XXL Nutrition

Body & Fitshop: Agmatine Log (Heljen)

• Topic Starter Topic Starter
Just 4 the pomp, merk er verder niet veel van. Wel één nadeel ondervonden:

Normaal pak ik 4x4x8 oefeningen voor Biceps, bij de laatste zijn m'n armen al helemaal kapot en wss door de Agmatine. Heb nu nog dikkere aders over m'n biceps lopen, dat wel....

4x4x8 lijkt me ook beetje veel voor biceps. Dacht ergens gelezen te hebben max 12 sets te doen.

Of gewoon een goedje voor de pomp?

Mijn spieren herstellen duidelijker sneller en dat na 1 capsule. Zie mijn eerdere bericht in dit topic. Aangezien ik vandaag niet had getraind was er ook geen sprake van een pomp maar die verwacht ik wel tijdens de training. :)

4x4x8 lijkt me ook beetje veel voor biceps. Dacht ergens gelezen te hebben max 12 sets te doen.
Voor biceps vind ik 12 sets nog veel. Ik doe 4 sets van 12 reps en ben daarna gesloopt (warming up sets hierbij niet meegeteld).

Laatst bewerkt:
Haha, ik ga Agmatine ook bestellen, na alle logjes te hebben gevolgd tot nu toe, ben ik verkocht :D
Is agmatine net zo iets als noxipro trouwens? Of gewoon een goedje voor de pomp?

NoxiPro is een pre workout booster met ook stimulanten. Agmatine is een NO product wat ondermeer zorgt voor een pomp. Als het nu daadwerkelijk ook bijdraagt aan extra spiermassa etc is het nog beetje vroeg om te oordelen. Ik kan wel zeggen dat spieren er echt constant voller uitzien dan ervoor.

---------- Post added do 7 jul 2011 at 22:02 ----------

Mijn spieren herstellen duidelijker sneller en dat na 1 capsule. Zie mijn eerdere bericht in dit topic. Aangezien ik vandaag niet had getraind was er ook geen sprake van een pomp maar die verwacht ik wel tijdens de training. :)

Voor biceps vind ik 12 sets nog veel. Ik doe 4 sets van 12 reps en ben daarna gesloopt.

Ik doe nu met max ot training 3 oefeningen van 3 sets van 4-6 reps. Maar dan wel nog altijd 3 setjes opwarming. Hoge reps met laag gewicht.

vandaag borst en triceps getrained met 1 preworkoutpowerpill 2 capsules agmatine.. heerlijke pomp.

Je moet wel trainen, anders komt die pump niet. Als je geluk hebt bij ligte inspanning al, maar dan moet je er toch zeker 4 pre-workout nemen of 2 smorgens 2 voor het trainen.

Ik had 1x genomen en niet getraind, ivm fappen ofzo. maar zelfs zonder trainen geeft agmatine een pomp OF het zorgt ervoor dat je pomp van je vorige training langer aanvoelt

Agmatine werd ook bekend als het enige supp waar je een pomp meekrijgt zonder daadwerkelijk te trainen ;)

Drie uur geleden 2 capsules ingenomen. Na wat gesjouwd te hebben met de tassen boem, mijn bicep is helemaal opgepompt. :eek:
Echter gebruik ik Agmatine in combinatie met andere supplementen. Dus dat scheelt natuurlijk ook. Creatine en Agmatine hebben mij de grootste pomp (van mijn leven :cool:) gegeven. Hopelijk blijft dit 24/7 aanhouden maar dit moet ik nog testen.

Begrijp me niet verkeerd. Je krijgt je pomp echt niet gratis, je moet er wel wat voor doen. Althans, dat is mijn ervaring. Goed eten, en vooral hard trainen en de pomp die komt met Agmatine!

Ben super benieuwd hoe groot de pomp gaat worden tijdens mijn training. Als mijn biceps dat maar aan kan hehe.

F*cking nice! :D

Ik zal proberen om mijzelf tot de feiten te beperken. Een mening komt later wel.

3 capsules agmatine als enige toevoeging op mijn supplentatie. Rug + biceps dag.
Rug: PR bent rows @ 75x3x8. De hele training het gevoel dat ik sterker was dan ooit. Nog nooit eerder echt een pomp in mijn rug gehad, nu wel. Zelfs een pomp in de triceps van het steunen bij het zagen.
Biceps: Na de rug oefeningen al een flinke pomp in mijn biceps. Al gedurende de biceps training simpelweg de ziekste pomp die ik ooit in mijn biceps heb gehad. Kei- en Keihard!

Nu een kleine 2 uur thuis (eerst ff whey en eiwit-pannekoekjes tot mij genomen). De pomp in de biceps is nu afgenomen, maar nog steeds niet helemaal weg.

Morgen borst, schouders en triceps!

4 caps voor de training ipv 2 s ochtends 2 voor? Werkt dit beter, voor een grotere pomp? Heb het gevoel dat bij mij de pomp langzaam maar zeker weggaat, hij is er wel, maar niet zo veel als de eerste keer..

4 caps voor de training ipv 2 s ochtends 2 voor? Werkt dit beter, voor een grotere pomp? Heb het gevoel dat bij mij de pomp langzaam maar zeker weggaat, hij is er wel, maar niet zo veel als de eerste keer..

Persoonlijk merk ik dat de pomp dan inderdaad groter is. Dus is zeker eens aan te raden om te testen als dat voor jou ook is. :D.

Vandaag even een update: Vandaag rustdag gehouden dus rugtraining gaat naar morgen verschoven worden. Test van morgen is een halve bodybuilding shot samen met de gebruikelijke 4 caps pre workout.

Training 8: Vandaag rug aangepakt met 4 caps agmatine en een ganse bodybuilding shot. En dat was nodig. Voel me al paar dagen wat ziek en slap. Precies soort griepje dat op me hangt. Toch behoorlijke training gehad. Niet zo super als de rest maar een dipje kan natuurlijk altijd.

De bodybuilding shot gaf ook een goed gevoel. Na 5 minuten kreeg ik de beta alanine tintelingen en kreeg ik ook terug meer energie. Nu weer goed rusten en hopelijk maandag weer 100% op kracht en dan weer hard trainen.

Ik merkte geen ene reet, 4 capsules voor training ;( :S

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 14:54 ----------

En ja, net rug getraint. Van me rug zelf eerlijk niet veel gemerkt, maar m'n armen WOOHOHHOHOHO not nooit zo dik gezien. Zowel biceps als triceps dikke pomp, niet eens getraint. Zat 20min cardio te doen en er kwamen heel langzaam steeds meer aders door op m'n armen LOL. M'n bicep leek net het einde van een rivier, zag er best sick uit.

Hoelang duurde het bij jou voordat het werkte?

Zou het nog moeten inwerken? :S, heb het 1 keer gebruikt en voelde niks.

Ik heb 2 caps samen met noxipro gebruikt en daar voelde ik toch wel een iets hardere pomp van.

Training 8: Vandaag rug aangepakt met 4 caps agmatine en een ganse bodybuilding shot. En dat was nodig. Voel me al paar dagen wat ziek en slap. Precies soort griepje dat op me hangt. Toch behoorlijke training gehad. Niet zo super als de rest maar een dipje kan natuurlijk altijd.

De bodybuilding shot gaf ook een goed gevoel. Na 5 minuten kreeg ik de beta alanine tintelingen en kreeg ik ook terug meer energie. Nu weer goed rusten en hopelijk maandag weer 100% op kracht en dan weer hard trainen.

Beterschap gozer!

Vandaag borst, schouders, triceps op 4 capsules agmatine pre workout. Zelfde resultaat als gisteren: Meer kracht (kan zwaarder trainen of meer reps op het zelfde gewicht) en zieke pomp. Vooral mijn borst stond helemaal strak na de training en dat bleef nog een kleine 2 uur zo.

Training 9: Vandaag training met meer reps en meer sets. En het verschil is enorm. De pomp is nu nog harder en houdt veel langer aan. Anders deed ik voor borst 3 oefeningen van 3 sets met 6 reps.

Nu heb ik 4 oefeningen gedaan. Eerste oefening 5 sets (piramide) 2de oefening 4 sets en dan 2 met 3 sets. Dus meer volume en ga ik vanaf nu tijdje blijven doen. :D.

Zonet mijn bicep training afgerond en ben helemaal kapot. :o Dit was een van mijn zwaarste trainingen ooit. Mijn biceps trillen er nog steeds van. 40 minuten voor de training heb ik 2 maal Agmatine ingenomen en 2 maal in de ochtend. Er was duidelijk een pomp aanwezig en nog steeds trouwens.

Om een aardige indicatie te geven van hoe ik eruit zag in mijn laatste twee sets (van de vier):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe. :)

Inmiddels gebruik ik dit product 5 dagen en ben er zeer tevreden over, omdat mijn biceps duidelijker voller is geworden in deze dagen. Hopelijk blijft dit ook zo.

Ik ben er moe van en ga zo naar bed.

Mooie log, ga hem volgen denk ik. Het enige wat ik mij afvraag is of het product ook echt bijdraagt aan massa. iemand daar soms enige info over?

Mooie log, ga hem volgen denk ik. Het enige wat ik mij afvraag is of het product ook echt bijdraagt aan massa. iemand daar soms enige info over?

Dat is DE vraag hè. De agmatine gebruikers die posten in dit log (waaronder ik zelf) gebruiken het nog te kort om conclusies te trekken. Tot nu toe heeft het mij de hardste pomps gegeven die ik ooit heb gehad, tijdens en na de training. Ook voel ik mij sterker en kan ik meer gewicht/sets/reps pakken.

De eerste voorzichtige conclusies kunnen naar mijn mening pas gemaakt worden als de eerste pot na 35 dagen op is.

Terug
Naar boven