AndroidHealthClinic

Biomek's hartinfarct

Bezoekers in dit topic

Alle mogelijke supplementen/medicatie te gebruiken om je foutieve waardes te onderdrukken helpt toch ook niet echt?

Of maakt dit niets uit?
Met een goede ARB/Statine kun je een heleboel schade voorkomen. Dat is waarschijnlijk ook één van de redenen waarom Ronnie Coleman etc. waarschijnlijk nog leeft.
.

Uiteraard speelt shit zoals genen, diet etc. ook een rol, maar er zijn talloze onderzoeken gedaan die laten zien dat die meds en een heleboel andere supplementen wel degelijk een toegevoegde waarde hebben.
 
Oke guys, update.

Vrijdag bij Dr Pim de Ronde geweest voor een soort intake. Situatie omtrent hartinfarct uitgelegd, hij stelde een aantal vragen over wat ik heb gebruikt, hoeveel en hoe lang etc. Ik heb alles met 100% open en eerlijkheid beantwoord.

Hij vond het een heel bijzonder geval. Hij heeft nog niet eerder iemand meegemaakt die op mijn leeftijd (34) al een hartinfarct heeft gehad. Hij gaf aan dat de dosissen die ik gebruikte niet bijzonder waren en dat erfelijkheid de grootste rol speelt in dit hele verhaal.

Van alle dingen die ik kan doen om hiervan te herstellen en m'n gezondheid te verbeteren is stoppen met roken, daar is de meeste winst in te behalen.

Zijn advies is, uiteraard om te stoppen met AAS. Hij zei het wel op zo'n manier dat hij dat wel "moet" zeggen omdat hij uiteindelijk nog altijd een dokter is.

Ik heb vanaf halverwege november niks meer genomen. Het laatste was sustanon en ik verwacht dat dat elk moment m'n lijf helemaal uit is. We gaan in maart bloed prikken en kijken hoe m'n testosteron waardes ervoor staan. Als ik veel last heb van het "off gaan" dan was een TRT dosis een optie.

MAAR! Toen kwam het stukje vruchtbaarheid ter sprake en kinderwens. Ja dat betekent natuurlijk gewoon off blijven. Hij gaf aan dat HCG kon worden voorgeschreven maar daarvoor moest ik minimaal 6 maanden helemaal off zijn. Dus we houden dat stukje in de gaten.
 
Laatst bewerkt:
Oke guys, update.

Vrijdag bij Dr Pim de Ronde geweest voor een soort intake. Situatie omtrent hartinfarct uitgelegd, hij stelde een aantal vragen over wat ik heb gebruikt, hoeveel en hoe lang etc. Ik heb alles met 100% open en eerlijkheid beantwoord.

Hij vond het een heel bijzonder geval. Hij heeft nog niet eerder iemand meegemaakt die op mijn leeftijd (34) al een hartinfarct heeft gehad. Hij gaf aan dat de dosissen die ik gebruikte niet bijzonder waren en dat erfelijkheid de grootste rol speelt in dit hele verhaal.

Van alle dingen die ik kan doen om hiervan te herstellen en m'n gezondheid te verbeteren is stoppen met roken, daar is de meeste winst in te behalen.

Zijn advies is, uiteraard om te stoppen met AAS. Hij zei het wel op zo'n manier dat hij dat wel "moet" zeggen omdat hij uiteindelijk nog altijd een dokter is.

Ik heb vanaf halverwege november niks meer genomen. Het laatste was sustanon en ik verwacht dat dat elk moment m'n lijf helemaal uit is. We gaan in maart bloed prikken en kijken hoe m'n testosteron waardes ervoor staan. Als ik veel last heb van het "off gaan" dan was een TRT dosis een optie.

MAAR! Toen kwam het stukje vruchtbaarheid ter sprake en kinderwens. Ja dat betekent natuurlijk gewoon off blijven. Hij gaf aan dat HCG kon woorden voorgeschreven maar daarvoor moest ik minimaal 6 maanden helemaal off zijn. Dus we houden dat stukje in de gaten.
Soms heb je gewoon pech, had ik ook. Toen ik tijdens mijn operatie aan de behandelende arts vroeg naar nieuwe levensregels, was de enige vraag of ik rookte (niet dus).
 
We gaan in maart bloed prikken en kijken hoe m'n testosteron waardes ervoor staan. Als ik veel last heb van het "off gaan" dan was een TRT dosis een optie.
Hoe lang ben je bereid om lage testosteron waarden te tolereren?
 
Soms heb je gewoon pech, had ik ook. Toen ik tijdens mijn operatie aan de behandelende arts vroeg naar nieuwe levensregels, was de enige vraag of ik rookte (niet dus).
Je vraagt tijdens een operatie naar nieuwe leefregels en de reactie is een vraag? ???
 
Nee, maar ik wil me liever niet door iemand laten opereren die geen concreet antwoord op een vraag kan geven..
Hij beantwoordde mijn vraag met een vraag naar de enige met zekerheid bekende oorzaak.
 
Goeie vraag. Ligt allemaal aan hoe ik me voel :)
Ik hoop dat jij je in elk geval goed genoeg gaat voelen.
Ben je veel afgevallen?
Dat zal ook voordelen hebben.
 
Yo mensen,

Zaterdagochtend vroeg ben ik opgenomen in het ziekenhuis met een hartinfarct. Steken in borstgebied, pijnscheuten naar linkerarm, zweten, angst/paniek, heel de mikmak.

Met spoed 112 moeten bellen en zo snel mogelijk overgeplaatst naar Leiden voor een ingreep. Ze zijn via m'n pols naar binnen gegaan en hebben meerdere stents geplaats. Er was een bloedvat compleet verstopt, bloeddruk was 210/120. Best wel serieus dus.

Onderzoek dmv echo, hartfilmpjes, bloedtests zagen ze meerdere dingen:
- verdikt hart (anabolen gebruik)
- veel plaque (cholesterol, anabolen gebruik)
- verstopte bloedvaten door het plaque en stolsels

Naast bovenstaande ben (was) ik ook een roker, nam ik overmatig veel caffeine en had ik het laatste jaar veel stress. Ook nog eens genetische aanleg voor hartproblemen. Dit alles bij elkaar helpt natuurlijk niet mee. Ze zagen bij mijn hart echter niet de tekenen van roken en/of stress maar wel alle signalen van een door AAS aangetast hart

Morgen mag ik weer naar huis, maar wel een aantal weken revalidatie en zeker nog een jaar lang bloeddruk medicatie, bloedverdunners, betablockers en cholesterol verlagers.

Ik maak dit topic om jullie te waarschuwen. Ik ga jullie zeker niet adviseren om te stoppen met AAS, moet je allemaal zelf weten, maar ik ga wel adviseren om tóch die bloedtests te doen elke paar maanden. Om toch clean te eten ipv bijvoorbeeld te dirty bulken. En om toch te stoppen met roken. Ik weet voor een feit dat 9 van de 10 kuurders een stuk ongezonder leven dan dat ze doen blijken naar de buitenwereld.

Pas op, echt. Voor mij was het ieder geval kantje boord.
Sterkte man en respect dat je je verhaal hebt gedeeld met ons💪❤️
 
Zo. Heb ik iets gemist?
 
Het leeft. Hoe gaat het ekto?
 
Back
Naar boven