AndroidHealthClinic

Blanke bruine families

marnixius

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
109kg
Vetpercentage
Ik vraag me dat al heel lang af, hoe komt het dat sommige Nederlanders zo bruin zijn. Vroeger waren er dan ook altijd jongetjes die bruin waren maar gewoon Nederlands waren. En als je dan naar die ouders kijkt en zo zijn die ook allen bruin. Niet dat ze de hele dag in de zon zitten of onder de zonnebank gaan. In mn straat heb ik ook zon familie, allemaal een bruine kop maar wel Nederlands. Ik weet dat je verschillende huidtypes hebt, maar ik ben niet ginger of lichtblond, maar toch ben ik niet zo bruin. Van een jongen uit mn klas ben ik erachter gekomen dat ie onder de zonnebank gaat, ik dacht al altijd, hoe kan zon boer zo bruin zijn. Ik heb een beeld van bruine Nederlanders, of het zijn welgestelde families of van die mensen die wat aso zijn en een agressief getekend gezicht hebben. Ik ga normaal naar buiten net als die bruine blanken, maar toch blijven zij zo bruin. Raar iets.

En train je ook?

ergens ver achter een negert in de fam
of gwn boers van generaties op het land werken is bruin worden
kan je mss ook zelf nadenken voorda tje een topic opent?

Zelfs iemand die bijvoorbeeld kwart indisch is kan heel wat bruiner worden.

Een klein beetje exotisch bloedt helpt een hoop :)

Ja heel raar, je bent iets op het spoor.
Zijn vast landverraders die met n*gers het bed hebben gedeeld, etnische zuivering zou gelegaliseerd moeten worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een blonde jongen in mn klas die gewoon nederlands is, maar die is zo bruin omdat hij en zijn familie godaanbidders zijn. Maar laats op school vroeg ik aan zon andere blonde bruine jongen of ie onder de zonnebank ginng. Maar hij vertelde me dat er ver in de familie zwart bloed was en dat zn zus daarom ook een grote kont had. Dit lieg ik niet, zij hij echt. Dus het kan wel kloppen. Ook merk ik dat ik elk jaar weer bruine kleine vlekjes erbij krijg, geen moedervlekken maar gewoon erg klein. Stoor ik me wel aan, dat hebben die bruine blanken niet die ik ken.

Laatst bewerkt:
Ook merk ik dat ik elk jaar weer bruine kleine vlekjes erbij krijg, geen moedervlekken maar gewoon erg klein. Stoor ik me wel aan, dat hebben die bruine blanken niet die ik ken.

Dit meen je niet. Je moet meteen naar de huidarts. Als er stipjes bij komen kan dit op Maron Puntear duiden. Dit is een ziekte die je huid langzaam opvreet. Uiteindelijk sterft de huid af.

Ik hoop dat je nog niet al te veel vlekken hebt. In het begin is het nog te behandelen.
Supplementen zoals Whey of Creatine kunnen het process versnellen.

Ik vraag me dat al heel lang af, hoe komt het dat sommige Nederlanders zo bruin zijn. Vroeger waren er dan ook altijd jongetjes die bruin waren maar gewoon Nederlands waren. En als je dan naar die ouders kijkt en zo zijn die ook allen bruin. Niet dat ze de hele dag in de zon zitten of onder de zonnebank gaan. In mn straat heb ik ook zon familie, allemaal een bruine kop maar wel Nederlands. Ik weet dat je verschillende huidtypes hebt, maar ik ben niet ginger of lichtblond, maar toch ben ik niet zo bruin. Van een jongen uit mn klas ben ik erachter gekomen dat ie onder de zonnebank gaat, ik dacht al altijd, hoe kan zon boer zo bruin zijn. Ik heb een beeld van bruine Nederlanders, of het zijn welgestelde families of van die mensen die wat aso zijn en een agressief getekend gezicht hebben. Ik ga normaal naar buiten net als die bruine blanken, maar toch blijven zij zo bruin. Raar iets.

gebruiken allemaal ..melatonan...

Oma/opa indo, surinaams? Kolonien die geweest zijn vroeger?

Ben zelf kwart-indo, ben het hele jaar door bruin, pak ook af en toe wel eens een zonnebankje in de winter ;)

hehe ik ben ook altijd bruin , als 10 dagen op vakantie ga in turkije kom ik als turk terug.
Vele mensen dromen hier van :) en mijn symmetrie is ook lekker hmmm ik houw van mezelf.

vraagje aan de pro's:
Hoe komt het dat mijn rug dubbel zo hard bruint als mijn chest/buik?
als ik zon lig ik echt nooit op mijn buik, mijn rug bruint al stevig genoeg van het rondlopen in de zon.

Laatst bewerkt:
ik heb een grote lul misschien dat ik daarom zo snel bruin word.

Wetenschappelijk bewezen zegt die dan.
Your info is invalid.

Om weer even on topic te gaan, Ik heb blond/bruin haar. En ben half Russisch, En ik bruin heel erg snel op mijn bovenlichaam. Toen ik in de winter in de bouw werkte stond ik soms in mijn hemd omdat we aan het asfalteren waren en dan wordt het erg warm als je heel de tijd aan het scheppen bent. En dan keek ik de volgende dag en was ik gewoon verkleurd (strepen van mijn hemd waren zichtbaar) Ik denk dat het gewoon in je genen zit want mijn vader wordt ook heel erg bruin en mijn moeder blijft wit.

Terug
Naar boven