AndroidHealthClinic

Bodybuilders van toen, hoe ze er nu uitzien

Status
Niet open voor verdere reacties.
j354j4 zei:
Al die 'ahnuuuuuuld' fanboys die het maar niet kunnen geloven. Jullie idiool heeft het te druk met andere zaken om nog steeds keihard te trainen, zo gaat dat in het leven. Get over it. Ik heb nog NOOIT ook maar bewijs gezien dat ze nep zijn. Jullie roepen het allemaal maar niemand kan iets bewijzen.. bestwel apart.

Geloof eerlijk gezegd ook niet dat ze nep zijn. Verhoudingen e.d. kloppen precies. Maar de foto's die je had geplaatst zijn wel van 1997-98 geloof ik, vlak na zijn hartoperatie. Kan je hem niet kwalijk nemen, op z'n 50ste na zo'n zware operatie. Geloof maar dat ie er nu een stuk fitter en vitaler uitziet.

ik moet wel zeggen dat ik bbd'ers van toen er mooier uit vind zien

Die foto`s zijn nep. Ik fotoshop zelf ook veel en je kan iedereen er zo uit laten net als dat je iedereen er gespiert uit kan laten zien, zonder dat je het kan zien.

ik heb niet deze topic doorgelezen, maar een stukje.

wat ik wel weet dat die foto's VOOR de terminator3 film zijn gemaakt!!!
dat weet ik zeker!!

echt op nep, hij is in t3 weer behoorlijk in shape gekomen dan!

Senshin zei:
ik heb niet deze topic doorgelezen, maar een stukje.

wat ik wel weet dat die foto's VOOR de terminator3 film zijn gemaakt!!!
dat weet ik zeker!!

echt op nep, hij is in t3 weer behoorlijk in shape gekomen dan!

Met behulp van t3? ;)

Man-Mountain zei:
Die fotos waren, voor de laatste maal in 3 jaar zeg ik t nog eens, N.E.P. Deze foto dook op ten tijde van Terminator 3 (2003) en er liepen een aantal topics over op bodybuilding.com. Daarin is door een aantal members aangetoond dat het HOOFD INC. NEK op het lichaam gefotoshopt was. Als je goed kijkt zie je dat nog steeds.
Deze foto kwam dus boven water TEN TIJDE VAN TERMINATOR 3, terwijl arnold, zie ook de DVD EXTRA'S VAN TERMINATOR 3, in die tijd in supershape was. Dus ook al is deze foto echt, dan is ie van voor T3 en is het dus geen RECENTE FOTO VAN ARNOLD!!

Totdat ik 5 foto's zie waar het 'echte hoofd' van de man op de foto op zou staan, geloof ik geen snars van dit verhaal.
Wat ik al eerder aangaf, een slechte pose is 1, niet hard en veel mogen en kunnen trainen is 2, geen tijd hebben om superstrict te eten want 'running for governor' is 3, opgerekte huid is 4, Arnold die iedereen suit die iets beweert wat aantoonbaar fout is, is 5 (arnold ondernam niets, dat de foto's uit wel 5 verschillende hoeken zijn genomen maakt dit ook wel erg lastig...).

Als je koste wat het kost Arnold wil verdedigen, simpelweg omdat Arnold met een minder fysiek niet te bevatten voor je is, kom dan of met bewijs, of met een opbeurend en verklarend verhaal waarom dit kan gebeuren. Bij tijd en wijle helemaal niet trainen is iets wat Arnold zelf altijd heeft voorgestaan en hij MAG dus niet hard meer trainen. Voeg daarbij de foto's van andere voormalige verschrompelde pro's en de wetenschap die we allemaal hebben dat je er keihard voor moet werken om groot en strak te blijven en de circel is rond.
T3 is of gefaket, of Arnolds verhaal over de dumbbells en muscle memory klopt.

Het sluitend bewijs was overigens Arnold zelf die in interviews doodleuk verklaarde 0,0 aan weightliften te hebben gedaan tot 2 maanden voor T3.
Verwacht je dan een huge Arnold op het strand?

Get real.

Ik heb even op bodybuilding.com rondgeneusd en daar NIET het zogenaamde photoshop bewijs gevonden. Wel staan er veel foto's van Arnold rond de T3 periode die aantonen dat hij in elk geval goed in shape was toen.

En voor de strandfoto's waren de onderstaande links voor mij overtuigend genoeg om te geloven dat vanuit die vorm, drie maanden genoeg moet zijn om strak te worden. Het gejammer was dus erg overdreven!

Beetje uitgezakt maar toch nog groot (let oa op het horloge, het is dezelfde strandsessie!)
http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=210048&d=1117996616

Hier spant Arnold zijn armen een beetje aan en we zien al wat terugkomen:
http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=225314&d=1123190828

Foto's waren gewoon echt is oude discussie. Zag er imo trouwens niet "klein" uit, alleen wat ouder natuurlijk en niet in conditie.

En by the way, then eerste vind ik het uberhaupt jammer dat T3 gemaakt is. En in T3 word Arnie, voor het grootste gedeelte gefilmt ter hoogte van zijn borst ... daar zat dus echt wel een pens onder :p

Lachen die discussie over die foto's van Arnold... Ik doe een duit in het zakje: even afgezien van de argumenten dat een lichaam niet zo snel KAN aftakelen, dat deze man zijn lichaam zeker niet zo zou LATEN aftakelen (wie dat niet snapt...), en dat als-ie zo afgetakeld zou zijn hij echt niet zo op een strand rond gaat stappen, is hier het bewijs. Kijk maar eens naar de schaduw op de kleine foto bij post #54. Op de grond en op zijn rechterarm (voor ons links) kun je zien dat zon iets van links komt. Maar de schaduw van zijn hoofd op die plumpuddingborst komt loodrecht van boven. Photoshoppen op zijn best. En op de grote foto bij post #14 mis ik toch iets: een joekel van een litteken van een hartoperatie.

Zodra de schaduwtheorien opduiken, weet je dat mensen desparaat worden.
Ik had net geconcludeerd dat Arnold er zeker op de laatste 2 pic nog best ok uitziet. Zijn benen zijn overigens nog gewoon stevig.

Maar....helaas....helaas....helaas...: Arnold heeft ronduit en zonder problemen bevestigd dat de paperazzi foto's echt zijn. Het was voor hem juist een uitdaging om weer in shape te komen voor T3.

had noch gehoopt op een Terminator 4

Van al de bodybuilders uit de historie vind ik nog steeds Serge Nubret het mooist kwa lichaamsbouw. Met name op onderstaande foto...
nubreth.jpg

master fisiek

in 1 woord

En nu weer foto's ipv arnold discussie...

tis erg

wazzup zei:
Nee hoor, die zijn niet nep, dat zijn alleen maar smoesjes van fans die in denial zijn.

Als je 50-60 bent, politicus, herstellend bent van een hartoperatie, ongeschoren bent, en niet poseert dan zie je er nu eenmaal minder uit. Big deal, iedereen heeft wel eens een mindere dag :)

Kijk naar die shrugs man, das echt wel Arnie.
idd fans in denial... je ziet toch dat het allemaal spiermassa is, en (bijna) geen vet...

Hij ziet er nu toch terug beter uit, stop bitchin about it...tis helemaal geen hoax...:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven