XXL Nutrition

Bodybuilding mythe doorprikt

• Topic Starter Topic Starter
zou zeggen onderschat die gasten niet ze val je vaak vies tegenvallen , hoe snel en hoe goede conditie te deze gasten hebben. Het zijn natuurlijk dan ook niet voor niets pro's die heel de dag trainen eten en slapen. Een goed voorbeeld is kevin levrone denk dat er niet veel mensen hier op dit forum die sneller zijn dan deze gast

Heel de dag trainen is dus belachelijk nietwaar, om die massa te behalen moeten ze gewoon kort en zwaar trainen, een uurtje per dag zal al de max zijn (behalve als ze in wedstrijdvoorbereiding zijn) .
Toegegeven de werkelijke prestatie ligt hem in de voeding, heel de dag aan een stuk bunkeren, honger of niet, is niet iedereen gegeven.

Laatst bewerkt:
zou zeggen onderschat die gasten niet ze val je vaak vies tegenvallen , hoe snel en hoe goede conditie te deze gasten hebben. Het zijn natuurlijk dan ook niet voor niets pro's die heel de dag trainen eten en slapen. Een goed voorbeeld is kevin levrone denk dat er niet veel mensen hier op dit forum die sneller zijn dan deze gast

Was Levrone niet die gast die slechts een paar maanden in het jaar bezig was met bodybuilding en de rest van het jaar muziek maakte?

Als je 1x es een voorbereiding hebt gedaan en je komt van ver dan weet je pas hoe ****ing zwaar het is. En dan krijg je ineens veel meer respect voor de mensen die op het podium staan. Dan ben je pas echt 24/7 met de sport bezig, en dat wekenlang.

Hoe verschrikkelijk saai moet dat wezen, er zijn nog zoveel andere leuke dingen te doen.

Dat snap ik dan weer niet, bodybuilding is bodybuilding, dus waarom is Arnold wel een atleet en Ronnie niet?

Dat snap ik dan weer niet, bodybuilding is bodybuilding, dus waarom is Arnold wel een atleet en Ronnie niet?

Dat is nu juist het punt, in de tijd van Arnold bleef het dopinggebruik nog in de perken. Het bleef productief en gezond. In deze tijd staat er geen maat meer op niets en dat moet uiteindelijk leiden tot het verval van deze sport.
Arnold was atletisch en mocht terecht bewonderd worden door de jeugd, een Cutler en een Coleman zijn sportieve anti-helden die al beginnen te hijgen als ze een trap moeten bestijgen.

tja, definieer 'atleet' dan eens..

in de tijd van arnold nog gezond..? Denk dat ze door huidige kennis beter bezig zijn als in dat tijdperk hoor...daarnaast
heeft schwarzenegger zelf een hartoperatie gehad, dus dat betwijfel ik..

begrijp je punt wel dat het eind een beetje zoek geraakt is misschien, maar om deze mensen dan meteen geen atleten meer te noemen vind ik wat neerbuigend.

Jij vindt het 'gezond' om dbolletjes te slikken alsof het vitaminepilletjes zijn, zonder veel kennis en toezicht?

Een atleet is iemand die een bepaalde sport doet en een bepaalde fysieke conditie bezit. Ik wil niets afdoen aan de prestaties van de Mr Olympia deelnemers, maar een iets of wat noemenswaardige conditie bezitten ze NIET!
Deze mensen beginnen al te zweten als ze een trap moeten opgaan.

Een atleet is iemand die een bepaalde sport doet en een bepaalde fysieke conditie bezit. Ik wil niets afdoen aan de prestaties van de Mr Olympia deelnemers, maar een iets of wat noemenswaardige conditie bezitten ze NIET!
Deze mensen beginnen al te zweten als ze een trap moeten opgaan.

English

[edit] Pronunciation

[edit] Noun

Singular
athlete

Plural
athletes

athlete (plural athletes)

1. (US) A person who actively participates in physical sports, possibly highly skilled in sports. (Known in British English as a "sportsperson".)
  2. (UK) A participant in track and field sports.

[edit] Synonyms

in de tijd van arnold nog gezond..? Denk dat ze door huidige kennis beter bezig zijn als in dat tijdperk hoor...daarnaast
heeft schwarzenegger zelf een hartoperatie gehad, dus dat betwijfel ik..

begrijp je punt wel dat het eind een beetje zoek geraakt is misschien, maar om deze mensen dan meteen geen atleten meer te noemen vind ik wat neerbuigend.

Arnolds hartkwaal hoeft niets met AS gebruik te maken te hebben, ik meen zelfs eens gelezen te hebben dat het aangeboren is.
In de zoektocht om steeds meer de grenzen te verleggen ontaard het bodybuilding in een overdreven dopingrace (nogmaals ik heb niets tegen doping -neem het zelf- als het in de perken blijft) waaraan op de duur geen jonge sportman die zijn gezond verstand gebruikt nog aan durft deel te nemen.

de drempel wordt steeds hoger, dat zal ook wel, maar moet daarom de ontwikkeling binnen een sport maar stilstaan?

Arnolds hartkwaal hoeft niets met AS gebruik te maken te hebben, ik meen zelfs eens gelezen te hebben dat het aangeboren is.
In de zoektocht om steeds meer de grenzen te verleggen ontaard het bodybuilding in een overdreven dopingrace (nogmaals ik heb niets tegen doping -neem het zelf- als het in de perken blijft) waaraan op de duur geen jonge sportman die zijn gezond verstand gebruikt nog aan durft deel te nemen.

Volgens mij zat arnold ook al vanaf zijn 14e aan de as, maar ik ben het met je eens dat het tegenwoordig (soms) veel te ver gaat! Maar ook nu zijn er nog zat atleten die wel in proporties blijven, kijk naar phil heath en dennis wolf..

Volgens mij zat arnold ook al vanaf zijn 14e aan de as, maar ik ben het met je eens dat het tegenwoordig (soms) veel te ver gaat! Maar ook nu zijn er nog zat atleten die wel in proporties blijven, kijk naar phil heath en dennis wolf..

Ik geef toe, er zijn uitzonderingen.

arnold is iig wel heel erg vroeg begonnen ja.

Terug
Naar boven