XXL Nutrition

Blanken in VS vormen minderheid in 2050

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
WASHINGTON - Blanken vormen in 2050 een minderheid in de Verenigde Staten door een enorme bevolkingsgroei als gevolg van immigratie. Dat is de voorspelling van het gerenommeerde instituut Pew Research Center in Washington, die het maandag heeft gepubliceerd.

Als de huidige trend zich doorzet, tellen de VS in 2050 438 miljoen inwoners, tegen zo'n 300 miljoen op dit moment. De verwachte bevolkingsgroei zal voor 80 procent voor rekening komen van immigranten en hun in de VS geboren kinderen en kleinkinderen.

Vooral het aantal latino's zal fors toenemen. In 2050 vormen ze circa 29 procent van de bevolking. Samen met de Aziaten (9 pocent) en de Afro-Amerikanen (13 procent) zijn ze daarmee in de meerderheid ten opzichte van de blanke bevolking.

Denk niet dat het zo is.

ach ja mensen zijn mensen

• Topic Starter Topic Starter
Dit doet me wel wat, ik kreeg even een shock.Maar dit is gewoon overdreven.

Ik gun het de Indianen meer.. maar latino's zijn close enough.

Dus de blanken moeten beter in bed zijn zodat ze meer kinderen krijgen !!
En dan gaan we de statistieken nog eens bekijken :)

waarom zou je een shock krijgen
latino's zijn er nu al veel alleen bewegen veel van hen zich in de illegaliteit omdat ze geen officiele werkvergunning hebben. en ja dat er veel aziaten zijn is niet zo vreemd omdat noord west amerika niet gek ver daar vandaan ligt

@ TS

Boeie maakt dat wat uit dan....of er meer wit of zwart is daaro denk het niet.
All cocassions to Alaska.....:D

who gives a ****, we are equal

Hey ahnoldfan, als ik jou was zou ik me vast gaan verstoppen voordat de boze zwarte mannen je komen halen...

dat was te denken he ... kijk al maar eens naar brussel ....

Hopen dat ze dringend maatregelen nemen.

Mens over paar 100 jaar = alleen nog maar mengelmoesjes. 't Is maar goed ook.

300.000 miljoen mensen en een groot deel daarvan is amerikaan.Dit kan nooit ingehaald worden door buitenlanders :roflol: Doet me denken aan de man die zei dat in 2050 de wereld kapot ging aan klimaatverandering.Ook zo'n sprookje.

300.000 miljoen mensen en een groot deel daarvan is amerikaan.Dit kan nooit ingehaald worden door buitenlanders :roflol: Doet me denken aan de man die zei dat in 2050 de wereld kapot ging aan klimaatverandering.Ook zo'n sprookje.
Driehonderdduizendmiljoen.

Laatst bewerkt:
Denken jullie dat een wereld zonder blanken er beter op zou worden ? Omdat het lijkt alsof jullie niet kunnen wachten op een wereld vol mengelmoesjes.

Terug
Naar boven