MuscleMeat

Blast yourself, summer is comming! test, win, eca, blast en cruise

Welkom Kale, altijd je aanwezigheid op het forum gewaardeerd.

Maar puur omdat bepaald eten een naam heeft of binnen een categorie valt die we 50+ jaar geleden hebben bedacht toen we minder wisten over voedingswaarden, betekend nog niet meteen dat het anders verwerkt word.
Ik krijg amper ooit transvetten binnen.
Eet bijna nooit voer waar her opgewarmd vet in zit.
Tot nu toe is mijn cholesterol, bloeddruk/waardes etc niks verandert sinds ik jaren geleden van clean eten ben overgestapt op flexible dieting.
Dus als de uitkomst niks verandert, waar maken we ons dan nog druk om? puur omdat het minder hardcore klinkt dan clean eten?
Ohja, en als je onderzoeken over suiker leest dan zie je dat een niet sportend persoon ongeveer niet meer dan 15% van zijn totale kcals uit suiker moet laten bestaan op lange termijn, en hoe meer je sport hoe hoger deze percentage kan zijn zonder gevolgen. Ik zelf zit nog geen eens op 20% van mijn totale kcals aan suiker terwijl ik 5 keer per week sport en vaak 2 uur per keer.

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

50 jaar geleden werd voeding niet zo bewerkt als nu. Er wordt nu allemaal teringzooi toegevoegd om producten langer houdbaar te houden.
Dat jouw bloedwaarden nu nog goed zijn is mooi om te horen. Maar het is een sluipend proces. Het wil niet zeggen dat je al langzaam vervet van binnen. Het is niet the way to go voor een gezond lijf, helemaal niet in combinatie met AAS.

Ik heb het overigens over dagelijks troep eten.. in het weekend ga ik ook wel los op pizza en ijs of whatever.

Het word nog gekker..
Ik zit onderhand bijna 2 weken op 3500kcal en ik val helemaal niet af... word wel ietsje droger.
Maar je zou verwachten dat als je onderhand bijna niet meer aankomt op 7000, dat je wel flink moet afvallen op 3500.. de helft minder...
Ik snap het zelf onderhand ook niet meer hoor. :o

???

• Topic Starter Topic Starter
---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

[/COLOR]

50 jaar geleden werd voeding niet zo bewerkt als nu. Er wordt nu allemaal teringzooi toegevoegd om producten langer houdbaar te houden.
Dat jouw bloedwaarden nu nog goed zijn is mooi om te horen. Maar het is een sluipend proces. Het wil niet zeggen dat je al langzaam vervet van binnen. Het is niet the way to go voor een gezond lijf, helemaal niet in combinatie met AAS.

Ik heb het overigens over dagelijks troep eten.. in het weekend ga ik ook wel los op pizza en ijs of whatever.

Daar heb je gelijk in.
Maar juist wanneer je het verdeeld over je dagen een beetje neemt, is de kans op overdosering van die chemicaliën stukken kleiner dan wanneer je het op 1 a 2 dagen doet in hogere doseringen.
Ik weet wel redelijk hoe het werkt.
Wanneer je bijvoorbeeld een toxische stof eet in lage dosering, dan is het zo weer verwerkt en doet het eigenlijk geen schade omdat het nog geen schadelijke hoeveelheid was..
Wanneer jij in 1 keer een hoge dosering neemt er van, dan kan je een schadelijke hoeveelheid binnen krijgen op 1 moment.. en ook al word het wel weer verwerkt en afgevoerd, heb je wel op dat moment jezelf even schade aan gedaan.

Simpel gezegd: wat een muis dood, hoeft voor een mens geen schade te doen, maar krijgen wij in 1 keer verhoudingsgewijs dezelfde stof binnen als wat het voor de muis was, dan gaan wij net zo goed dood (mits die stof daadwerkelijk dezelfde werking heeft).
Het is niet zo dat die stoffen voor altijd in ons lichaam blijven zwerven ofzo... die worden ook gewoon weer afgevoerd.
Vooral giftige stoffen probeert het lichaam zo snel mogelijk te verwijderen.
Overigens leven wij mensen tegenwoordig al veel langer dan 50 jaar terug.
Daar valt ook wat voor te zeggen wat de schade van voeding betreft.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

hm?

Laatst bewerkt:
Eindelijk toch wat aan het afvallen.
1kg.. maar zie het verschil al best duidelijk.
Oog minder vol, maarja.. begin van cut is altijd saai omdat je alleen maar lijkt af te vallen zonder iets er voor terug te zien.
Gewoon maar vertrouwen er in hebben dat het wat word.
Wil het liefst niet onder de 80kg komen.
Volgens mijn berekeningen zou ik 7% moeten staan op 80kg.

Heb ook onderhand besloten toch tren te gaan doen in volgende blast.
400mg om precies te zijn, met 750mg test.
8 weken tren, 10 weken test op 750.
Feedback?

Zo, afgelopen 3 dagen echt keihard getraind.
Benen een nieuwe PR op m'n squat: 140kg ass to the grass.
Daarna gisteren rug training van ruim 2 uur met 2 vrienden.
Vandaag weer met 1 van hun borst/schouder/tricep gedaan 2,5 uur haha.
Belachelijke trainingen geweest deze week.
Morgen even een dagje rust nemen.
Lijk niet veel droger geworden te zijn laatste paar dagen, maar ben ook niet afgevallen.
Prima.

Eindelijk toch wat aan het afvallen.
1kg.. maar zie het verschil al best duidelijk.
Oog minder vol, maarja.. begin van cut is altijd saai omdat je alleen maar lijkt af te vallen zonder iets er voor terug te zien.
Gewoon maar vertrouwen er in hebben dat het wat word.
Wil het liefst niet onder de 80kg komen.
Volgens mijn berekeningen zou ik 7% moeten staan op 80kg.

Heb ook onderhand besloten toch tren te gaan doen in volgende blast.
400mg om precies te zijn, met 750mg test.
8 weken tren, 10 weken test op 750.
Feedback?
Eerste maal tren? Starten op test/tren 250/400 later verhogen naar 500/600. Is volgens vele heerlijke bulkkuur. Ik volg, goodluck

Eerste maal tren? Starten op test/tren 250/400 later verhogen naar 500/600. Is volgens vele heerlijke bulkkuur. Ik volg, goodluck

Thanks voor volgen!
Ja eerste keer tren, maar 2 vrienden van me doen het nu ook en gaan mega hard zonder sides op conditie en zweten na.
Ik merk absoluut niks qua sides of feeling van test-e, dus ga sowieso niet beginnen op 250.
Daarnaast wil ik geen tren d*ck, daarom test minstens gelijk, liever hoger dan tren.
Waarschijnlijk start ik wel met tren in de laatste 2 weken van mijn 8 weken cruise.. dus eigenlijk 6 weken cruise als je het zo wil stellen.
Dus begin denk ik 200 tren bij 500 test-e, en dan na 2 weken ga ik 750 gram test, 400 gram tren.
Afhankelijk van hoe ik me voel..

Zet je nou hcg subcutaan of intra?

Weer nieuwe PR op squat.. 150kg...
Geen idee waarom ik nu in m'n cut met veel minder eten en minder test nou opeens sterker begin te worden :p

Ben aardig droog aan het worden nu ik in m'n vierde week cruise zit.
3kg afgevallen en het lijkt erop dat ik mijn spiermassa goed behouden heb.
Nog 2,5 week en dan begin ik 200mg tren en 250mg test toe te voegen.
Wanneer tren eenmaal voelbaar is ga ik bepalen of ik met 200mg verhoog.
En ook kijk ik dan of ik test nog ietsje opschroef naar 750mg.

Heb nu net mijn eca (T-5) binnen... een week te laat...
Ik wou het net 2 weken kunnen doen voor kerst en oud en nieuw.
Even kijken hoe ik dit precies ga doen qua timing.

Even update foto van 12 dagen gelden.
Nu onderhand nog wat droger.
2w3t36f.jpg

Okay, 3 dagen eca nu.
Rush gevoel de hele dag, maar voelt wel beestachtig ofzo.. me likey!
Gek genoeg een nog hogere libido dan ik al had van de test.

Beginnen al wat adertjes zichtbaar te worden, maar voel me ook wel wat dunnetjes naar mijn smaak.
Over 2 weken gaat er tren in en dan mag ik weer lekker groeien!

goed fysiek hoor, leg foto?

Nice bro, T5 is een legit fatburner toch?
Waar had je die ergens gehaald?
Doe maar in karma.

Heb 2 maanden last van een beursontsteking gehad in m'n heup tijdens m'n blast...
Is net 2 maanden weer hersteld, maar daardoor lopen mijn benen qua size iets achter.
In mijn start post is een foto waarop je kan zien hoe ze ongeveer waren.
Maar ik heb ook nu net even enkele foto's gemaakt.
2wplahk.jpg

Nice bro, T5 is een legit fatburner toch?
Waar had je die ergens gehaald?
Doe maar in karma.

Is wel legit inderdaad. :D

Laatst bewerkt:
Zeuu...
10 dagen niks gepost omdat er toch bijna geen leven meer was in m'n logje.
Daarnaast is er eigenlijk ook niks bijzonders gebeurt in die 10 dagen.
Ben een tikje droger geworden.
Gewicht is nu ongeveer 81kg.
Vetpercentage 8%
Op zich prima resultaat voor 5 weken cutten.
Volgende injectie gooi ik de dosering test ietsje omhoog naar 500mg.
En vanaf dan ook rustig aan m'n kcals verhogen.
Tijd voor een bulk.

Lees nog steeds mee bro, update pics zijn altijd welkom ;)

Terug
Naar boven