the better dayz zei:
heeft iemand nog een handig belgisch breezah vertaal site?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the better dayz zei:
j354j4 zei:Al die 'ahnuuuuuuld' fanboys die het maar niet kunnen geloven. Jullie idiool heeft het te druk met andere zaken om nog steeds keihard te trainen, zo gaat dat in het leven. Get over it. Ik heb nog NOOIT ook maar bewijs gezien dat ze nep zijn. Jullie roepen het allemaal maar niemand kan iets bewijzen.. bestwel apart.
Senshin zei:ik heb niet deze topic doorgelezen, maar een stukje.
wat ik wel weet dat die foto's VOOR de terminator3 film zijn gemaakt!!!
dat weet ik zeker!!
echt op nep, hij is in t3 weer behoorlijk in shape gekomen dan!

Rabbit zei:
Man-Mountain zei:Die fotos waren, voor de laatste maal in 3 jaar zeg ik t nog eens, N.E.P. Deze foto dook op ten tijde van Terminator 3 (2003) en er liepen een aantal topics over op bodybuilding.com. Daarin is door een aantal members aangetoond dat het HOOFD INC. NEK op het lichaam gefotoshopt was. Als je goed kijkt zie je dat nog steeds.
Deze foto kwam dus boven water TEN TIJDE VAN TERMINATOR 3, terwijl arnold, zie ook de DVD EXTRA'S VAN TERMINATOR 3, in die tijd in supershape was. Dus ook al is deze foto echt, dan is ie van voor T3 en is het dus geen RECENTE FOTO VAN ARNOLD!!
wazzup zei:Nee hoor, die zijn niet nep, dat zijn alleen maar smoesjes van fans die in denial zijn.
Als je 50-60 bent, politicus, herstellend bent van een hartoperatie, ongeschoren bent, en niet poseert dan zie je er nu eenmaal minder uit. Big deal, iedereen heeft wel eens een mindere dag![]()