Fitness Seller

Bodybuilding is ongezond en slecht voor het hart!???

20 views omdat alle wegen naar de kijkers geblokkeerd worden maar maakt dat echt uit voor mij persoonlijk? Tell me what son? You losing grip? Fool how can you shake hands with death when your slipping and he's getting blessed by your venemous drinks?

Matig engels ;)
*venomous

Shit nog een keer iemand aangestuurd door een 'fout' te maken. Hey, bedankt om gemakkelijk te zijn. ;) Vallen we niet in herhaling nu? Daarstraks had je al iets om me op af te zeiken en nu de spelling. Tof ;) Het soort familie dat je de deur wijst dus. Maar ik zal eens gunstig zijn voor jullie. Ik ga zelf wel. doeg ;)

stephen-colbert-popcorn-gif.jpg

Dan vind ik dat je relatief snel aangevallen bent. Je zou ook de ''Bodybuilding is ongezond'' als stelling kunnen zien (al dan niet uit onwetendheid van de familie) en een discussie kunnen voeren.

Waarom zou je dat willen? Als ik iedere keer ik een discussie moet opstarten omdat mensen commentaar hebben over zaken waar ze meestal zeer weinig van kennen.

En ik wil best een discussie voeren,en ze mogen best zeggen dat het ongezond is.
Maar waarom halen ze er bv. AAS bij terwijl ik dat niet gebruik. Maar terwijl zijn ze wel lekker aan hun sigaret aan het lurken.

En dit niet alleen over hobbies maar ook over mn werk.

Er zijn er die mijn job nog nooit gedaan hebben maar ze weten het blijkbaar beter dan ikzelf wat ik zou verdienen en dergelijke.

Laatst bewerkt:
Even wat anders: hoe denken jullie over BB/PL m.b.t. mentale ontwikkeling/gezondheid?

Even wat anders: hoe denken jullie over BB/PL m.b.t. mentale ontwikkeling/gezondheid?
Ligt aan de persoon. Er is natuurlijk een groep die bodybuilding gaat doen omdat ze een slecht zelfbeeld hebben en denken dat dat wordt opgelost door breder te worden.

Er is ook een groep die het doet voor hun gezondheid en die er dus niet alleen fysiek maar ook mentaal sterker door worden. Persoonlijk, ik zou als ik de fysieke gains niet zou krijgen van trainen, alsnog blijven trainen voor het mentale en gezondheid aspect.

Ligt aan de persoon. Er is natuurlijk een groep die bodybuilding gaat doen omdat ze een slecht zelfbeeld hebben en denken dat dat wordt opgelost door breder te worden.

Er is ook een groep die het doet voor hun gezondheid en die er dus niet alleen fysiek maar ook mentaal sterker door worden. Persoonlijk, ik zou als ik de fysieke gains niet zou krijgen van trainen, alsnog blijven trainen voor het mentale en gezondheid aspect.

Ik zie niet echt in hoe trainen zonder enig resultaat je mentale gezondheid verberterd?

Ik zie niet echt in hoe trainen zonder enig resultaat je mentale gezondheid verberterd?
Dus trainen heeft voor jou alleen een fysiek element? Voor mij niet.

Het altijd op komen dagen, ook als je er geen zin in hebt. Maakt van iemand die snel opgeeft een doorzetter. Het leert je om ook als je ergens geen zin in hebt, je toch soms dingen moet doen. Je leert dat je lichaam soms veel meer kan dan wat je hoofd denkt… Allemaal dingen die ook weer in het dagelijks leven van pas komen. Voor mij persoonlijk heeft het me heel wat opgeleverd.

Dus trainen heeft voor jou alleen een fysiek element? Voor mij niet.

Het altijd op komen dagen, ook als je er geen zin in hebt. Maakt van iemand die snel opgeeft een doorzetter. Het leert je om ook als je ergens geen zin in hebt, je toch soms dingen moet doen. Je leert dat je lichaam soms veel meer kan dan wat je hoofd denkt… Allemaal dingen die ook weer in het dagelijks leven van pas komen. Voor mij persoonlijk heeft het me heel wat opgeleverd.

Dan kan je even goed wat kratten bier gaan stapelen gedurende 20j toont dan ook aan dat je doorzetter bent.

Denk niet dat ik 26j zou trainen als er geen resultaat zou zijn.

Hoe lang train jij al?

Dan kan je even goed wat kratten bier gaan stapelen gedurende 20j toont dan ook aan dat je doorzetter bent.

Denk niet dat ik 26j zou trainen als er geen resultaat zou zijn.

Hoe lang train jij al?
Ik train voor mijn gezondheid, en dat betekent voor mij fysiek & mentaal. Dat is ook een resultaat. Fysiek is leuk, maar voor mij niet het meest belangrijk.

Kratten bier stapelen heeft niet echt de lichamelijke voordelen van sporten. Tenzij je er een soort van crossfit avontuur van maakt.

Wie gaat er naar de BBQ zo dadelijk? Ik na het douche.

Bbq is slecht voor je rood vlees enzo.

Terug
Naar boven