MuscleMeat

Bodybuilders van toen, hoe ze er nu uitzien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sergio Olivia en Frank Zane[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ghehe die Oliva lijkt wel een pooier man:D

Leuk topic idd.

Zelda zei:
Topic van de week, grappig dat sommige heren nog groter zijn dan de meesten hier en anderen niet te onderscheiden zijn van een andere verschrompelde bejaarde.

maja, je mag niet vergeten dat er een enorm verschil is tussen een ferrigno die misschien iets van een 50 jaar is en een andere kerel die er 70 is ofzo.
Voor nubret heb ik nog het meeste respect, zo'n fysiek op je 65, daar kunnen de meeste op hun 35 nog niet van dromen

70 jarige Steve Reeves in z'n eigen gym
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed topic!

Leuk topic.

Lijkt me tof als je op zo'n leeftijd nog lekker kan trainen.
Als ik zo oud wordt spuit ik me helemaal gek met testosteron, puur als HRT natuurlijk. Maar dat terzijde. :D

heerlijk topic ditte

zane is de koning :)

j354j4 zei:
arnierexbig290305_450x450.jpg
Zucht ....

alweer die Hoax

die hoax van Arnold zuigd zwaar in dit topic , only real pic's plz !

Dus al die foto's van hem op het strand zijn nep? want ik heb er nog meer.. ze zien er niet nep uit?

die van arnold is niet ect toch :P want anders valt me dat toch zwaar tegen had k niet verw8 dit lijkt helemaal nerges op :eek:

Dave draper:

Vroeger:
photolg2.jpg

(1990):
dnev2.jpg

en nog iets recenter (47jarige leeftijd):
photolg5.jpg

Steeds droger die laatste :)

j354j4 zei:
Dus al die foto's van hem op het strand zijn nep? want ik heb er nog meer.. ze zien er niet nep uit?

Nee hoor, die zijn niet nep, dat zijn alleen maar smoesjes van fans die in denial zijn.

Als je 50-60 bent, politicus, herstellend bent van een hartoperatie, ongeschoren bent, en niet poseert dan zie je er nu eenmaal minder uit. Big deal, iedereen heeft wel eens een mindere dag :)

Je kan het arnold niet kwalijk nemen dat hij z'n voorkeur nu naar politiek heeft, en een hartoperatie heeft gehad, maar voor een veelvoudig ex Mr. Olympia valt dit me toch vies tegen. Is dit wat Coleman ook staat te wachten?

Die van Louie is helemaal niet recent, hij ziet er tegenwoordig veel slechter uit.

Die gasten die blaten dat die ahnuld pics van tegenwoordig hoaxes zijn... Kom eens met bewijs? Het is dan wel verrekte goed geshopped. Zijn navel heeft precies diezelfde lijn, de verhouding van zijn abs kloppen. Dit klopt niet op 1 foto, maar op alle foto's: zijkant foto's en noem maar op.

brrr dr zitten wat lijken tussen zeg (Katz & Weller voorop)

nice topic.
volgens mij knappen ze allemaal rond hun 50e - 55e af als ze zwaar aan de snoepjes hebben gezeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven