AndroidHealthClinic

Blast/cruise in skere tijden

Bezoekers in dit topic

Cheapest gym ever, waar kan ik me aanmelden
Volzet :p, die 2x10e gaat dan ook nog eens rechtstreeks naar m’n vrouw zodat ik niet zelf moet poetsen :)
 
Wat is volzet? Is dat nederlands?
Hahaha, lekker laten poetsen die vrouw 🤑
volzet=Max capaciteit, 1 van die jongens is powerlifter en die doet soms bijna 3u over een training, 4a5 keer per week maar doneert gelukkig meestal wat extra :)

Is 20e voor 2x per maand een kwartiertje werk voor de vrouw, heeft gvd een beter uurloon dan mij :p
 
Garage gehuurd, Stevig houten squat rackje gebouwd, met zelfgemaakte cables en weight holders.

Enkele Incline en flat bench, barbells, dumbbels en ong 300kg aan gewicht.
Alles 28mm.

Kleine investering. Denk een 800€ alles samen.

Doe ik met 3 vrienden.

Zeker tevreden van :D
 
10 min rijden van mij is echt een zieke buitengym, maar 50eu pm vind ik echt te gek voor een flex abbonement

vanuit hun perspectief natuurlijk begrijpelijk, vaste klanten willen werven

Waar train je nu dan?
 
Leek mij al onwaarschijnlijk dat 50 euro te duur was als dit de enige mogelijkheid om te trainen was.
 
Leek mij al onwaarschijnlijk dat 50 euro te duur was als dit de enige mogelijkheid om te trainen was.
Klopt, dan was het anders geweest

heb al sinds lockdown 1 spul thuis, en kan beter trainen dan bij de meeste sportscholen (op speciale apparatuur na)

heb ook geen zin in 50 euro dokken en na een uurtje horen ‘meneer uw tijd is voorbij wilt u zo vriendelijk zijn om naar huis te gaan’

Edit, ik heb:
- Half-rack met smith machine
- Olympische BB en EZ stang
- 200+kg aan plates: 6 x 20 (2 in bruikleen), 2 x 15 , x 2 x 10 , 4 x 5 , 4 x 2.5 , 4 x 1.25 , 4 x 0.5
- 2 verstelbare kleine dumbells
- 2 30kg dumbells in bruikleen
- heavy-duty verstelbare bench
- leg curl / extension
- hoge en lage pulley (deels zelf gemaakt)
- attachments: rope, single pulley, v-bar, cuff
- landmine attachment
- elastieken die ik voornamelijk gebruik om plates aan de 30kg db's te hangen
- een grote spiegel (voor 15 euro de beste aankoop nog)

Op bepaalde machines na (chest press, hack squat, lat pulley, leg press, adductor; zware equipment die gyms toch vaak niet buiten zetten) kan ik beter thuis trainen, ook omdat ik geen last heb van idiote tijdsvakken of verplichtingen tot elke keer apparatuur onzinnig schoon te spuiten
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven