XXL Nutrition

Blast yourself, summer is comming! test, win, eca, blast en cruise

• Topic Starter Topic Starter
Precies.
Ik haal ze gewoon bij de apotheek.
Kost echt maar 5 cent per stuk ofzo :p

Precies.
Ik haal ze gewoon bij de apotheek.
Kost echt maar 5 cent per stuk ofzo :p

Ja..slin naaldjes zijn echt te kort voor in been of bil.
Beter wat langere pakken. Subcutaan word minder goed opgenomen en grotere kans op abcesvorming. Zoals je al zegt zitten er ook meer bloedvaatjes

Zeuuu, net even een borst, schouder, tricep training.
Ging lekker, Benchpress pr gemaakt van de afgelopen paar jaar.. 115kg.
Ik weet dat dat niet zo zwaar is, maar ik bench zelden omdat ik in het verleden vaak pols en schouder klachten er van kreeg.
Voordat ik benchpress deed heb ik 40kg dumbell press gedaan 3x14, en cable shoulder press.
Ik train bij 2 sportscholen, deze heeft alleen maar tot 40kg dumbells, dus moest wat meer reps maken.
Verder side raises 18kg, incline dumbell press 36kg, tricep extention full stack, overhead extention met minder hehe, en verder een oefening met een 10kg schijf tussen m'n handen geplet voor je borst houden en armen strekken (borst/schouder oefening) en als laatst nog een mith shoulder press met weinig gewicht omdat ik kapot was.. 40kg totaal :p

Beetje chaotische training met een rare volgorde, maar het was druk.

Rug, achterkant schouder, bicep dag gehad, bicep viel af omdat ik eerder moest werken (morgen benen, bicep, tricep dan maar).
Lat pulldown 90kg
Cable row 90kg
Rope pulls (richting bovenkant buik)
Rear dumbell delt raise 14kg
Shrugs een keer lichter gedaan omdat ik m'n belt vergeten was.. 170kg
Smith machine deadlift met licht gewicht, veel reps 100kg
Pulldown machine dropsetje

Wel lekkere training.

Vandaag de bisexuals en trisexuals.. was een tussendoortje.
Ook een beetje schouders gepakt omdat het kon.

Ben onderhand 1kg afgevallen.. zal wel een deeltje vocht zijn en wellicht ook vet.
Macro's netjes gevolgd de afgelopen dagen.
Voel me een stuk waziger met zoveel minder eten (3500kcal), maar kracht is gewoon het zelfde.

Vandaag de bisexuals en trisexuals.. was een tussendoortje.
Ook een beetje schouders gepakt omdat het kon.

Ben onderhand 1kg afgevallen.. zal wel een deeltje vocht zijn en wellicht ook vet.
Macro's netjes gevolgd de afgelopen dagen.
Voel me een stuk waziger met zoveel minder eten (3500kcal), maar kracht is gewoon het zelfde.

Ik moest de eerste zin echt 3x lezen voor ik het snapte

Nou, vrijdag benen en buik getraind.
Ging wel lekker..
10 setjes squat, 5 setjes legpress, lungewalks kuiten in legpress.
Vanaf legpresses alles gesuperset met buik oefeningen tussendoor.
Zaterdag paar keer cardio thuis.

Okay, zondag was was weer echt een kuttijd met injecten!
2 keer in een ader... in m'n kont op de zelfde plek als waar ik altijd al geprikt had.
Verder was m'n HCG naald bot en moest ik m dus flink aanduwen.. zelfs toen ie al door de huid was moest ik m 2 keer opnieuw harder aanduwen..

Verder vandaag borst, schouder, tricep.
Ging lekker, nieuwe pr met dumbell press.. 7 reps in plaats van 6 met 50's.

Ah kijk toch een log! Ik volg maat!

7 reps met 50 is wel nice man :) zwaarste DB's in je gym neem ik aan?

Ah kijk toch een log! Ik volg maat!
HEY!
Nice, thanks.

7 reps met 50 is wel nice man :) zwaarste DB's in je gym neem ik aan?

Tanks, ja db press is wel 1 van mijn sterkere oefeningen met shrugs van 200kg... geen idee waarom ik zo uit proportie sterk ben met shrugs :p
En ja, 50 is max hier :(

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Net even met 2 vrienden bij mijn werk gaan trainen.
Rug, achterkant schouder, bicep, onderarm dag :p

Nieuwe PR op shrug.. wist niet eens hoeveel gewicht ik er aan had hangen, maar na afloop bleek het 210 te zijn voor 10 reps.
Voor de rest gewoon basic rug oefeningen gedaan, niet veel bijzonders deze training.
Na afloop een uitzondering gemaakt en met 1 van hun bij de mac gegeten. :O

Laatst bewerkt:
Sad news...
Sportschool waar ik werk wil mijn contract niet verlengen omdat ik niet loyaal genoeg ben om op alles ja te knikken.
Dus goodbye 50kg dumbells.
Zal nu vanuit huis geld gaan verdienen en tijdelijk een krantenwijkje nemen on the side, ben al die healthcenter bazen ook een beetje zat met hun kwantiteit over kwaliteit mentaliteit. :p
Gelukkig kan ik nog gratis bij een andere sportschool trainen.

lol 27j en krantenwijk?
Er is altijd toch wel beter werk te vinden dan een krantenwijk, verdiend geen kut lijkt me voor wat je er voor moet doen.

lol 27j en krantenwijk?
Er is altijd toch wel beter werk te vinden dan een krantenwijk, verdiend geen kut lijkt me voor wat je er voor moet doen.

Haha ja ik heb nogal wat standards, Ik wil niet achter een kassa, niet in een fabriek, niet als bediende, niet iets verkopen waar ik niet achter sta, niet te fysiek werk en ik heb geen opleiding afgemaakt vroegah.

Krantenwijk is verstand op nul beetje in de frisse lucht, vroeg op de dag waardoor je heel de dag nog hebt, en verdient nog wel okay hoor.
Ik heb nogal een hekel aan voor iemand te werken.

Wat denk je dat je als fitness instructeur verdient dan? niet meer dan 8,50 op mijn leeftijd hoor.. :o

Nee ik wil gewoon even er naartoe werken dat ik binnenkort zelfstandig geld kan verdienen.
Online shizzle verkopen, personaltraining en uiteindelijk als ik mijn erfenis heb kan ik eindelijk een gym opzetten waar ik al een volledig juridisch goedgekeurd bedrijfsplan voor heb geschreven vorig jaar.
Al die healthcenters in Utrecht komen m'n strot uit.
Tijd voor een gym met functionele materialen en zware gewichten etc.

Haha ja ik heb nogal wat standards, Ik wil niet achter een kassa, niet in een fabriek, niet als bediende, niet iets verkopen waar ik niet achter sta, niet te fysiek werk en ik heb geen opleiding afgemaakt vroegah.

Krantenwijk is verstand op nul beetje in de frisse lucht, vroeg op de dag waardoor je heel de dag nog hebt, en verdient nog wel okay hoor.
Ik heb nogal een hekel aan voor iemand te werken.

Wat denk je dat je als fitness instructeur verdient dan? niet meer dan 8,50 op mijn leeftijd hoor.. :o

Nee ik wil gewoon even er naartoe werken dat ik binnenkort zelfstandig geld kan verdienen.
Online shizzle verkopen, personaltraining en uiteindelijk als ik mijn erfenis heb kan ik eindelijk een gym opzetten waar ik al een volledig juridisch goedgekeurd bedrijfsplan voor heb geschreven vorig jaar.
Al die healthcenters in Utrecht komen m'n strot uit.
Tijd voor een gym met functionele materialen en zware gewichten etc.

Dat klinkt echt best wel duister :p

Moet een serieuze erfenis zijn haha

Voor een bepaald percentage regel ik een vervroegde erfenis voor je.

Dat klinkt echt best wel duister :p
Valt mee, ik ken haar niet goed.. woont in canada en is manager geweest over een groot team bij een spionage satellieten bedrijf voor de US ooit...
Ik krijg niet een groot deel van haar, maar een klein deel voor haar is een gigantisch deel voor mij.
Overigens hoop ik niet dat ze snel overlijd.. maar als het dan toch gebeurt is het wel fijn dat er ook iets moois nog uit voortkomt.

Moet een serieuze erfenis zijn haha
Yup.

Voor een bepaald percentage regel ik een vervroegde erfenis voor je.
Joe Ferrie smard! :p

Eerst maar eens op het schoolplein knikkeren voor we dealtjes sluiten :D

In, een crazy metabolisme heb je daar maat.

In, een crazy metabolisme heb je daar maat.

Het word nog gekker..
Ik zit onderhand bijna 2 weken op 3500kcal en ik val helemaal niet af... word wel ietsje droger.
Maar je zou verwachten dat als je onderhand bijna niet meer aankomt op 7000, dat je wel flink moet afvallen op 3500.. de helft minder...
Ik snap het zelf onderhand ook niet meer hoor. :o

Terug
Naar boven