XXL Nutrition

Bodybuilders van toen, hoe ze er nu uitzien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vinyard zei:
Ik heb even op bodybuilding.com rondgeneusd en daar NIET het zogenaamde photoshop bewijs gevonden. Wel staan er veel foto's van Arnold rond de T3 periode die aantonen dat hij in elk geval goed in shape was toen.

En voor de strandfoto's waren de onderstaande links voor mij overtuigend genoeg om te geloven dat vanuit die vorm, drie maanden genoeg moet zijn om strak te worden. Het gejammer was dus erg overdreven!

Beetje uitgezakt maar toch nog groot (let oa op het horloge, het is dezelfde strandsessie!)
http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=210048&d=1117996616

Hier spant Arnold zijn armen een beetje aan en we zien al wat terugkomen:
http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=225314&d=1123190828

yup
ik ben overtuigd, op die andere foto's staat hij er gewoon compleet ontspannen bij en vallen al zijn spieren in het niets. ik denk dat als hij daar op het strand even snel zich had geschoren en een beetje olie op gesmeerd en een goede pose had aangenomen dat het al heel anders leek.

trouwens kijk naar die onder armen, niet veel pakes hebben die.

dreamb0y zei:
Die foto`s zijn nep. Ik fotoshop zelf ook veel en je kan iedereen er zo uit laten net als dat je iedereen er gespiert uit kan laten zien, zonder dat je het kan zien.

owww doe dat van mij ff dan:p hahah
welke foto's zijn volgens jou nep??

zag ook dat iemand zei dat de foto's van lou ferigno NEP waren,,,,

maare Lou is elke dag op tv(rtl 5 om 18:30 bij the king of queens)
en dat is van 2003/2004,,,en daar ziet ie er toch nog steeds bruut uit

j354j4 zei:
arnierexbig290305_450x450.jpg

damn:eek: :eek:
is dit echt de Arnold Schwarzenegger van nu???:eek:

niet slecht bedoeld of zo, maar gebeurd dit echt als je (bijna) helemaal stopt met BB'en?
hij is wel een goede motivatie/ hulp/ etc., daar zeker niet van, maar allemachtig

luuc zei:
niet slecht bedoeld of zo, maar gebeurd dit echt als je (bijna) helemaal stopt met BB'en?
hij is wel een goede motivatie/ hulp/ etc., daar zeker niet van, maar allemachtig

denk jij dat jij er beter uit ziet wanneer jij 55+bent???? :D

the better dayz zei:
Ik vind juist triestig dat hij afgedaan wordt gelijk een vuile rascistische-nazi crimineel...
Cava,zijn pa was nazi,so what...had arnie daar iets over te zeggen,en als je al die jaren bent opgevoed door een fascist,dan blijft er zowiezo wel eens een fascistisch zinnentje hangen in je hoofd,...
Ok van die vrouwen,the guy took too much steroids(his testosteron-level is probably never gonna come down again:rolleyes: )
En hij is tenminste eerlijk,voor tzelfste geld zij hij dat hij in zijn gans leven nog geen nazi gezien had,da die dbewijze vervalst waren,en al...
En sry,maar alsde kijkt naar Afrika,begrijpik waarom hij zegt da niggaz geen land kunne regere(tis wel een kortzichtige opmerking,maar toch,kijk naar afrika,and then try to blame him),...

ik moet ni wete van rasciste en nazis,of van vrouwen lastigvallen,maar die F*ckin site is uit Amerika(het land waar alles te groot is,vn de hamburgers,autos,heavy fat people,and george w. bush JR.,zegt da ni genoeg),...

En die Fotos op het strand zijn echt,iedereen die denkt da ze fake zijn leeft in een droomwereld,zoals ik gelezen heb--->geen training,geen aangepaste voeding,veel te veel steroiden in het verleden,das wel arnie,al de spieren zijn gewoon zacht geworden,kijk maar eens naar zijn nek en shrugs,die zijn wel nog dik,omdat hij die spieren nog elke dag gebruikt(bij het stappen moeten die spieren toch je armen heen en weer bewegen),...
En is da erg da hij er zo uit ziet,oude mensen moeten een beetje dik zijn,anders zijnet geen oude mensen,alleen maar wannabees (wannabe young 4ever),trouwens hij is geen bodybuilder meer,maar gouverneur,die mense lope niet de halve dag te zeule met gewichte,maar met papier...
c y'all 'round:cool:

bedank het kapitalistische westen maar voor deze daden.. die landen worden nog steeds leeggezogen. of zijn al h elemaal leeg..

luuc zei:
damn:eek: :eek:
is dit echt de Arnold Schwarzenegger van nu???:eek:

Maak je geen zorgen Luuc. Dit was Arnold een paar jaar geleden herstellend net na een zware operatie. Hij ziet er tegenwoordig alweer een stuk beter uit;)

IK zie zen voorste schouderspier toch ripped ! ehhe

Wie kent Piet schrijvers oud keeper van Ajax? lijkt op Markus Ruhl!

johanheeze zei:
Markus Ruhl 18 jaar oud

[Link niet meer beschikbaar]

After :D

[Link niet meer beschikbaar]

Wie kent Piet schrijvers de oud keeper van Ajax?
Lijkt die niet erg verdacht op Markus Ruhl?

Die piet kan zelfs die goudvis niet alleen omhoog houden, terwijl ruhl de hele boot opheft met 2 vingers in de neus.

:D

Damn die Serge Nubret heeft idd een schoon "atletisch" fysiek

ik zou ruhl wel s willen zien op zen 55ste

denk dat hij dan gaat gesneuveld zijn...

jimi zei:
dit ben ik wel met je eens niet eens aan gedacht dat kan nooit in 3 jaar of hij deed helemaal niets meer en als je zijn motivatie heb die hij vroeger had zoals die dat in pumping iron vertel (ik koste vaak toen ik aan het trainen was)dat is pas door zettings vermogen maar deze foto weet ik zo nog niet

kennen jullie deze site van hem wel

www.arnoldexposed.com

lool die site
arnorld was a nazi

Quote : If you gave these blacks a country to run, they would run it down the tubes.

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven