MuscleMeat

Bodybuilders van toen, hoe ze er nu uitzien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus, hoe triest kan je zijn om zo'n site te maken, en iemand's woorden zo te verdraaien en foto's te misbruiken. Onbegrijpelijk dat Arnold die organisatie nog niet heeft aangeklaagd.

luuc zei:
damn:eek: :eek:
is dit echt de Arnold Schwarzenegger van nu???:eek:

NEE !! dat was een Arnold van toen.
Foto's zijn een moment opnamen.
De beste man is een jaartje ouder en had net een operatie achter de rug.
Vandaar zijn vakantie:D
SPIEREN HEBBEN GEHEUGEN zoals de meesten wel weten,.. wat er toen af was ( en dat gaat snel als je niet traint), heeft hij er in korte tijd, ( voor de film) weer aangetraind,....met wat hulp.;)

Velen gaan aan Bodybuilding doen voor de fysieke status die ze daarmee verkrijgen. Zo en zo veel lager opgeleiden het is/kan een manier zijn/worden om nog wat aanzien te verwerven bv.
Iets afdwingen met je imposante postuur voor de vrouwen o.a.

Waarom zo iemand als Schwarzie dat nog??
Hij heeft bereikt wat die wilde bereiken,geld zat en heeft niks meer te bewijzen.

NEE !! dat was een Arnold van toen.
Foto's zijn een moment opnamen.
De beste man is een jaartje ouder en had net een operatie achter de rug.
Vandaar zijn vakantie:D
SPIEREN HEBBEN GEHEUGEN zoals de meesten wel weten,.. wat er toen af was ( en dat gaat snel als je niet traint), heeft hij er in korte tijd, ( voor de film) weer aangetraind,....met wat hulp.;)

Als me "met wat hulp" op anabolica doelt geloof ik hier echt 0,0 van, niemand maar dan ook echt niemand die zo dom is om vlak na een hartoperatie nog anabolen te gebruiken.

Voor de rest leuk topic, alleen wat teveel arnold en te weinig pics... ;)

Coole topic! Veel respect voor de oudere generatie die er volgens mij mooier uitzien dan sommige grote jongens nu ;)

so zeg die Serge Nubret das echt ziek zeg laten we eerlijk zijn daar kan Arnold nie aan tippen op deze leeftij ha ha

Prachtig topic dit

Dave draper:

Vroeger:
photolg2.jpg

(1990):
dnev2.jpg

en nog iets recenter (47jarige leeftijd):
photolg5.jpg

wat te f*ck dat lijkt precies de man die bij mij in de gym met gewichten gooit:eek:

had totallee awesome graag gewild dat ie er nu nog zo uitzag!!!!!!!ziet er zeker ook nu niet slecht uit maar dit is zijn olympia-fysiek

Vind het altijd heel confronterend om childhood heroes vaak oud en afgetakeld terug te zien. Drukt je zo met de neus op de feiten dat hoe jong, groot en sterk je nu ook bent, er een dag komt dat ook jij oud, klein en zwak wordt.:rolleyes:

childhood heroes

Vind het altijd heel confronterend om childhood heroes vaak oud en afgetakeld terug te zien. Drukt je zo met de neus op de feiten dat hoe jong, groot en sterk je nu ook bent, er een dag komt dat ook jij oud, klein en zwak wordt.:rolleyes:

Thats life...maar als ik de dvds van de mastersolympia bekijk hoop ik er op die leeftijd toch ook nog zo uit te zien.

Tof topic :clap:

Even me tussen de voorgaande discussies wringen :p. IVM arnie
Foto's zijn echt, want die hebben destijds héél vlug de wereld rond gegaan. Blijkt wel dat de man terug aan het trainen geslegen is, maar of het nu al terug iets is: who knows. (Vraag me niet meer waar ek dat heb gelezen, maar was geen roddelmagazine ;) ) Kvind het idd wel een spijtige zaak, maar begrijp wel als je iedere dag uiteten moet en noem maar op zoals bij hem de zaak is, dan lijkt mij dit niet echt onbegrijpelijk. Punt blijft dat deze man merkwaardige dingen voor de sport heeft gedaan. En 1 van mijn idolen blijft vanwege zijn successen doorheen de jaren. :D

Ik denk dat die foto's van Arnold echt zijn. 1 ding valt me wel op, waar is het litteken op zijn borst van zijn hartoperatie?

Super topic, ook dat stuk over Arnold!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven