Fitness Seller

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Haha

Oo die kerel je die heb ik gezien super ownage :D Op het eind had hij toch een Jones smith? :p Ik denk die krijgt een wannabe krachtstation van 200 euro maar hij kreeg een Jones smith van 2000 euro ofzo :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een flutprogramma, typisch rtl troep :mad:

Vind het heel knap dat ie ze voeding om heeft gegooid, respect. :P

Wat een homofiele bump weer zeg.

:roflol: Ik had hem vorige keer ook gezien. Alleen leefde toen nog niet als een bodybuilder. Volgens mij ben ik nu net zo "fantiek" als hem. Ik ben benieuwd hoe ik er nu naar kijk... Kan mij herrineren dat ik het gewoon bruut vond hoe die gozer eruit zag en niet begreep waar iedereen zo druk om maakte. Liever dat dan een zuipende en shag rokende mongo die de hele dag thuis zit.

****ing hell dat varken van hem zegt dat hij normaal moet eten. Moet je kijken hoe ze eruit ziet vind je het gek dat hij vlucht in zijn hobby..

Sjezus mensen... 5 uur per dag... het kan te gek ook...

Dat is gewoon relaxed.

:roflol: Ik had hem vorige keer ook gezien. Alleen leefde toen nog niet als een bodybuilder. Volgens mij ben ik nu net zo "fantiek" als hem. Ik ben benieuwd hoe ik er nu naar kijk... Kan mij herrineren dat ik het gewoon bruut vond hoe die gozer eruit zag en niet begreep waar iedereen zo druk om maakte. Liever dat dan een zuipende en shag rokende mongo die de hele dag thuis zit.

****ing hell dat varken van hem zegt dat hij normaal moet eten. Moet je kijken hoe ze eruit ziet vind je het gek dat hij vlucht in zijn hobby..

haha, sja dat dan weer wel...

Damn...dat goddelijke eten!!! Allemaal weg!!! :eek:
Ben ik blij dat ik alleen ben, hoef met niemand rekening te houden, lekker elke dag 1,5 uurtje in da gym, en vreten wat ik wil!....wat heb ik een mooi leven :rolleyes:

Al dat vlees... WHYYYYYYYYYYY!!!!!!
Zo heerlijk! :(

hoe is het nu?

Hij is doodt

Terug
Naar boven