AndroidHealthClinic

Blanken in VS vormen minderheid in 2050

WTF doe jij zo vroeg op?

Vooral Latino's en een handvol African-Americans. African-Americans heb ik nog niet eens zo'n hekel aan...Vooral niet als ze oud en krakkemikkig zijn, een hoed op hebben, een gitaar in hun handen en de Blues tokkelen.

:D

Ben jij zelf eigenlijk een voorbeeld van hoe superieur het blanke ras is arnoldfan? Wat doe je voor opleiding bijvoorbeeld? Op welke manier ga jij de n*gers van deze wereld laten zien dat ze eigenlijk niets voorstellen?

Op zich wel iets om over na te denken...

Hier in CA is 49% van de inwoners blank, (gekleurde) immigranten 51%. Op zich maakt dat me niet uit. Alleen...Ik ben echt geen racist, maar af en toe ben ik echt blij om in de winkel of een restaurant geholpen te worden door iemand die Engels spreekt.

Om maar te zwijgen van alle overheidsinstellingen en fast food ketens...

Ook de club scene in LA wordt volledig overheerst door Asians...Deze leven volledig in hun eigen wereld en doen alsof je niet bestaat (of ze zijn in een trip ofzo)...

Ach, zolang iedereen zich aanpast en een beetje moeite doet om in te burgeren en de taal te leren, heb ik er weinig moeite mee.

Een heel groot deel daar van is Mexicaan en die hebben in principe meer recht op die grond dan iedere blanke.

Beter in de VS dan in Belgie :)

Terug
Naar boven