Fitness Seller

Bodybuilding foto's

heel goeie site en leuke fotos, zeker die van jay cutler toen hij 15 was, was ik zo nu ook maar :rolleyes:

Die foto van jay op zn 15e kon ik ja maar ik vind hem echt niet zo groot daar hoor ???

ej OAK, doe die kerstmuts van je kop :D ;)

dit blijft gedurfd..:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dit pijnlijk:

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, die foto's van sly stone :P Hij kijkt zelfs sloom als ie aan het pompen is!

vette foto's! leuk om ook Sylvester Stallone te zien! had nog nooit iets van hem gezien betreft bb.

sommige zagen er op 17 al impressive uit :eek:

Mooie site. Bedankt. Ik betwijfel wel of jay cutler echt maar 15 is op die foto, want ik heb in de amerikaanse flex bij een of andere reclame ook een vergelijking gezien tussen hem nu en toen hij 18 was. Die lijkt toch wel heel erg veel op deze hoor. Denk dat hij iets ouder is. Maar wel heel vette foto's hoor :p

t*ring die gyno foto's zijn echt awesome.. geeft me toch nog een beetje hoop :D

weleboel doen het bij mij niet :(

is dit nu synthol of niet...(ernie taylor)

jojo_708 zei:
is toch redelijk groot voor 15 jaar, alleszins groter dan mij toen hij 15 was

En hij begon pas met trainen op zijn 18e :D

Daarvoor deed hij ook wel wat werk in de bouw enzo dacht ik.

Wel leuke pics inderdaad, elke keer weer grappig om te zien hoe die synthol gastjes "blij" poseren voor de camera.

ernie taylor heeft synthol gesnoept idd..

knappe site :thumbs:

FrederX zei:
ernie taylor heeft synthol gesnoept idd..

Zou t ?

Hij is al een tijd geleden gestopt met het trainen v/d triceps en nu zijn ze meer in verhouding. Of hebben ze die synthol weer weggehaald :D

• Topic Starter Topic Starter
BBnoel zei:
weleboel doen het bij mij niet :(

Als je zo'n rood kruisje ziet dan moet je erop klikken met je rechtermuisknop en "afbeelding weergeven" selecteren...

Bij mij deden ze het toen wel.

Terug
Naar boven