- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk zou je geld moeten krijgen om zoiets te dragen ivm het reclame maken voor supplementen.
Eigenlijk wel ja! Maar is dat ook niet met shirts van merken zoals Boss, GASP, D&G, Armani, Versace waar dit groot opstaat?

Geen vergelijk imo. Een supplementen seller krijgt in de gym naamsbekendheid door het dragen van de shirts.
Je weet wel, die ene gast zit na te denken over het gebruik van supps en ziet XXL Nutrition in zijn gym. Wedden dat hij dat gaat checken.
En die andere merken zijn kleding merken, een geheel andere uitwerking van het gedragen merk. GASP en Gorilla Wear is qua kwaliteit ook vele malen beter dan de doorsnee fruitoftheloom shirtjes.![]()
maar ja die kosten ook wat meer dan
. ik vind overigens onze shirts niet een pure reclame uiting. 
Je loopt er zeker niet meer als uithangbord maar je maakt een statement.
Ik zal je vertellen dat heel veel mensen alleen kleren bestellen en geen supplementen. Dan vinden die het blijkbaar toch erg leuk of mooi![]()

En dan met opdruk "traint by Ray Simon" 
Eigenlijk zou je geld moeten krijgen om zoiets te dragen ivm het reclame maken voor supplementen.
Je loopt er zeker niet meer als uithangbord maar je maakt een statement.
Ik zal je vertellen dat heel veel mensen alleen kleren bestellen en geen supplementen. Dan vinden die het blijkbaar toch erg leuk of mooi![]()
Lol, bij mij is het precies andersom.
Zelfs al zou ik er geld bij krijgen zou ik nog geen shirtje van armani aandoen waar heel groot AJ opstaat
Shirtjes van XXL zou ik nog wel kopen als ze 20 euro per stuk waren. Zitten super, goede kwaliteit en ik vind ze nog ruig ook!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En de tanktops mogen wel meer de tanktops vorm hebben van Gasp of Gorilla Wear.
Je koopt ze toch omdat ze mooi zijn, niet omdat je perse wil dat iedereen aan de XXL supplementen gaat zitten. Alhoewel dat natuurlijk mooi is meegenomen voor XXL zelf![]()

xxl is geen reclame, is gwn een lifestyle. denk serieus dat er een markt is voor een echte xxl lijn. Kijk maar naar Flag nor Fail.
Zoveel mensen die niet enkel het dragen, maar zelfs laten tattoeren.
(gebeurt bij xxl trouwens ook![]()

xxl is geen reclame, is gwn een lifestyle. denk serieus dat er een markt is voor een echte xxl lijn. Kijk maar naar Flag nor Fail.
Zoveel mensen die niet enkel het dragen, maar zelfs laten tattoeren.
(gebeurt bij xxl trouwens ook![]()
Misschien moet XXL dan wat meer verschillende opdrukken gaan leveren voordat ze van hun bijproduct een hoofdproduct kunnen maken. 
Deze gast heeft inderdaad een XXL tatto. IMO wel jammer dat het niet het echt logo is maar een beetje recht toe recht aan.
Deze gast heeft inderdaad een XXL tatto. IMO wel jammer dat het niet het echt logo is maar een beetje recht toe recht aan.

Als dit de enkel is van de eigenaar, dan kan ik het nog begrijpen.
Is dat het niet dan ......![]()