Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus eigenlijk zijn er nog meer buitenlanders, alleen vallen die theoretisch onder het kopje autochtoon..De kleinkinderen van migranten worden bovendien gedefinieerd als autochtoon
een analfabeet is iemand die niet kan typen/schrijven/lezen,deze kan ik wel,mss met hier en daar een foutje maar ben maar een mens,wat jij wou bedoelen was waarschijnlijk dyslectie
was waarschijnlijk een te moeilijk woord voor je 
een analfabeet is iemand die niet kan typen/schrijven/lezen,deze kan ik wel,mss met hier en daar een foutje maar ben maar een mens,wat jij wou bedoelen was waarschijnlijk dyslectiewas waarschijnlijk een te moeilijk woord voor je
![]()

Er is een verschil tussen multiculti en de Marokkaanse, Turkse en Surinaamse cultuur bij elkaar. Dat zijn drie culturen die volgens mij nou net niet duidelijk een stad laten floreren in Nederland...

Vind ik ook, doen ze dat wel: eruit en nooit meer terugkomen. En ook niet met ze 20'en op het schoolplein staan om 1 iemand in elkaar te slaan, of te steken. Zowel: Overhoop schieten, alle 20.zolang iedereen zich aan de wet houd,niet profiteert van sociale zekerheid,belastingen betaald,aanpast en hun religie niet opdringt etc etc heb ik er geen probleem mee!iedereen welkom ik zie niet zo naar kleur van een andere eerder het gedrag,en gooi niet een specifiek ras op dezelfde hoop,elke mens is anders je hebt er slechte en goede tussen![]()

Vind ik ook, doen ze dat wel: eruit en nooit meer terugkomen. En ook niet met ze 20'en op het schoolplein staan om 1 iemand in elkaar te slaan, of te steken. Zowel: Overhoop schieten, alle 20.
Natuurlijk heb je ook wel aardige turken & marrokanen, daarom ben ik het eens met indigojup, maar met surinamers heb ik al helemaal nooit last gehad :O

). Ik heb trouwens ook nog nooit problemen gehad met Turken....