Revoluzion
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben broeken aan het bekijken, er komt zeker een broek aan. Even nog een mooi model uitzoeken.

binnenkort ook eens een paar van die tanktops en shirtjes bestellenshirtjes die ik nu draag zijn onderaan net een jurk en bij me biceps zitten ze te strak. neem aan dat dat bij jullie shirtjes niet het geval zal zijn? (of minder iig)
fantastisch! een XXL broek zou super zijn..
jullie sweaters zijn wel super om te dragen, jammer genoeg is de rits zeer snel kapot gegaan en nu kan ik hem niet meer dragen![]()
Bij ons in de sportschool loopt 50% in een XXL Nutrition shirt rond. Echt niet normaal meer![]()
Geweldige shirtje. Zitten prima en zien er stoer uit!
Bij ons in de sportschool loopt 50% in een XXL Nutrition shirt rond. Echt niet normaal meer![]()

. Maar dit ben jij toch niet Rene of wel? Zo wel, damn!Darth Vader. Maar dit ben jij toch niet Rene of wel? Zo wel, damn!
OT: wat moet ik me precies voorstellen van die stretch shirtjes eigenlijk? Is dat zoiets als die strakke Nike shirtjes wat helemaal om je lichaam plakken, is zit dit toch weer net ietsjes losser?
Dit is Suykerbuijk..... het zijn katoene ribhempjes die straks aansluiten en strecth effect hebben. Sluiten dus nauw aan op de buik ook.

Aah oke oke. Nog even over nadenken dan want zit in de bulk![]()