MuscleMeat

boek over AS. Waar te koop?

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
He guys,

ik zoek een up to date boek over de werking van anabolica. Welk boek is echt een aanrader?

Liefst in het Nederlands vertaald boek dat lekker leesbaar is in heldere en redelijk begrijpbare taal.

Greetz

p.s. waar is die te koop?

Ik denk niet dat je een goed boek gaat vinden wat in het Nederlands vertaald is.
De meeste mensen kopen hun boeken via internet of uit bijv.Flex(heb ik ook gedaan maar dat zijn dunne boekjes waar je veel teveel voor betaald).

Mocht je wel iets vinden ben ik erg benieuwd want ik zou ook wel een goed boek in het Nederlands willen lezen en dus ook kopen.

Die zijn er volgens mij niet :(

Er zijn wel wat boeken over anabolica, maar je leest er nix nieuws in. Zelf heb ik anabolics 2004... nou wat een verheldering. Er staan eigenlijk alleen maar roid profiles in en aardig wat foto's van roids, that's it.

Er word niet uitgelegd waarom je dit of dat zou moeten doen en hoe je een mooie stack in elkaar draaid. Leuk om je boeken kast mee op te vullen maar op het net vind je het zelfde + meer.

ariekanarie zei:
Ik denk niet dat je een goed boek gaat vinden wat in het Nederlands vertaald is.
De meeste mensen kopen hun boeken via internet of uit bijv.Flex(heb ik ook gedaan maar dat zijn dunne boekjes waar je veel teveel voor betaald).

Mocht je wel iets vinden ben ik erg benieuwd want ik zou ook wel een goed boek in het Nederlands willen lezen en dus ook kopen.

Is er wel, alleen niet in de reguliere boekhandel te verkrijgen.
Er is een Nederlands boek van ruim 200 paginas over AAS en aanverwanten met veel diepgaande info en stack mogelijkheden.

Slechts weinigen hebben dit boek b.v. begeleiders van BB-ers.
Het is eigenlijk net t grote boek van Sinterklaas maar dan voor BB-ers.
Je kunt er alleen aan komen als je iemand kent die t heeft en die je t laat kopieren.

@Cossieboy; als 't een ISBN nr heeft zou iedereen het moeten kunnen bestellen.. maargoed Engels is ook prima.. Anabolics 2005 is al uit dacht ik.. iemand enig idee waar te bestellen? thx

Doping en sport; uitgeverij Elmar Sport.
Anabole steroiden; infocus deel 10 Peter v/d Zon
STH (effecten en mogelijkheden van groeihormoon); infocus deel 2 Peter v/d Zon
Drug Info (harde feiten over doping); Lijf, sport & middelen R. van Kleij e.a.
Doping Almanak; SDU uitgeverij

Dit zijn enkele uit mijn eigen verzameling, weet niet of alles nog te krijgen is...
Heb nog wel 5, maar helaas in het Engels...

Er werd vroeger, tot enkele jaren terug, nog veel over anabolica geschreven in tijdschriften (Flex, MuscleMag etc). Nu helaas alleen nog in Muscular Development (en helaas ook weer in het engels).

je kunt veel verschillende bronnen raadplegen op internet en vergelijken:)

ik heb anabolics 2004 en ik vind het een goed boek,maar de beste die ik heb is anabolic primer

@Roy
Doping en sport; uitgeverij Elmar Sport.
Anabole steroiden; infocus deel 10 Peter v/d Zon
STH (effecten en mogelijkheden van groeihormoon); infocus deel 2 Peter v/d Zon
Drug Info (harde feiten over doping); Lijf, sport & middelen R. van Kleij e.a.
Doping Almanak; SDU uitgeverij

Dit zijn enkele uit mijn eigen verzameling, weet niet of alles nog te krijgen is...
Heb nog wel 5, maar helaas in het Engels...

Er werd vroeger, tot enkele jaren terug, nog veel over anabolica geschreven in tijdschriften (Flex, MuscleMag etc). Nu helaas alleen nog in Muscular Development (en helaas ook weer in het engels).

Heb je van die boeken ook een ISBN? Zou wel fijn zijn, ga ik eens kijken of de boekhandel ze nog kan bestellen :p

ananolic primer zeker een goed boek

ik ben ook zeer benieuwd.. url waar ik ze kan bestellen iemand?

Wat is de prijs ongeveer van de Anabolic Primer en is het in de boekhandel hier in nl te verkrijgen?

@ Dream warrior:
Op welke punten vind jij dit boek beter dan Anabolics 2004?

ISBN nrs:

Doping en sport: 9061207762
Drug Info: 9072047729
Anabole Steroiden: 9074137121
STH: 9074137091
Doping Almanak: 9012063264

Even voor de Amerikaanse/Engelse boeken; er is in Amsterdam een boekwinkel (the American Bookstore) in de kalverstraat, daar kun je veel boeken vinden en anders bestellen ze het voor je.

heeej kerel bedankt hoor

Terug
Naar boven