- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Nee, hoogstens ben je gemist.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, hoogstens ben je gemist.
Hart voor weinig.

Dat is wel lief
Alles komt goed ouweEr is veel gebeurd sindsdien. Ik ga het even samenvatten.
- Hartinfarct
- Herstellen hiervan (startpunt pompkracht 35%)
- Stoppen met AAS en tevens bijna niet getraind
- Na 6 maanden stoppen kreeg ik HCG toegediend vanuit Dr. Pim de Ronde vanwege kinderwens. Libido en gemoedstoestand compleet naar de klote.
- In mei echo van hart gehad, pompkracht is hersteld naar 48,8%. Zeer goed nieuws.
- Eind augustus gaat ex bij me weg, kinderwens dus effectief van de baan.
Sinds een paar weken weer rustig aan het trainen en m’n voeding weer een beetje onder de loep genomen. Aan het stoppen met roken, gaat opzich beter dan verwacht.

Er is veel gebeurd sindsdien. Ik ga het even samenvatten.
- Hartinfarct
- Herstellen hiervan (startpunt pompkracht 35%)
- Stoppen met AAS en tevens bijna niet getraind
- Na 6 maanden stoppen kreeg ik HCG toegediend vanuit Dr. Pim de Ronde vanwege kinderwens. Libido en gemoedstoestand compleet naar de klote.
- In mei echo van hart gehad, pompkracht is hersteld naar 48,8%. Zeer goed nieuws.
- Eind augustus gaat ex bij me weg, kinderwens dus effectief van de baan.
Sinds een paar weken weer rustig aan het trainen en m’n voeding weer een beetje onder de loep genomen. Aan het stoppen met roken, gaat opzich beter dan verwacht.
Sowieso, neef.
Ja ik hoopte dat alle drama na vorig jaar wel een beetje voorbij zou zijn, maar helaas.Bewogen jaar man!
Stoppen met roken is mij ook gelukt na 25+ jaar, dus ook jij kan dat maat.
Ik begon met nicotine kauwgom alleen maar meer te roken. Nu geloof ik plus minus 2 maanden gestopt volgens mij.Sowieso, neef.
Ja ik hoopte dat alle drama na vorig jaar wel een beetje voorbij zou zijn, maar helaas.
Toch wel verbaast hoe hardnekkig die rookverslaving is. Op aanraden van iemand nicotinepleisters geprobeerd en is wel een merkbaar verschil 💪🏻
Ik ben nu 2 maanden gestopt met vapen, ook met behulp van pleisters. Ik moet zeggen dat de drang naar roken/vapen nu langzaam minder wordt en m'n conditie vooruit gaat.Toch wel verbaast hoe hardnekkig die rookverslaving is. Op aanraden van iemand nicotinepleisters geprobeerd en is wel een merkbaar verschil
Ja het doet wel iets met je nachtrust. Ik heb bijvoorbeeld hele realistische dromen die naar mijn idee ook erg lang durenIk ben nu 2 maanden gestopt met vapen, ook met behulp van pleisters. Ik moet zeggen dat de drang naar roken/vapen nu langzaam minder wordt en m'n conditie vooruit gaat.
Ik had wel tijdens het gebruik van de pleisters dat ik een aantal keer per nacht wakker werd, uiteindelijk legde ik het verband met de pleisters en heb ze er 's avonds afgehaald. Vanaf die nacht sliep ik weer door.
Geen idee of jij daar last van hebt... maar duurde bij mij even voordat ik het verband legde...

Jaaaaa ik droomde inderdaad ook veel intensiever, hele rare dromen ook, geen nare dromen ofzo maar wel heel levendig. 🤣Ja het doet wel iets met je nachtrust. Ik heb bijvoorbeeld hele realistische dromen die naar mijn idee ook erg lang duren![]()
Welke voordelen merk je tot nu toe?Ik begon met nicotine kauwgom alleen maar meer te roken. Nu geloof ik plus minus 2 maanden gestopt volgens mij.
Meer stress maar dat is geen voordeel.
Je auto stinkt niet meer.Meer stress maar dat is geen voordeel.
Persoonlijk op cardio gebied merk ik weinig verschil ik heb laatst ook een longfunctie test gehad en die was gewoon prima ondanks roken. Eerste week(en) wel echt troep uit m'n longen lopen ophoesten en (bruin) slijm maar dat is nu over.
Ik stink niet, huis is schoner etc.

Hoe weet jij dat?

Omdat ik er in heb gezeten?

Weet je dat ook omdat je erin gezeten hebt?Omdat ik er in heb gezeten?
Alsof je de deur van een coffeeshop open deed![]()

Ik scheet hem bagger in Antwerpen de hele tijd politie voor meOmdat ik er in heb gezeten?
Alsof je de deur van een coffeeshop open deed![]()

Misschien heb je geen behoefte om hier iets over te zeggen maar ook aangezien er een kinderwens was vind ik het vreemd dat ze je verlaten heeft, ik weet natuurlijk niets van de relatie maar in mijn ogen is er geen sprake van liefde als zij bij je weggaat als je 'in de kreukels ligt'.Eind augustus gaat ex bij me weg, kinderwens dus effectief van de baan.