Fitness Seller

Blast/cruise in skere tijden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben echt blij voor je Freek! Jammer dat je zo mager bent geworden maar dat komt wel weer.

Ja voel me een echte ekto weer die zijn naam eer aan doet :engel:
 
Ben ik blij dat ik tijdens deze hele pandemie nog geen dag niet naar de gym kon.
 
*Googlet orbiter
Er zijn satellieten actief hier ???
1616526580737.png
 
Gym zoeken die outdoor plek heeft, zijn vaak te vinden in dorpen enz ivm voldoende ruimte. Kan zelf nu daardoor alsnog 3x per week full body knallen (iets beter dan niets).
 
Gym zoeken die outdoor plek heeft, zijn vaak te vinden in dorpen enz ivm voldoende ruimte. Kan zelf nu daardoor alsnog 3x per week full body knallen (iets beter dan niets).
Ik maakte een grapje. Ik kan 6 dagen per week trainen, vrijwel alle equipment. Bij mij in de wijk zijn er 5 buitengyms, dus mag zeker niet klagen.
 
Zelf had ik al lang zelfmoord gepleegd als ik een half jaar niet zou kunnen trainen
Ik had na 2 weken denk ik in een inrichting gezeten. Heb afgelopen jaar 2 weken aangeklooid met zandzakken, munitiekistjes , tractorbanden en pull-up bars en werd bijna depressief. Daarna was de gym weer open (in een tent).
 
Ik had na 2 weken denk ik in een inrichting gezeten. Heb afgelopen jaar 2 weken aangeklooid met zandzakken, munitiekistjes , tractorbanden en pull-up bars en werd bijna depressief. Daarna was de gym weer open (in een tent).
Best wel pathetic dat je zo enorm veel waarde er aan kan hechten lol.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ik maakte een grapje. Ik kan 6 dagen per week trainen, vrijwel alle equipment. Bij mij in de wijk zijn er 5 buitengyms, dus mag zeker niet klagen.
Pfff 6 dagen per week is wel lekker man, zou me wel echt uit die sleur trekken. Jelly.
 
Best wel pathetic dat je zo enorm veel waarde er aan kan hechten lol.
Ik heb altijd al een beetje een sportverslaving gehad, word gewoon echt depri zonder sport.
 
er zijn toch wel gyms waar je per maand kan opzeggen?
 
er zijn toch wel gyms waar je per maand kan opzeggen?
In coronatijd minder. Waar ik train ook niet meer (vorig jaar toen 30 man toegestaan was, kon je wel tidjelijk trainen of een strippenkaart kopen). Ik snap het ook wel, maar er mogen nu maar 5 mensen (4 + instructeur) buiten tegelijk trainen (tenzij iedereen 27 of jonger is), dus is het al vechten op een plekje. Anders zou de halve F4F of Basic Fit even voor een paar maanden lid worden. Als er ineens veel leden bij komen, gaat dat ten koste van de mogelijkheid om te trainen voor vaste leden die er al jaren trainen.
 
er zijn toch wel gyms waar je per maand kan opzeggen?
Mijn sportschool heeft dat, maar je betaalt dan ook eenmalig 70 euro administratiekosten oid. om lid te worden. De meeste hanteren dat/zoiets bij de maandabonnementen.
 
Mijn sportschool heeft dat, maar je betaalt dan ook eenmalig 70 euro administratiekosten oid. om lid te worden. De meeste hanteren dat bij de maandabonnementen.
70 euro administratiekosten? Wtf

bij mij was het 5 euro borg ...
 
70 euro administratiekosten? Wtf

bij mij was het 5 euro borg ...
69,95 in mijn geval. Kwam ik achter na de eerste incasso :roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Back
Naar boven