Fitness Seller

In 2012 allochtonen in de meerderheid in Rotterdam!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die kamervragen :roflol:

De kleinkinderen van migranten worden bovendien gedefinieerd als autochtoon
dus eigenlijk zijn er nog meer buitenlanders, alleen vallen die theoretisch onder het kopje autochtoon..

rotterdam is toch een k*tstad, nu is het al helemaal verloren.

En hun niet met analfabeten, zoals jou kennelijk
een analfabeet is iemand die niet kan typen/schrijven/lezen,deze kan ik wel,mss met hier en daar een foutje maar ben maar een mens,wat jij wou bedoelen was waarschijnlijk dyslectie:Dwas waarschijnlijk een te moeilijk woord voor je ;)

Ik zag laatst in een reportage een groep n*gers met een Chinees paspoort.

Nu ben ik alles behalve racistisch, maar dit vond ik eigenlijk het toonbeeld van de cultuur verloedering die dankzij de demonische vrije kapitalistische markt, als een storm over de wereld giert.

De armoede slaat werkelijk in grote mate toe. Je zou de liberalen eigenlijk het land uit moeten zetten met hun economische moderniteits kul die de multi-kul aanwakkerd.

Bij PVV is het net zo, als de luxe en de consumptie maatschappij maar kan worden opgeblazen wordt met het culturele aspect 'betaald' als het werkelijke onderhandelen eenmaal zover is. Over de VVD, CDA en PVDA, SP hoef ik het al helemaal niet te hebben.

Het grappige is dat wij hier misschien economisch rijk worden. Maar tegerlijkertijd allerlei onzichtbare en vervreemde cellen in ons landslichaam treden.

Minder economie, meer vitaliteit, minder ondernemers, meer soberheid, meer Nederland, geen nieuwe paspoorten, meer grenzen, minder in en uitvoer.

Het is dus niet de wereld die er aan gaat in 2012; alleen Rotterdam ;)

het gaat erom dat de Rotterdamse inwoners zich in willen zetten voor hun stad en ons land......
willen ze meedoen of zetten ze zich alleen maar af tegen onze samenleving.
vind ik veeeeel belangrijker dan hun kleur of geloof .

zolang iedereen zich aan de wet houd,niet profiteert van sociale zekerheid,belastingen betaald,aanpast en hun religie niet opdringt etc etc heb ik er geen probleem mee!iedereen welkom ik zie niet zo naar kleur van een andere eerder het gedrag,en gooi niet een specifiek ras op dezelfde hoop,elke mens is anders je hebt er slechte en goede tussen ;)
Vind ik ook, doen ze dat wel: eruit en nooit meer terugkomen. En ook niet met ze 20'en op het schoolplein staan om 1 iemand in elkaar te slaan, of te steken. Zowel: Overhoop schieten, alle 20.

Natuurlijk heb je ook wel aardige turken & marrokanen, daarom ben ik het eens met indigojup, maar met surinamers heb ik al helemaal nooit last gehad :O

Vind ik ook, doen ze dat wel: eruit en nooit meer terugkomen. En ook niet met ze 20'en op het schoolplein staan om 1 iemand in elkaar te slaan, of te steken. Zowel: Overhoop schieten, alle 20.

Natuurlijk heb je ook wel aardige turken & marrokanen, daarom ben ik het eens met indigojup, maar met surinamers heb ik al helemaal nooit last gehad :O

Zucht, weer zo iemand die het niet begrijpt. Als je een Nederlands staatsburger bent dan kan je niet zomaar verbannen worden. Als je iemand een persona non grata maakt moet dat vanwege een zeer serieus vergrijp zijn, en moet dat gedaan worden ongeacht de etnische afkomst van (groot)ouders, ras, of geloof. Daarnaast wil je apart beleid gaan voeren over gevechtstactieken op het schoolplein.....:eyes:

Overigens heb ik ook nog nooit problemen gehad met Surinamers (behalve die broodjes verkoper die mij een kipkerrie gaf met surinaamse hoeveelheden pittige saus ;) ). Ik heb trouwens ook nog nooit problemen gehad met Turken....

+1000

Tjah links heeft altijd gepleit voor 'diversiteit'. De ironie is dat door hun acties de diversiteit op termijn wegvalt, omdat er alleen nog maar gekleurde mensen in de steden zullen wonen. Misschien is het tijd dat rechts nu eens pleit voor diversiteit in de steden ;)

Hier in New York is 90% allochtoon lijkt het wel

Toch frappant. De immigratie van Turken, Marokkanen en ander tuig was toch juist lager dan ooit? Tweede generatie is nog allochtoon, maar derde generatie is gewoon autochtoon, en geen allochtoon.

In 2012 word Rotterdam omgedoopt in Multiculturalia

ik zie het probleem niet, eerst hadden we alleen stampot en boerenkool

nu kunnen we in de straten van rdam terecht voor allerlei gerechten uit diverse landen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven