Fitness Seller

Blast/cruise in skere tijden

Bezoekers in dit topic

Waar ik nu zit 50 euro voor een maandabonnement en 10 euro inschrijfkosten. Maar geef ze eens ongelijk, vraag genoeg en hebben genoeg schade gehad afgelopen tijd.
10 min rijden van mij is echt een zieke buitengym, maar 50eu pm vind ik echt te gek voor een flex abbonement

vanuit hun perspectief natuurlijk begrijpelijk, vaste klanten willen werven
 
Voor die twee maandjes wat het nog duurt ofzo, boeien inderdaad. Dan maar een keer thuisbezorgd minder. :p
 
50 ml per maand is aardig wat.
200.gif
 
Als trainen en bodybuilding echt prioriteit is in je leven dan betaal je gewoon ongeacht de hoogte van het bedrag om te kunnen trainen.
Inderdaad, dit dus. De eigenaar en eigenares hebben echt veel moeite gedaan. Zelf een tent aanschaft, opgebouwd. Deze was nog ingestort door de sneeuw en toen een nieuwe tent aangeschat. Al het dure spul buiten gezet en nooit een cent extra gevraagd.

Als bedankje ben ik geld gaan inzamelen bij leden om een cadeautje te kopen, dit ga ik morgen overhandigen. :grinny:
 
I.v.m die lockdown bullshit cruise ik al sinds oktober en heb momenteel alleen plastic homo gewichten tot mijn beschikking. Door te weinig spuitjes begin ik mij steeds onzekerder te voelen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek.

Ik was benieuwd wat jullie homo's doen/gebruiken tijdens deze lockdown. En ik heb niet over die uitslovertjes met hun homegym's.

Calysthenitics buitenspeelrekken voor grote mensen!
En army style het bos in rennen en er pas uitkomen als je echt om je moeder aan het huilen bent.
 
I.v.m die lockdown bullshit cruise ik al sinds oktober en heb momenteel alleen plastic homo gewichten tot mijn beschikking. Door te weinig spuitjes begin ik mij steeds onzekerder te voelen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek.

Ik was benieuwd wat jullie homo's doen/gebruiken tijdens deze lockdown. En ik heb niet over die uitslovertjes met hun homegym's.
Gewoon lid worden van de gym waar ik ook train, sowieso beter dan BF.
 
Mijn sportschool heeft dat, maar je betaalt dan ook eenmalig 70 euro administratiekosten oid. om lid te worden. De meeste hanteren dat/zoiets bij de maandabonnementen.
Zelfde verhaal. Ik heb ook rustig 40 euro betaald voor de "tag" om buiten bemande uren te kunnen trainen.
Uiteindelijk was dit voor een week of 3 trainen, daarna nog 4 maanden doorbetaald zonder te kunnen trainen :roflol:.
 
Back
Naar boven