- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volzet
, die 2x10e gaat dan ook nog eens rechtstreeks naar m’n vrouw zodat ik niet zelf moet poetsen 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volzet
, die 2x10e gaat dan ook nog eens rechtstreeks naar m’n vrouw zodat ik niet zelf moet poetsen 
Wat is volzet? Is dat nederlands?Volzet, die 2x10e gaat dan ook nog eens rechtstreeks naar m’n vrouw zodat ik niet zelf moet poetsen
![]()
volzet=Max capaciteit, 1 van die jongens is powerlifter en die doet soms bijna 3u over een training, 4a5 keer per week maar doneert gelukkig meestal wat extraWat is volzet? Is dat nederlands?
Hahaha, lekker laten poetsen die vrouw 🤑

10 min rijden van mij is echt een zieke buitengym, maar 50eu pm vind ik echt te gek voor een flex abbonement
vanuit hun perspectief natuurlijk begrijpelijk, vaste klanten willen werven
Ik heb een homegym
Klopt, dan was het anders geweestLeek mij al onwaarschijnlijk dat 50 euro te duur was als dit de enige mogelijkheid om te trainen was.
Wauw een powerlifter die 3 uur traint, dat zijn bijna 4 sets!1 van die jongens is powerlifter en die doet soms bijna 3u over een training,

Is nog waar ookWauw een powerlifter die 3 uur traint, dat zijn bijna 4 sets!![]()