MuscleMeat

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Dat was jouw moeder die wil graag onder handen genomen door een testobeest af en toe. No offence en gun die vrouw ook een pleziertje..

Wat een mong**l was die gozer in het programma 4 uur trainen per dag? En hij was nog steeds ****ing klein!

Dat was jouw moeder die wil graag onder handen genomen door een testobeest af en toe. No offence en gun die vrouw ook een pleziertje..

:roflol:

whahaha.... muscle worship en een goeie shagg beurt :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

5 uur per dag is ook eten etc hea.

ik ben 16 uur bezig met bb per dag

Als we het zo bekijken ben ik er volgens mij in mijn slaap nog steeds mee bezig haha :rolleyes:

nu is het wachten op energypop om te reageren op de uitspattingen die gedaan worden op hem en zn vrouwtje:rolleyes:

dat vlees...daaaaamn :( moeten ze bij mij niet flikken om me eten in de vuilnisbak te gooien...en die homo n*ger van een john williams al helemaaaaaal niet! ik steek m gewoon neer :p

nu is het wachten op energypop om te reageren op de uitspattingen die gedaan worden op hem en zn vrouwtje:rolleyes:

dat vlees...daaaaamn :( moeten ze bij mij niet flikken om me eten in de vuilnisbak te gooien...en die homo n*ger van een john williams al helemaaaaaal niet! ik steek m gewoon neer :p

Roid rage!!!

Energypop heeft een lekker wijf als partner, en dat kunnen vele hier niet zeggen.
Die trainen, en vreten zich de kolere voor hun fysiek, maar zullen nooit zo een kanjer aan de haak slaan.

Dan daarbij ze heeft helemaal niet verlangd van hem dat hij moest stoppen met BB, alleen wat minderen dat is alles.

Energypop heeft een lekker wijf als partner, en dat kunnen vele hier niet zeggen.
Die trainen, en vreten zich de kolere voor hun fysiek, maar zullen nooit zo een kanjer aan de haak slaan.

Dan daarbij ze heeft helemaal niet verlangd van hem dat hij moest stoppen met BB, alleen wat minderen dat is alles.

:orly:

:nope:

die man is dedicated. respect

Was vorige keer toch ook al zo een rel over... hij zei dat die niet 4 uur trainde maar er 4 uur per dag mee bezig was. 1 uur rijde en al die andere shit ofzo :P

Wel dedicated die kerel lol

daar heb je wel een punt. :roflol::roflol::roflol::roflol:

''bump'' waar kan ik hem nu nog vinden? heb gegoogled, maar nergens goeie aflevering.
2008

volgens mij komt ie aankomende week weer op TV.

Heb ook even gezocht. Is nergens te vinden helaas :( Iemand die hem toevallig toendertijd heeft opgenomen?

Terug
Naar boven