AndroidHealthClinic

Blanken in VS vormen minderheid in 2050

Dat zelfde probleem zal je in Nederland ook krijgen hoor, maar dan over 10 jaar ;) Tenzij Wilders er een stokje voor kan steken ;)

al qaida strikes again :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Dat zelfde probleem zal je in Nederland ook krijgen hoor, maar dan over 10 jaar ;) Tenzij Wilders er een stokje voor kan steken ;)

Nee, nederland is nu al vol.Zoveel mensen op zon stukje land.1 miljoen buitenlanders tegen 15 miljoen nederlanders.

Het nederlandse volk moet gewoon blijven bestaan.Over 100 jaar en over 1000 jaar.Of die mensen zich nou aan de regels houden of niet.De criminaliteit zal ook toenemen.Veel buitenlanders zijn gewoon niet zo opgevoed als hier.Vanaf begin af aan gestraft als je iets deed dat niet mocht.Veel delen van de wereld is ellende en geweld wat hiernaartoe gehaald word.Zo is nederland ook nederland niet meer zoals het hoort te zijn.Er zit meer geweld in dat soort mensen.

Dit doet me wel wat, ik kreeg even een shock.Maar dit is gewoon overdreven.

Hopen dat ze dringend maatregelen nemen.

Waarom meldt je je niet als kandidaat voor het Israelische staatsburgersschap?

Amerika is ALTIJD zwart geweest tot zo'n paar eeuwen terug. De Indianen zijn er tot op het bot uitgemoord en pas toen zijn er witneuzen bijgekomen.

Amerikanen zijn niet meer dan geemigreerde Europeanen die het allemaal een flink tandje rechtser wilden.

Latino's zijn de most close related waarmee de oorspronkelijke Indianen verwant waren.

Feitelijk zou je kunnen zeggen dat het Zionisme Amerika niet ten goede is gekomen. Er heeft binnen hun kring nooit een behoefte bestaan gezamelijke concessies te doen met buitenstaanders. Behalve dan op het grondgebied van niet verwante waar het bestaan aan hen toebehorend op rust... ruste.

Waarom meldt je je niet als kandidaat voor het Israelische staatsburgersschap?

Amerika is ALTIJD zwart geweest tot zo'n paar eeuwen terug. De Indianen zijn er tot op het bot uitgemoord en pas toen zijn er witneuzen bijgekomen.

Amerikanen zijn niet meer dan geemigreerde Europeanen die het allemaal een flink tandje rechtser wilden.

Latino's zijn de most close related waarmee de oorspronkelijke Indianen verwant waren.

Feitelijk zou je kunnen zeggen dat het Zionisme Amerika niet ten goede is gekomen. Er heeft binnen hun kring nooit een behoefte bestaan gezamelijke concessies te doen met buitenstaanders. Behalve dan op het grondgebied van niet verwante waar het bestaan aan hen toebehorend op rust... ruste.

Toevallig door de cowboys ? :D

Oh god, wat ben je simpel/

Verdomme!!!

:roflol:

Het onbegrip heerst bij mij gewoon als een specifiek soort mensen denkt een dominerend recht te hebben op iets of een ethische meerderheid.

Die mensen waar ik het over heb laten anderen het liefst geloven krachtig, direct, strak en onafhankelijk te zijn. Die mensen kruipen als laffe angsthazen weg op het moment dat hun omgeving kleur krijgt en er een pukkeltje ontstaat op hun kinderlijke narcisme.

Terug
Naar boven