- Waardering
- 815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies.
Ik haal ze gewoon bij de apotheek.
Kost echt maar 5 cent per stuk ofzo![]()

Vandaag de bisexuals en trisexuals.. was een tussendoortje.
Ook een beetje schouders gepakt omdat het kon.
Ben onderhand 1kg afgevallen.. zal wel een deeltje vocht zijn en wellicht ook vet.
Macro's netjes gevolgd de afgelopen dagen.
Voel me een stuk waziger met zoveel minder eten (3500kcal), maar kracht is gewoon het zelfde.
HEY!
7 reps met 50 is wel nice manzwaarste DB's in je gym neem ik aan?

lol 27j en krantenwijk?
Er is altijd toch wel beter werk te vinden dan een krantenwijk, verdiend geen kut lijkt me voor wat je er voor moet doen.

Haha ja ik heb nogal wat standards, Ik wil niet achter een kassa, niet in een fabriek, niet als bediende, niet iets verkopen waar ik niet achter sta, niet te fysiek werk en ik heb geen opleiding afgemaakt vroegah.
Krantenwijk is verstand op nul beetje in de frisse lucht, vroeg op de dag waardoor je heel de dag nog hebt, en verdient nog wel okay hoor.
Ik heb nogal een hekel aan voor iemand te werken.
Wat denk je dat je als fitness instructeur verdient dan? niet meer dan 8,50 op mijn leeftijd hoor..
Nee ik wil gewoon even er naartoe werken dat ik binnenkort zelfstandig geld kan verdienen.
Online shizzle verkopen, personaltraining en uiteindelijk als ik mijn erfenis heb kan ik eindelijk een gym opzetten waar ik al een volledig juridisch goedgekeurd bedrijfsplan voor heb geschreven vorig jaar.
Al die healthcenters in Utrecht komen m'n strot uit.
Tijd voor een gym met functionele materialen en zware gewichten etc.

Valt mee, ik ken haar niet goed.. woont in canada en is manager geweest over een groot team bij een spionage satellieten bedrijf voor de US ooit...
Yup.
Joe Ferrie smard!Voor een bepaald percentage regel ik een vervroegde erfenis voor je.