XXL Nutrition

Binnenkort verkrijgbaar: XXL Bigger is Better Shirt in Geel en Blauw!

Het is deze man dat is een atleet van ons en een goede vriend van mij. Ik wist er niets van en hij kwam ineens met die tattoo :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch een soort van emotionele binding dus. Kon me al niet voorstellen dat er zomaar iemand was die de tattoo had laten zetten. :)

De broeken zijn klaar nu moet alleen de bedrukking nog op de broekspijp, ik verwacht deze in elk geval deze maand nog :D

Broeken zijn speciaal voor ons gemaakt en hebben het XXL logo geborduurd aan de voorkant net iets onder de broekzak. Op de rechtse pijp (van de drager) komt van boven naar beneden Bigger is Better te staan in een nieuw lettertype dat we misschien in de toekomst ook voor de shirts gaan gebruiken.

Het zijn dus joggingsbroeken in grijs en zwart.

Laatst bewerkt:
Vet!

Is er ook al bekend wat de broeken gaan kosten?

Vet!

Is er ook al bekend wat de broeken gaan kosten?

Ik moet nog even kijken ernaar wat ze precies gaan kosten. De broeken hebben precies het model van een jogging broek van Bjorn Borg en ook het materiaal daarvan. Er zijn dus goede materialen gebruikt, onderaan de broeksppen zitten aan die binnenkant touwtjes met knijpertjes zodat je die kan stellen. Die zitten ook in de taille en het XXL logo is dus duurzaam geborduurd op de broek.

Ik moet nog even goed kijken naar onze inkoopprijs + bedrukking. Het wordt sowieso onder de 30euro.

Ben benieuwd :D

Sneak peak van het nieuwe lettertype?:grinny:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: HB89
De broeken zijn klaar nu moet alleen de bedrukking nog op de broekspijp, ik verwacht deze in elk geval deze maand nog :D

Broeken zijn speciaal voor ons gemaakt en hebben het XXL logo geborduurd aan de voorkant net iets onder de broekzak. Op de rechtse pijp (van de drager) komt van boven naar beneden Bigger is Better te staan in een nieuw lettertype dat we misschien in de toekomst ook voor de shirts gaan gebruiken.

Het zijn dus joggingsbroeken in grijs en zwart.
Vet! Mijn broek is zo'n beetje aan het einde van z'n levensduur.

Oow dat is een mooie broek,
zal maar is snel , een goede bestelling plaatsen !!

worden er zoveel gewonnen ? :P

Terug
Naar boven