- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kvrees ook wel dat dit de waarheid is hoor. kan me moeilijk inbeelden dat die gast nog veel tijd heeft om keihard te trainen...j354j4 zei:Al die 'ahnuuuuuuld' fanboys die het maar niet kunnen geloven. Jullie idiool heeft het te druk met andere zaken om nog steeds keihard te trainen, zo gaat dat in het leven. Get over it. Ik heb nog NOOIT ook maar bewijs gezien dat ze nep zijn. Jullie roepen het allemaal maar niemand kan iets bewijzen.. bestwel apart.
leander112 zei:Hier een vrij recente foto van Henk Morren, een oud collega van mij.
Henk is nu 63 als ik het goed heb.
Zeker geen onbekende in bb-land.
Ik kan alleen geen oude foto´s van hem vinden, iemand anders misschien?
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
j354j4 zei:Dus al die foto's van hem op het strand zijn nep? want ik heb er nog meer.. ze zien er niet nep uit?

MetalMan zei:tuurlijk is t nep. je hebt terminator 3 toch gezien? die film komt uit 2003. 3 jaar geleden dus. echt niet dattie in 3 jaar zo achteruit kan gaan![]()

dit ben ik wel met je eens niet eens aan gedacht dat kan nooit in 3 jaar of hij deed helemaal niets meer en als je zijn motivatie heb die hij vroeger had zoals die dat in pumping iron vertel (ik koste vaak toen ik aan het trainen was)dat is pas door zettings vermogen maar deze foto weet ik zo nog nietMetalMan zei:tuurlijk is t nep. je hebt terminator 3 toch gezien? die film komt uit 2003. 3 jaar geleden dus. echt niet dattie in 3 jaar zo achteruit kan gaan![]()