spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat de mensheid al lang verdwenen is als het heelal zijn hoogste entropie heeft bereikt geeft al aan hoe weinig goddelijk we zijn.

Volgens de bijbel zijn we geschapen naar het evenbeeld van god toch? Niet in de zin van het tastbare, maar hoe we handelen en denken. Wel vreemd dat die goddelijke mensheid gewoon op den duur verdwijnt en het heelal gewoon blijft doorgaan. Zijn we toch niet zo goddelijk als gedacht.

tja die doodservaringen zijn makkelijk te verklaren, gezichtsvernauwing, bepaalde prikkeling in de hersenen en aanmaak van morfine.
btw uitzonderlijke stellingen vragen uitzonderlijke bewijzen, zo gaat het in zijn werk.
Dat de mensheid al lang verdwenen is als het heelal zijn hoogste entropie heeft bereikt geeft al aan hoe weinig goddelijk we zijn.
Dit is wel erg kort door de bocht. Zag laatst een interessante documentaire erover op RTL. Zo makkelijk als jij stelt is het dus niet. Die mensen maken zo'n ervaring mee terwijl de hersenactiviteit gewoon 0,0 is. Bewustzijn is momenteel een raadsel... Er gaan verschillende theorien in de ronde, maar echt harde bewijzen zijn er gewoonweg niet.
Ik geloof gewoon dat doodgaan misschien een ander proces in de natuur is dan dat wij denken, maar dat wij als mensen onmogelijk dat kunnen verklaren. Maar ja, ik schrijf het niet toe aan een hogere macht. Als er iets is, is dit dus gewoon een proces van moeder natuur.
GOD is je Schepper................HIJ weet het gewoon beter!!
![]()
![]()
![]()

Behalve als de ziel eeuwig bestaat, reincarnatie en karma een feit zijn en we zelf een onderdeel van die God uitmaken.

God is niet mijn schepper, ik ben mijn eigen schepper.
En ik schep mijn situatie van minuut tot minuut.
En HIJ staat niet los van mij.
Hetzelfde dat God alle zonde zou vergeven, als je maar om vergeving bid.
Maar je wel naar de hel stuurt als je in zonde hebt geleeft.
En je hebt niks aan iemand die het beter weet, als je niet in die ander wil geloven..
God test ons niet, wij testen onszelf.![]()