Fitness Seller

In 2012 allochtonen in de meerderheid in Rotterdam!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie het probleem niet, eerst hadden we alleen stampot en boerenkool

nu kunnen we in de straten van rdam terecht voor allerlei gerechten uit diverse landen

alsof we dat nodig hebben..

nu is er in de straten ook veel meer criminaliteit en werkeloosheid..

Zo irritant, de mensen die verstandige dingen zeggen kan ik geen karma geven omdat ik eerst 248976157642785708 andere mensen karma moeten geven. Pffff. :(

Jammer, want door het streven naar een multiculterele samenleving, inmenging, verliezen we volgens mij onze eigenheid, eigenwaarde. Ik vind dit niet kunnen. Waar is onze trots gebleven?

Zucht, weer zo iemand die het niet begrijpt. Als je een Nederlands staatsburger bent dan kan je niet zomaar verbannen worden. Als je iemand een persona non grata maakt moet dat vanwege een zeer serieus vergrijp zijn, en moet dat gedaan worden ongeacht de etnische afkomst van (groot)ouders, ras, of geloof. Daarnaast wil je apart beleid gaan voeren over gevechtstactieken op het schoolplein.....:eyes:

Overigens heb ik ook nog nooit problemen gehad met Surinamers (behalve die broodjes verkoper die mij een kipkerrie gaf met surinaamse hoeveelheden pittige saus ;) ). Ik heb trouwens ook nog nooit problemen gehad met Turken....

+1000

Ik wel,in groep 3 zelfs.Ik werd steeds uit gescholden ,na dat ik eindelijk wat terug zei,moest ik dus de pestregels overschrijven :eek:.Ik heb er nog nooit spijt van gehad dat ik 'stomme Turk' tegen hem zei :o.

Jammer, want door het streven naar een multiculterele samenleving, inmenging, verliezen we volgens mij onze eigenheid, eigenwaarde. Ik vind dit niet kunnen. Waar is onze trots gebleven?
of ik nu tussen 1000.000 allochtonen moet leven ik verlies daar mijn trots niet mee,mss juist des te meer in een multi culturele samenleving,word eens tijd dat nederlanders voor mekaar opkomen zoals de 'allochtonen' dat doen:D:D:D

of ik nu tussen 1000.000 allochtonen moet leven ik verlies daar mijn trots niet mee,mss juist des te meer in een multi culturele samenleving,word eens tijd dat nederlanders voor mekaar opkomen zoals de 'allochtonen' dat doen:D:D:D

Ja idd, maar hoe het er nu uitziet hebben we in ieder geval niet veel trots meer voor onze afkomst, laat staan voor ons volk. Respect hebben voor iemand betekent niet dat je je moet laten wegdrummen.

Hier is je trots, wees er maar trots op;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven