Fitness Seller

Bodybuilders van toen, hoe ze er nu uitzien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mo0 zei:
Terminatir 3 was die nog gruwlijk dat kan nooit ook al zou ik het kunnen geloven aan de hand van de foto je kan het vooral goed aan zijn buik zien dat het heel erg op lijkt. maar ik ga vanuit dat arnold met zo motivatie niet in 3 jaar zo uitkan zien of hij moet echt een zikete hebben dat zijn spieren opvreeet:P

Niemand ooit het idee gehad dat T3 ge-cgi-ed was?
(Ik beweer niet dat het zo is!! Maar het kan wel...)

Jeetje er zitten er tussen die gewoon akelijk zijn toegetakeld.
Jammer zoiets.

Maar nog genoeg "opa's" met flinke spierballen!

daxie zei:
Niemand ooit het idee gehad dat T3 ge-cgi-ed was?
(Ik beweer niet dat het zo is!! Maar het kan wel...)

nee was zo niet,arnold was toen echt nog in topfysiek!nietmeer als vroeger,maar zag er nog steeds super uit!

ironmike86 zei:
nee was zo niet,arnold was toen echt nog in topfysiek!

Ik zag laatst duidelijk dat het nep was, want hij sneed er met een mes zo een stuk uit zijn borst om bij zijn brandstofcel te komen ;)

wazzup zei:
Ik zag laatst duidelijk dat het nep was, want hij sneed er met een mes zo een stuk uit zijn borst om bij zijn brandstofcel te komen ;)
:haha:

ontopic: dat heb ik ook gezien! :hair:

Markus Ruhl 18 jaar oud

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

After :D

Markus_Ruhl.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Leuk vergelijk, niet te geloven!
Hij is er trouwens niet veel mooier op geworden...

Dinictus zei:
Volgens mij gewoon keihard echt...:eek:

[Link niet meer beschikbaar]

Is echt ja. Als je je buik laat uithangen, geen pose aanneemt, gestopt bent met anabolen en niet of nauwelijks meer traint... dan zie je er zo uit.

trieste site, zeker weten.

Arnold heeft nog steeds een pak spieren. Dat weet ik zeker.

Die foto's waren echt, so what. Laat de man eens genieten van het leven, heeft ie wel verdient op die leeftijd dacht ik zo. Hij heeft nu trouwens een politieke status, dat is op zich al werk genoeg.

Iedereen die kritiek heeft: post op die leeftijd eens foto's van jezelf, kijken wat er dan nog overblijft.

die foto van arnold is genomen net na zijn operatie hij ziet er nu egt wel stuk beter uit

Ik vind juist triestig dat hij afgedaan wordt gelijk een vuile rascistische-nazi crimineel...
Cava,zijn pa was nazi,so what...had arnie daar iets over te zeggen,en als je al die jaren bent opgevoed door een fascist,dan blijft er zowiezo wel eens een fascistisch zinnentje hangen in je hoofd,...
Ok van die vrouwen,the guy took too much steroids(his testosterone-level is probably never gonna come down again:rolleyes: )
En hij is tenminste eerlijk,voor tzelfste geld zij hij dat hij in zijn gans leven nog geen nazi gezien had,da die dbewijze vervalst waren,en al...
En sry,maar alsde kijkt naar Afrika,begrijpik waarom hij zegt da niggaz geen land kunne regere(tis wel een kortzichtige opmerking,maar toch,kijk naar afrika,and then try to blame him),...

ik moet ni wete van rasciste en nazis,of van vrouwen lastigvallen,maar die F*ckin site is uit Amerika(het land waar alles te groot is,vn de hamburgers,autos,heavy fat people,and george w. bush JR.,zegt da ni genoeg),...

En die Fotos op het strand zijn echt,iedereen die denkt da ze fake zijn leeft in een droomwereld,zoals ik gelezen heb--->geen training,geen aangepaste voeding,veel te veel steroiden in het verleden,das wel arnie,al de spieren zijn gewoon zacht geworden,kijk maar eens naar zijn nek en shrugs,die zijn wel nog dik,omdat hij die spieren nog elke dag gebruikt(bij het stappen moeten die spieren toch je armen heen en weer bewegen),...
En is da erg da hij er zo uit ziet,oude mensen moeten een beetje dik zijn,anders zijnet geen oude mensen,alleen maar wannabees (wannabe young 4ever),trouwens hij is geen bodybuilder meer,maar gouverneur,die mense lope niet de halve dag te zeule met gewichte,maar met papier...
c y'all 'round:cool:

Laatst bewerkt:
Altijd weer die discussie over ahnie.. niemand weet het zeker en wat boeit het nu eenmaal, hij heeft geen BB ambities meer dus laat 'm.

die foto`s zijn egt wel nep.. ik had namelijk laatst the making of terminator 3 gezien en daar loopt hij over de set heen en reken maar dat die kerel nog gespierd is .. en niemand takelt in zo`n korte tijd zo af dat is niet mogelijk

Die foto's van arnie zijn al superoud, al gemaakt VOOR terminator 3, het schijnt dat ze gemaakt zijn een tijd na z'n hartoperatie...

Die fotos waren, voor de laatste maal in 3 jaar zeg ik t nog eens, N.E.P. Deze foto dook op ten tijde van Terminator 3 (2003) en er liepen een aantal topics over op bodybuilding.com. Daarin is door een aantal members aangetoond dat het HOOFD INC. NEK op het lichaam gefotoshopt was. Als je goed kijkt zie je dat nog steeds.
Deze foto kwam dus boven water TEN TIJDE VAN TERMINATOR 3, terwijl arnold, zie ook de DVD EXTRA'S VAN TERMINATOR 3, in die tijd in supershape was. Dus ook al is deze foto echt, dan is ie van voor T3 en is het dus geen RECENTE FOTO VAN ARNOLD!!

Nep of niet nep, het maakt geen ruk uit.

Arnold is iemand die ontzettend veel bereikt heeft, letterlijk van stratenmaker (samen met Franco) tot gouverneur. Voor zo'n ongelooflijk knappe zakenman (want dat is ie) kan ik alleen maar veel respect voor hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven