XXL Nutrition

Bodybuilding mythe doorprikt

??? Uhm nee hoor!

[Link niet meer beschikbaar]
Steve Michalik

En ja, rond de tijd van Arnold ;)
Trouwens, ik heb laatst hier een paar filmpjes gezien over iemand van heeeel wat jaren geleden en dat was toen het eerste "bodybuilden", hij was zeker niet groot en mooi gespierd en maakte zoveel radslagen en salto's dat we dat nu als turnen zien. BB verandert gewoon, sport of geen sport.
Ik neem dat verhaal met een flinke korrel zout...

Origineel gepost door wimpienl
gaat er niet om dat ie de snelste is, gaat erom dat ie de 1000m niet eens kan halen..

ookal zou die het niet kunnen lopen wie zegtd at ie de 1000m zou willen lopen?

Was Levrone niet die gast die slechts een paar maanden in het jaar bezig was met bodybuilding en de rest van het jaar muziek maakte?

dat klopt idd, hat laatst zijn film gezien en daarin bespreekt hij dat onderwerp. raar eigenlijk dat je zo opgepompt kan raken in 6 maanden.
maar ach wat is sport??
denk dat dammers of schakers nog minder lichaamsbeweging hebben, darters en biljarters ook een vreemde sport. autoraces?? ook daar de gene met de meeste poen wint. niet dat ze niks aan sport doen hoor maar cash is king.
maar het loopt behoorlijk uit de klauwen met dat gebruiken van de shit aan de top. aan de andere kant hoor je tegenwoordig weinig van topbodybuilders met gezondheids problemen (of wel).
en arnold als ik me niet vergis gebruikte groeihormoon van apen, die shit gingen ze snacht stelen. de mentzer brothers, vroegtijdig overleden.
ach iedereen gaat een keer dood en hoeveel risico wil je nemen??
en dat verhaal over dat hardlopen doet al jaren de ronde, in de tijd ging het om tom platz, die zou instorten als hij meer dan 100 meter zou renen, de beste man rende als training en squaste en fietste.
en ver daar voor 50 jaar geleden (mijn vader was 1 van de eerste sterke mannen van nederland dus vandaar dat ik dit weet) zouden bb en kracht atleten voorover vallen als ze zouden proberen te rennen. je reinste bulshit.

maar goed alles bij elkaar bb is een sport waarbij je heel veel toewijding nodig hebt. maar het is zekers niet de meest luie sport, en ook niet de meest gezonde sport op top niveau.

dat klopt idd, hat laatst zijn film gezien en daarin bespreekt hij dat onderwerp. raar eigenlijk dat je zo opgepompt kan raken in 6 maanden.
maar ach wat is sport??
denk dat dammers of schakers nog minder lichaamsbeweging hebben, darters en biljarters ook een vreemde sport. autoraces?? ook daar de gene met de meeste poen wint. niet dat ze niks aan sport doen hoor maar cash is king.
maar het loopt behoorlijk uit de klauwen met dat gebruiken van de shit aan de top. aan de andere kant hoor je tegenwoordig weinig van topbodybuilders met gezondheids problemen (of wel).
en arnold als ik me niet vergis gebruikte groeihormoon van apen, die shit gingen ze snacht stelen. de mentzer brothers, vroegtijdig overleden.
ach iedereen gaat een keer dood en hoeveel risico wil je nemen??
en dat verhaal over dat hardlopen doet al jaren de ronde, in de tijd ging het om tom platz, die zou instorten als hij meer dan 100 meter zou renen, de beste man rende als training en squaste en fietste.
en ver daar voor 50 jaar geleden (mijn vader was 1 van de eerste sterke mannen van nederland dus vandaar dat ik dit weet) zouden bb en kracht atleten voorover vallen als ze zouden proberen te rennen. je reinste bulshit.

maar goed alles bij elkaar bb is een sport waarbij je heel veel toewijding nodig hebt. maar het is zekers niet de meest luie sport, en ook niet de meest gezonde sport op top niveau.

Zeker +1!!!

mm..

Laatst bewerkt:
Je doet wat je niet laten kan maar je komt zo gewoon oerdom over
wie denk jij wel niet dat je bent ??? een of andere admin die mij gaat vertellen wat ik wel en niet moet ! denk dat je dan heel het concept van een forum niet snapt , hier mag je posten wat je wilt , dus kom niet met je vriendje yourawatse mij dingen opleggen .. ik post wat ik wil , nogmaals

hou je gewoon bij het topic want ik heb helemaal geen zin in dit soort welles nietes gelul.

Laatst bewerkt:
ja, elkaar afsnauwen is ook wel het nut van een forum... NIET DUS

weet iemand eigenlijk op welke leeftijd Arnold begonnen is ?

• Topic Starter Topic Starter
wie denk jij wel niet dat je bent ??? een of andere admin die mij gaat vertellen wat ik wel en niet moet ! denk dat je dan heel het concept van een forum niet snapt , hier mag je posten wat je wilt , dus kom niet met je vriendje yourawatse mij dingen opleggen .. ik post wat ik wil , nogmaals

hou je gewoon bij het topic want ik heb helemaal geen zin in dit soort welles nietes gelul.

Inderdaad post jij wat je wilt, voor mij niet gelaten, maar een beetje beleefdheid tegenover vrouwen zal je toch nog moeten leren.

ik zeg: Je doet wat je niet laten kan

jij zegt: wie denk jij wel niet dat je bent ??? een of andere admin die mij gaat vertellen wat ik wel en niet moet !

ik raad je (let op het 'aanraden', ik zeg dus niet dat je het verplicht bent) aan eerst een basiscursus nederlandse taal ter hand te nemen vooraleer je zo rood-agressief begint te druipspuiten als het bloed uit de slagader van een onthoofd rund.

Touwens, het agressiviteitsgehalte van jouw posts in acht nemend, zie je dat de ts gelijk heeft wanneer hij zegt dat de sport de gezondheidsdrempel hevig aan het overschrijden is.

wow brutal arguments

ik praat hier tegen een man van 52 en een meisje van 16 , en die kunnen maar niet ophouden , damn laat het rusten ,zand erover .... is dat zo moeilijk ???

ik praat hier tegen een man van 52 en een meisje van 16 , en die kunnen maar niet ophouden , damn laat het ,rusten zand erover .... is dat zo moeilijk ????

Is die man van 52 denigrerend bedoelt? Dan laat ik dat voor jouw rekening, maar inderdaad ik heb geen zin meer om mijn energie aan zo'n jonge snoeshaan te verspillen.

Terug
Naar boven