XXL Nutrition

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Laat die arme man toch sporten.

Leeft dit topic nog?

Geen idee, wou dat gewoon even zeggen.

En ik had de uitzending pas net bekeken op de site van RTL...

@energypop,

ik zie dit topic nu pas, k'heb de uitzending ook gezien, vooral respect dat je voor het juiste kiest, je gezin en in het bijzonder je dochter;), verder onthou goed wat je in Zwolle overkomen is, wij worden toch al wat ouder!

Grt,Rob.:cool:,

Ik had de uitzending gemist en heb net gekeken.
Het is commercieel voor de kijkcijfers een beetje aan gedikt maar..... ik snap jouw gevoel maar ook die van je vrouw wel.
Zelf zou ik ook het liefste elke dag willen trainen maar ook de familie heeft aandacht nodig. Je komt over als een aardige vent die ook van zijn gezin houd dus ik denk dat jullie nu zo ook een mooie tussen oplossing hebben. Jij ben iets meer thuis en kan zelfs nu daar trainen om tijd te winnen en snel weer bij je gezin te zijn. Je dochter is nu ook in een leuke leeftijd dus geniet er ook van. Als je haar nu te weinig aandacht geeft dan heb je er later spijt van. Ik wens jou en je gezin veel sterkte en geluk.

@energypop,

ik zie dit topic nu pas, k'heb de uitzending ook gezien, vooral respect dat je voor het juiste kiest, je gezin en in het bijzonder je dochter;), verder onthou goed wat je in Zwolle overkomen is, wij worden toch al wat ouder!
Grt,Rob.:cool:,

???

Die aanval dat hij op de grond viel

Juist, dit kwam volgens hem door een te laag body vet gehalte en dus een verkeerd insuline gehalte, het lijkt mij dat als je jong bent je daar toch wat beter tegen kan, en ook dan geeft het aardige risico's, op you tube staat een engelse jongen van 17 die na zijn wedstrijdt ligt te kermen van de krampen wegens zijn lage body vet gehalte en een (dom) genutigd biertje (uitdroging), dus nachtje ziekenhuis.;)

hey Volluk,
ben nu een paar weken verder en moet zeggen dat het met het eten niet makkelijk was,maar opnieuw vet gemeten en tot mijn verbazing was dat nog het zelfde (8%)
blijf dus nog even door eten met het Sixpack dieet van Jan de Weerd
zijn boek is dus een goed richtmiddel voor een atleet
er staat ook zijn Universe dieet in vanaf de eertse dag en tot de dag van de wedstrijd
misschien iets voor een wedstrijd atleet
kijk ander eens op zijn site "www.mruniversejandeweerd.nl"
kijken kan geen kwaad
hij staat er ook op met zijn wedstrijd fysiek

bump ,

Ik heb hem voor de 2de x gezien lalchuhh

Respect

Nice

bump_signs.jpg

woensdag om half 10 komt deze aflevering weer op rtl 4!

Terug
Naar boven