MuscleMeat

Bodybuilders van toen, hoe ze er nu uitzien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jim Morris

Mr. New York 1966:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anno 2006 op 60 jarige leeftijd:

die jim morris ziet er goed uit!

Ik moet zeggen mijn trainer is 64 jaar en doet op 3 dec. ook mee aan de YBF NK. Hij traint vanaf zijn 15e. Bijna 50 jaar dus al!

heeft iemand echte fotos van arnold schwarzenegger, recent dan he :P

die lou ferigno zal wel zo blijven tot die doodgaat denk ik

Al die 'ahnuuuuuuld' fanboys die het maar niet kunnen geloven. Jullie idiool heeft het te druk met andere zaken om nog steeds keihard te trainen, zo gaat dat in het leven. Get over it. Ik heb nog NOOIT ook maar bewijs gezien dat ze nep zijn. Jullie roepen het allemaal maar niemand kan iets bewijzen.. bestwel apart.

j354j4 zei:
Al die 'ahnuuuuuuld' fanboys die het maar niet kunnen geloven. Jullie idiool heeft het te druk met andere zaken om nog steeds keihard te trainen, zo gaat dat in het leven. Get over it. Ik heb nog NOOIT ook maar bewijs gezien dat ze nep zijn. Jullie roepen het allemaal maar niemand kan iets bewijzen.. bestwel apart.
kvrees ook wel dat dit de waarheid is hoor. kan me moeilijk inbeelden dat die gast nog veel tijd heeft om keihard te trainen...

Waarom zou hij.

bill grant om niet te vergeten

gastelu15c.jpg

gastelu15d.jpg

sorry gasten , maar de foto van Lou F is een bewerkte foto

maar hij ziet er de dag van vandaag wel nog goed uit , ik vind het alleen jammer dat deze foto niet echt is

• Topic Starter Topic Starter
Hier een vrij recente foto van Henk Morren, een oud collega van mij.
Henk is nu 63 als ik het goed heb.
Zeker geen onbekende in bb-land.
Ik kan alleen geen oude foto´s van hem vinden, iemand anders misschien?

leander112 zei:
Hier een vrij recente foto van Henk Morren, een oud collega van mij.
Henk is nu 63 als ik het goed heb.
Zeker geen onbekende in bb-land.
Ik kan alleen geen oude foto´s van hem vinden, iemand anders misschien?

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

geen disrespect van mijn kant maar dit ziet er niet bepaald speciaal meer uit, buiten zijn borst zie je niet veel verschil met de gemiddelde nog aan sport doende 60-er

Ze kunnen me zeggen wat ze willen maar bodybuilders die ook op latere leeftijd door blijven trainen, zien er vaak fysiek stukken jonger uit dan niet sportende leeftijdsgenoten.

Ken een voorbeeld van een gozer die de 40 inmiddels is gepasseerd. Bruut lichaam, draait nog steeds wedstrijden op hoog niveau en je zou m nog geen 35 schatten.

Sommige zijn nog mooi, andere niet, hoe dan ook, ze moeten allemaal het meeste inleveren op hun benen.

Volgens mij gewoon keihard echt...:eek:

j354j4 zei:
Dus al die foto's van hem op het strand zijn nep? want ik heb er nog meer.. ze zien er niet nep uit?

tuurlijk is t nep. je hebt terminator 3 toch gezien? die film komt uit 2003. 3 jaar geleden dus. echt niet dattie in 3 jaar zo achteruit kan gaan ;)

MetalMan zei:
tuurlijk is t nep. je hebt terminator 3 toch gezien? die film komt uit 2003. 3 jaar geleden dus. echt niet dattie in 3 jaar zo achteruit kan gaan ;)

nee je hebt gelijk, ze zijn allemaal nep. Arnold heeft nog steeds de mr. Olympia vorm.. hij kan zo weer het podium op.. :rolleyes:

Ik kan gewoon niet geloven dat zo'n bijna zuivere meso in zo'n staat kan raken... Ik ken genoeg (oude) mensen die jaren niet getraind hebben (20+), eten wat ze willen en er lang niet zo slecht uitzien als Arnold op dat plaatje... Maar ja, het zou wel kunnen natuurlijk...

MetalMan zei:
dit ben ik wel met je eens niet eens aan gedacht dat kan nooit in 3 jaar of hij deed helemaal niets meer en als je zijn motivatie heb die hij vroeger had zoals die dat in pumping iron vertel (ik koste vaak toen ik aan het trainen was)dat is pas door zettings vermogen maar deze foto weet ik zo nog niet

kennen jullie deze site van hem wel

www.arnoldexposed.com

Terminatir 3 was die nog gruwlijk dat kan nooit ook al zou ik het kunnen geloven aan de hand van de foto je kan het vooral goed aan zijn buik zien dat het heel erg op lijkt. maar ik ga vanuit dat arnold met zo motivatie niet in 3 jaar zo uitkan zien of hij moet echt een zikete hebben dat zijn spieren opvreeet:P

DIE FOTO'S ZIJN ECHT!!! als je stopt met anabolengerbuik/trainen en eten zoals het moet,dan kan je niet anders dan er zo beginnen uitzien,je lichaam doet heus zelf geen moeite om zo te blijven hoor...je moet er zelf keihard voor werken.daarbij nog es z'n ouderdom,z'n lichaam heeft minder fitheid,neemt minder voedingsstoffen op,z'n test levels staan bijna op O denk ik...geen twijfel mogelijk dat deze foto's echt zijn...maar ik blijf een rasechte arnold fan,hoe spijtig het ook is van z'n uiterlijk...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven