Fitness Seller

Binnenkort verkrijgbaar: XXL Bigger is Better Shirt in Geel en Blauw!

Kan ik al een broek bestellen?? :D

Ik heb zo pas de sweater besteld :D

binnenkort ook eens een paar van die tanktops en shirtjes bestellen :) shirtjes die ik nu draag zijn onderaan net een jurk en bij me biceps zitten ze te strak. neem aan dat dat bij jullie shirtjes niet het geval zal zijn? (of minder iig)

Ik ben broeken aan het bekijken, er komt zeker een broek aan. Even nog een mooi model uitzoeken.

fantastisch! een XXL broek zou super zijn..

jullie sweaters zijn wel super om te dragen, jammer genoeg is de rits zeer snel kapot gegaan en nu kan ik hem niet meer dragen :(

Kan ik al een broek bestellen?? :D

even geduld nog.........

Ik heb zo pas de sweater besteld :D

:thumbs:

binnenkort ook eens een paar van die tanktops en shirtjes bestellen :) shirtjes die ik nu draag zijn onderaan net een jurk en bij me biceps zitten ze te strak. neem aan dat dat bij jullie shirtjes niet het geval zal zijn? (of minder iig)

Nee die zijn ruim bij de armen :thumb:

fantastisch! een XXL broek zou super zijn..

jullie sweaters zijn wel super om te dragen, jammer genoeg is de rits zeer snel kapot gegaan en nu kan ik hem niet meer dragen :(

We krijgen een custommade broek, maar wordt denk wel Januari voordat alles klaar is. Grijs en zwart joggingbroeken.

Bij ons in de sportschool loopt 50% in een XXL Nutrition shirt rond. Echt niet normaal meer :D

René. Ik wil graag een onderbroek met op de voorkant XXL: BIGGER = BETTER.

Darth Vader:eek:. Maar dit ben jij toch niet Rene of wel? Zo wel, damn!

OT: wat moet ik me precies voorstellen van die stretch shirtjes eigenlijk? Is dat zoiets als die strakke Nike shirtjes wat helemaal om je lichaam plakken, is zit dit toch weer net ietsjes losser?

Dit is Suykerbuijk..... het zijn katoene ribhempjes die straks aansluiten en strecth effect hebben. Sluiten dus nauw aan op de buik ook.

owww! coollll hebbe hebbe hebbe :D:D

Sowieso Bigger is better erbij man, sowieso !!

Sowieso Bigger is better erbij man, sowieso !!

Ja dat komt er ook vast wel op, dat is de reden dat mensen die shirts leuk vinden ;-)

Op de broek komt aan de voorkant klein geborduurd XXL Nutrition

en ik wil dan op de broekspijp. Ik moet alleen nog even kijken naar een goed lettertype daarvoor.
We hebben 1000 broeken besteld met borduring, de opdruk komt er pas later op.

B
I
G
G
E
R

I
S

B
E
T
T
E
R

Gisteren twee t-shirts voor ne vriend moeten bij bestellen;) Geel en een blauw! Hij vind ze ook supper:D

als broeken komen bestel ik er 1 met zo een stretch tanktop ^.^

Terug
Naar boven