- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Obviously only the first part

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb nu ook dit boekje van Birgit Kaltenthaler in huis...en daar in staat het volgende...
De juiste hoeveelheid
Creatine niet langer als zes weken....oke dat wisten we wel.
Net als voor de meeste mineralen en vitaminen geldt ook hier dat een overdosis geen gevolgen heeft en via de nieren wordt uitgescheiden.
Dus wat is het nou heeft het wel of geen gevolgen...
http://forum.dutchbodybuilding.com/f52/leuk-boekje-betere-sportprestaties-biodoping-109166/

hierbij gaat 't om een redelijke overdosis van bijv. 200% van de voorgeschreven hoeveelheid. als je 80 gram per dag neemt is dat zo'n 2000% en dat is gewoon een debiele hoeveelheid. een overdosis water kan in principe ook geen kwaad maar als je in een uur 20 liter drinkt......
Dan heb ik ook nog een vraagje met betrekking tot creatine.
Kheb nu al een tijdje post-workout shake van BBex en die werkt erg lekker, alleen merk ik niets van de creatine die erin zit (geen extra kracht, geen onderhuidsvocht etc.). Ik gebruik die ook maar 4 keer per week. Kan ik hier nog een tijdje mee doorgaan? Emmer is namelijk bijna leeg en was van plan om een nieuwe te bestellen.
Waarom zou die dan alleen zijn benen kwijt raken, en bijvoorbeeld niet zijn armen?

die heeft aandelen bij EAS voor de monohydraat te kopen hij doet gemiddeld 2 weken met een pot van een kilo 560 gram per week haha

Ten eerste kan het natuurlijk gelul zijn gezien de bron en ten tweede weet je nooit of deze gast al afwijkingen had en dat creatine de druppel was die de emmer deed overlopen.
Maar als je ipv van die 5g nou 40 of 50 g doet. Ga je dan resultaten zien of pis je gewoon alles weer uit?
lol, van crea zul je vast geen beest worden maar stel je gaat over de aanbevolen hoeveelheid zal het meer kwaad dan goed doen. Er zullen vast meer die vraag zitten, of mensen die dit al hebben geprobeerdIk zou het gewoon op 80 gram houden, dan weet je tenminste zeker dat je resultaat hebt. Non-stop 365 dagen lang en je wordt een beest!
kun je wel mee door gaan, de hoeveelheid die daar inzit is wss 2 a 3 gram
als je nix merkt kun je het beste de dosis verhogen; zo'n 200 gram per dag moet wel genoeg zijn![]()
neej ff serieus marijn; het idee van creatine is om 't dagelijks te gebruiken en 't gaat ook pas na een aantal dagen in je spieren zitten. als je elke dag ong. 5 gram creatine binnenkrijgt uit supplementatie zou je na een week verschil moeten merken. zoniet dan kan 't zijn dat je lichaam er niet op reageert (zo'n 20% v.d. mensen reageert niet op creatine)