XXL Nutrition

Blog met (eiwitpoeder) recepten

Bezoekers in dit topic

Crunchy-protein-cookies-Freud-and-Fries-51.jpg


HELLYEAAAAAH! Crrrrrunchy cookies! HIER!
 
Jammie, ziet er lekker uit MoneyQ
 
Monday-Meal-Prep-broccoli-kip-en-rijst-Freud-and-Fries-2.jpg


Krijg je zo langzamerhand genoeg van die broccoli, kip en rijst maar je weet dat het eigenlijk best wel goed voor je is? Probeer dan dit eens... Recept voor de casserole staat al online, de cola kip volgt deze week!
 
Coca Cola Kip. Of geniaal, of waardeloos. En afgaande op je vorige recepten zal het wel geniaal zijn :rolleyes:
 
Niceeeeeeeeeee!! Echt een vette foto en het ziet er ook mega lekker (toch simpel) uit!!
 
Coca Cola Kip. Of geniaal, of waardeloos. En afgaande op je vorige recepten zal het wel geniaal zijn :rolleyes:

Uiteraard. ;)

Ik vond 'm zelf in ieder geval goed te eten. :P

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Niceeeeeeeeeee!! Echt een vette foto en het ziet er ook mega lekker (toch simpel) uit!!

Thanks! En is ook echt simpel: kip marineren, nachtje in de koelkast en bakken. Bloemkool malen en even in de wok. Hoppa! :D
 
Het is alweer even geleden dat ik hier heb gepost maar Freud and Fries heeft natuurlijk absoluut niet stilgestaan! Hebben jullie de nieuwe layout al gezien?

Vandaag ook deze Slutty protein cheesecake online, check snel voor het recept: HIER!

Slutty-protein-cheese-cake-bar-Freud-and-Fries-1.jpg


Of een uitgebreid "stappenplan" om protein fluff te maken... Die vind je dan weer HIER.

Hoe-maak-je-protein-fluff-Freud-and-Fries-14.jpg


Kijk vooral lekker rond en laat me weten wat je vindt! Wat vinden jullie goed werken en wat kan beter?
 
Ik ben echt benieuwd hoe jij met de camera telkens voor je eten zit voordat je het gaat opeten haha. Doe je dit omdat je het echt leuk vind, of meer vanuit commercieel oogpunt?
 
Ik ben echt benieuwd hoe jij met de camera telkens voor je eten zit voordat je het gaat opeten haha. Doe je dit omdat je het echt leuk vind, of meer vanuit commercieel oogpunt?

Hoe bedoel je?

Ik doe dit omdat ik het echt, echt leuk vind. Het commerciële komt er natuurlijk wel bij en daar ben ik ook niet echt in thuis.
 
Wat betreft protein fluff kan je oneindig combineren en nieuwe smaken uitproberen. Toen ik een tijdje terug Reese's zag liggen wist ik wat het ging worden: Reese's peanut butter cup protein fluff (HIER). Serieus, dit is zó goed.

Reeses-protein-fluff-Freud-and-Fries-2.jpg
 
Wat een zelfbeheersing, als ik zo'n pak met chocoladekoekjes oid haal, eet ik hem ineens op. Daar heb ik geen kwark voor nodig haha :D Ziet er echt echt heel lekker uit!
 
Wat een zelfbeheersing, als ik zo'n pak met chocoladekoekjes oid haal, eet ik hem ineens op. Daar heb ik geen kwark voor nodig haha :D Ziet er echt echt heel lekker uit!

Uiteraard heb ik daarom ook maar twee pakjes (met in elk twee stuks) gekocht. Ik heb er ook maar niet bij verteld dat ik al een hap had genomen uit een van die cups. ;)
 
Uiteraard heb ik daarom ook maar twee pakjes (met in elk twee stuks) gekocht. Ik heb er ook maar niet bij verteld dat ik al een hap had genomen uit een van die cups. ;)
Wat je niet ziet op de foto is ook nooit gebeurd hé ;) Haha
 
Sinds 1 januari bestaat Freud and Fries (de Nederlandse versie dan) alweer één jaar, woehoe! En dus... TAART! Ik heb mijn portie (de hele taart) zelf allang op maar je kunt hem ook gewoon maken met het recept hier.

Pistache-crumble-cheesecake-Freud-and-Fries-1.jpg
 
Ik had hier en daar wat mensen gezien die bloemkool in de blender gooien en dit dan als vervanger van rijst gebruiken...heb jij dit ook al gedaan?
 
Back
Naar boven