Dus tijd om wat uit te breiden.

Ik wil graag die van Gisa ter Haar, dat zwarte topje, gedragen, ongewassen. :eyebrow:

Fuuark, want one !

:rolleyes: Een Gisa of een Broek? :D

Die broek mag je houden :D

Er moet inderdaad veel meer kleding komen van XXL! Alles waar XXL opstaat wil ik hebben!! :D

Terug
Naar boven