AndroidHealthClinic

Biomek's hartinfarct

• Topic Starter Topic Starter
Een jaar na dato, hoe gaat het nu eigenlijk met je bro?

Er is veel gebeurd sindsdien. Ik ga het even samenvatten.

- Hartinfarct
- Herstellen hiervan (startpunt pompkracht 35%)
- Stoppen met AAS en tevens bijna niet getraind
- Na 6 maanden stoppen kreeg ik HCG toegediend vanuit Dr. Pim de Ronde vanwege kinderwens. Libido en gemoedstoestand compleet naar de klote.
- In mei echo van hart gehad, pompkracht is hersteld naar 48,8%. Zeer goed nieuws.
- Eind augustus gaat ex bij me weg, kinderwens dus effectief van de baan.

Sinds een paar weken weer rustig aan het trainen en m’n voeding weer een beetje onder de loep genomen. Aan het stoppen met roken, gaat opzich beter dan verwacht.

- Hartinfarct
- Na 6 maanden stoppen kreeg ik HCG toegediend vanuit Dr. Pim de Ronde vanwege kinderwens. Libido en gemoedstoestand compleet naar de klote.
- In mei echo van hart gehad, pompkracht is hersteld naar 48,8%. Zeer goed nieuws.

Sinds een paar weken weer rustig aan het trainen en m’n voeding weer een beetje onder de loep genomen. Aan het stoppen met roken, gaat opzich beter dan verwacht.
Alles komt goed ouwe :flexbiceps:

- Hartinfarct

Bewogen jaar man!
Stoppen met roken is mij ook gelukt na 25+ jaar, dus ook jij kan dat maat.

• Like
Waarderingen: Vonk
Sowieso, neef.

Ja ik hoopte dat alle drama na vorig jaar wel een beetje voorbij zou zijn, maar helaas.

Toch wel verbaast hoe hardnekkig die rookverslaving is. Op aanraden van iemand nicotinepleisters geprobeerd en is wel een merkbaar verschil 💪🏻
Ik begon met nicotine kauwgom alleen maar meer te roken. Nu geloof ik plus minus 2 maanden gestopt volgens mij.

Toch wel verbaast hoe hardnekkig die rookverslaving is. Op aanraden van iemand nicotinepleisters geprobeerd en is wel een merkbaar verschil
Ik ben nu 2 maanden gestopt met vapen, ook met behulp van pleisters. Ik moet zeggen dat de drang naar roken/vapen nu langzaam minder wordt en m'n conditie vooruit gaat.

Ik had wel tijdens het gebruik van de pleisters dat ik een aantal keer per nacht wakker werd, uiteindelijk legde ik het verband met de pleisters en heb ze er 's avonds afgehaald. Vanaf die nacht sliep ik weer door.
Geen idee of jij daar last van hebt... maar duurde bij mij even voordat ik het verband legde...

Ik ben nu 2 maanden gestopt met vapen, ook met behulp van pleisters. Ik moet zeggen dat de drang naar roken/vapen nu langzaam minder wordt en m'n conditie vooruit gaat.

Ik had wel tijdens het gebruik van de pleisters dat ik een aantal keer per nacht wakker werd, uiteindelijk legde ik het verband met de pleisters en heb ze er 's avonds afgehaald. Vanaf die nacht sliep ik weer door.
Geen idee of jij daar last van hebt... maar duurde bij mij even voordat ik het verband legde...
Ja het doet wel iets met je nachtrust. Ik heb bijvoorbeeld hele realistische dromen die naar mijn idee ook erg lang duren :roflol:

Ja het doet wel iets met je nachtrust. Ik heb bijvoorbeeld hele realistische dromen die naar mijn idee ook erg lang duren :roflol:
Jaaaaa ik droomde inderdaad ook veel intensiever, hele rare dromen ook, geen nare dromen ofzo maar wel heel levendig. 🤣

Welke voordelen merk je tot nu toe?
Meer stress maar dat is geen voordeel.

Persoonlijk op cardio gebied merk ik weinig verschil ik heb laatst ook een longfunctie test gehad en die was gewoon prima ondanks roken. Eerste week(en) wel echt troep uit m'n longen lopen ophoesten en (bruin) slijm maar dat is nu over.

Ik stink niet, huis is schoner etc.

Meer stress maar dat is geen voordeel.

Persoonlijk op cardio gebied merk ik weinig verschil ik heb laatst ook een longfunctie test gehad en die was gewoon prima ondanks roken. Eerste week(en) wel echt troep uit m'n longen lopen ophoesten en (bruin) slijm maar dat is nu over.

Ik stink niet, huis is schoner etc.
Je auto stinkt niet meer. :fluit:

Eind augustus gaat ex bij me weg, kinderwens dus effectief van de baan.
Misschien heb je geen behoefte om hier iets over te zeggen maar ook aangezien er een kinderwens was vind ik het vreemd dat ze je verlaten heeft, ik weet natuurlijk niets van de relatie maar in mijn ogen is er geen sprake van liefde als zij bij je weggaat als je 'in de kreukels ligt'.

Maar oke...een plus is met de progressie ( hart) die gemaakt is.

Terug
Naar boven