Fitness Seller

Bodybuilding is ongezond en slecht voor het hart!???

Zowel alzheimer als mentale retardatie heeft invloed op je mentale gesteldheid. Zelfbeheersing betekent in principe 'controle over je mentale gesteldheid'. Zolang je een ziekte hebt die invloed uitoefent over die controle, kan je het zelf nooit volledig bereiken, lijkt me.
Ik zie het ook niet helemaal voor me hoe iemand volledige controle kan bereiken. Zou jij je emoties te baas kunnen blijven in alle situaties als je dat zou willen?

Zowel alzheimer als mentale retardatie heeft invloed op je mentale gesteldheid. Zelfbeheersing betekent in principe 'controle over je mentale gesteldheid'. Zolang je een ziekte hebt die invloed uitoefent over die controle, kan je het zelf nooit volledig bereiken, lijkt me.
Ja good luck. Meeste mensen hebben dan invloed van buitenaf die hun mentale ingesteldheid comprimeert imo.

Ik zie het ook niet helemaal voor me hoe iemand volledige controle kan bereiken. Zou jij je emoties te baas kunnen blijven in alle situaties als je dat zou willen?
Ja dat willen... je wilt toch niet je geluk aan de kant schuiven de ganse tijd want geluk is een gevoel/emotie. Hoewel dat in bepaalde gevallen nodig is...

Bv. een leuder met lotto ticketjes die je een fortuin garandeert! Of die nigeriaanse prinsen waarvan je geerft hebt. Maw die je geluk probeert te verkopen.

Ik zie het zelf ook niet zo snel gebeuren in de praktijk hoor, al blijft het theoretisch mogelijk. Misschien is de Dalai lama een voorbeeld van volledige controle :scratch:

Of ik het zou willen/kunnen is niet relevant voor de discussie.

Goed topic!

Zelfbeheersing en nuancering en zo... :cool: Zonder te willen stigmatiseren (:D) zou je bijna denken dat BB nogal wat mental cases aantrekt.

Misschien dat @Poepiemonster hier nog wat zinnigs over kan zeggen?

C9hXaTQ.gif

Goed topic!

Zelfbeheersing en nuancering en zo... :cool: Zonder te willen stigmatiseren (:D) zou je bijna denken dat BB nogal wat mental cases aantrekt.

Misschien dat @Poepiemonster hier nog wat zinnigs over kan zeggen?

C9hXaTQ.gif
Die pic is toch zalig... wat hebben ze in die zijn gleufje gestopt. Reminds me of great times, were I wanted to get rid of the times! ><

Nee dat klopt :) Hoewel de smaak als maar beter wordt en dan weer wel goed is voor het gemoed!

Ik vind dat mijn worst altijd lekker is. xD
Er zijn volgens mij zoveel dingen in dat gekke hoofd dat je kwijt wilt, maar het komt er allemaal zo onhandig, raar, chaotisch en ongemakkelijk uit. Ik hoop niet dat die emmer ooit overloopt, anders vrees ik dat je landelijk nieuws haalt :)

Gelukkig zullen de shrinks achteraf veel digitaal studiemateriaal hebben. Een stuk meer als bij een Breivik bijvoorbeeld.

Enig idee wat voor kutleven je zou hebben als dat eenmaal zou lukken?

Er zijn volgens mij zoveel dingen in dat gekke hoofd dat je kwijt wilt, maar het komt er allemaal zo onhandig, raar, chaotisch en ongemakkelijk uit. Ik hoop niet dat die emmer ooit overloopt, anders vrees ik dat je landelijk nieuws haalt :)

Gelukkig zullen de shrinks achteraf veel digitaal studiemateriaal hebben. Een stuk meer als bij een Breivik bijvoorbeeld.
De shrinks zin zelf niet goed in hun hoofd.

Is er iemand die kan verklaren wat ik zojuist allemaal gelezen heb?
Snap er geen ene kut meer van waar dit over gaat.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven