08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had hem vorige keer ook gezien. Alleen leefde toen nog niet als een bodybuilder. Volgens mij ben ik nu net zo "fantiek" als hem. Ik ben benieuwd hoe ik er nu naar kijk... Kan mij herrineren dat ik het gewoon bruut vond hoe die gozer eruit zag en niet begreep waar iedereen zo druk om maakte. Liever dat dan een zuipende en shag rokende mongo die de hele dag thuis zit.****ing hell dat varken van hem zegt dat hij normaal moet eten. Moet je kijken hoe ze eruit ziet vind je het gek dat hij vlucht in zijn hobby..

Ik had hem vorige keer ook gezien. Alleen leefde toen nog niet als een bodybuilder. Volgens mij ben ik nu net zo "fantiek" als hem. Ik ben benieuwd hoe ik er nu naar kijk... Kan mij herrineren dat ik het gewoon bruut vond hoe die gozer eruit zag en niet begreep waar iedereen zo druk om maakte. Liever dat dan een zuipende en shag rokende mongo die de hele dag thuis zit.
****ing hell dat varken van hem zegt dat hij normaal moet eten. Moet je kijken hoe ze eruit ziet vind je het gek dat hij vlucht in zijn hobby..

Sjezus mensen... 5 uur per dag... het kan te gek ook...
Ik heb niks anders.......geen werk geen wijf enz...
Het ijzer is mijn grote vriend![]()
Ik kan me nochtans een heel geile kont op de achtergrond van een foto van een van je gerechten herinneren?