XXL Nutrition

Boerka-verklikkers België

zie roman empire link;) geen algemene overkoepelende religie die heel de boel samenhield.

Nee maar dat was wel de bedoeling, vooral toen het minder begon te gaan. Julianus de apostata enz enz.

Jodenvervolging, Christenvervolging, Paganvervolging gemist?

religie is achterlijk omdat het leugens over de werkelijkheid verteld en iedereen die dqqr doorheen prikt naar een fictieve marteldimensie wenst.
Dan mag je nog gaan zeveren over mogelijke voordelen voor de mensheid in he verleden of de leugenachtige hoop die het mensen geeft, een vriendelijke leugenaar blijft ook een leugenaar.
Toch el grappig om te zien dat de verdedigers van religie zich tegenwoordig in allerlei bochten weten te wringen om hun absurde verhaaltjes te legitimeren. religie als opvulling van een existentiele leegte, bindingsmiddel tussen mensen en andere bullshit.
Terwijl het eigenlijk heel simpel is: religie vertelt leugens over de wereld en alleen al daarom zijn we beter af zonder religie.

Het is niet omdat men geloofsgebouwen heeft dat de samenleving op geloof gebaseerd is

Stichters Romelus en Remus waren zonen van Mars.

(menselijke)offers tov de Goden als het slecht ging?

Geloof was er heel hard aanwezig, zeker in de beginjaren.

Dat de staatstructuur er niet volledig op gebaseerd was, ja vrij logisch.

eindelijk iemand die mijn punt snapt:D

eindelijk iemand die mijn punt snapt:D
Houd nog steeds geen steek
Amerika:
Geen oorsprong uit UK zoals jij nu beweert.
Kijk hier mss eens naar, UK oorsprong is redelijke minderheid.Ook geen gelijke godsdienstige oorsprong
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Houd nog steeds geen steek
Amerika:
Geen oorsprong uit UK zoals jij nu beweert.
Kijk hier mss eens naar, UK oorsprong is redelijke minderheid.Ook geen gelijke godsdienstige oorsprong
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ten eerste, UK is heel wat anders dan Engeland:roflol: Ten tweede, dan nog is de oorsprong van Amerika uit andere samenlevingen die wel op geloof gefundeerd zijn.

Ten eerste, UK is heel wat anders dan Engeland:roflol: Ten tweede, dan nog is de oorsprong van Amerika uit andere samenlevingen die wel op geloof gefundeerd zijn.
Wist ik echt niet hoor... als je het over enkel engelsen wilt hebben is NOG MINDER mensen.

Zeveraar. Dan heb je weer ongelijk want dan is er nooit een samenleving ontstaan uit een godsdienst. Want mensen verschijnen niet opeens uit een flits, ze moeten steeds ergens vandaan komen... Het romeinse rijk enzo zijn ook allemaal ontstaan uit andere volkeren/samenlevingen.

Idioot. Wat is jouw IQ? Zou eigenlijk nog vrij hoog kunnen zijn want je bent goed in dingen kunnen verzinnen maar sowieso onder 120 want je kan dan weer geen dingen verzinnen die steek houden. Heb je wel nodig als je je eigen sekte wil oprichten!

Wist ik echt niet hoor... als je het over enkel engelsen wilt hebben is NOG MINDER mensen.

Zeveraar. Dan heb je weer ongelijk want dan is er nooit een samenleving ontstaan uit een godsdienst. Want mensen verschijnen niet opeens uit een flits, ze moeten steeds ergens vandaan komen... Het romeinse rijk enzo zijn ook allemaal ontstaan uit andere volkeren/samenlevingen.

Idioot. Wat is jouw IQ? Zou eigenlijk nog vrij hoog kunnen zijn want je bent goed in dingen kunnen verzinnen maar sowieso onder 120 want je kan dan weer geen dingen verzinnen die steek houden. Heb je wel nodig als je je eigen sekte wil oprichten!

En ik kan je verzekeren, dat ook die mensen een godsdienst hadden idioot:roflol:

Mijn IQ is een magere 118 idd.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 20:43 ----------

nog effe doordenken whami!! je bent er bijna;):D

En ik kan je verzekeren, dat ook die mensen een godsdienst hadden idioot:roflol:
En omdat iemand een godsdienst heeft zal elke samenleving die ontstaat met personen die gelovig zijn gebaseerd zijn op geloof? Dus een samenleving met bv 20% christelijken, 20% moslims, 20% hindoe, 20% vergaste joden en 20% voodoo (zal wel andere naam hebben :p) is volgens jou nog steeds gebaseerd op geloof. En ja dat kan, zullen vroeger wel handelssteden ontstaan zijn uit meerdere volkeren/religies.

Mijn IQ is een magere 118 idd.
Heb ik nog steeds wat comfort ruimte boven jou

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 20:51 ----------

http://www.hln.be/hln/nl/14119/Nika...urtelboom-doe-iets-tegen-Sharia4Belgium.dhtml

:bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2:

Laatst bewerkt:
Aghja, ik heb me nog goed kunnen verdedigen voor een dommerik, zoek volgende keer iemand uit van je eigen formaat, met je 120+ IQ :(

Aghja, ik heb me nog goed kunnen verdedigen voor een dommerik, zoek volgende keer iemand uit van je eigen formaat.
Lol :p
Zolang ik maar gelijk krijg:cool: Je krijgt wel een 8/10 op de trollschaal, alleen de geloofwaardigheid zit nog verre van goed

Heb jij niet, je gaf net aan dat het mogelijk is... Ik verklaar bij deze een gelijkspel.
Lol had anders wel links enzo, ben eerder slecht in uitleggen dan ongeloofwaardig.
Mn culture IQ of wat het ook noemt (het kennen van zinloze zaken) is ook maar 118:p. Het is vooral logische intelligentie die ik heb, wat ertoe leidt dat ik in bepaalde wiskundige dingen ook sterk ben (niet alle). Dus net zoals iedereen heb ik dus gewoon mn sterke en zwakke kanten.

Lol had anders wel links enzo, ben eerder slecht in uitleggen dan ongeloofwaardig.
Mn culture IQ of wat het ook noemt (het kennen van zinloze zaken) is ook maar 118:p. Het is vooral logische intelligentie die ik heb, wat ertoe leidt dat ik in bepaalde wiskundige dingen ook sterk ben (niet alle). Dus net zoals iedereen heb ik dus gewoon mn sterke en zwakke kanten.

Eigenlijk is een discussie hier op het internet wel in mijn nadeel met jou, ik ben bv buffer dan jij, dat kan ik alleen compenseren als wij irl deze discussie hadden, en ik je wat had kunnen intimideren/zenuwachtig maken, waardoor je minder effcient nadenkt:(:(

Eigenlijk is een discussie hier op het internet wel in mijn nadeel met jou, ik ben bv buffer dan jij, dat kan ik alleen compenseren als wij irl deze discussie hadden, en ik je wat had kunnen intimideren/zenuwachtig maken, waardoor je minder effcient nadenkt:(:(
Oh nee, dat heb ik voorzien, trek ik ff snel mn motorpak aan ;) goeie bescherming zodat je mn dunne ecto armpjes niet kunt breken.

Now kiss

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 21:11 ----------

Ik heb bepaalde zaken in me leven meegemaakt waarmee ik gehoord ben geweest op een extreme wijze. Dit is 1 van de redenen waarom ik geloof, Ik moet of zo ontzettend veel geluk hebben gehad of de juiste dingen moeten op het juiste moment gebeurt zijn nadat ik gevraagd had, puur per toeval. Dat laatste vind ik moeilijker te geloven.

Amerika is toch net ontstaan door allerlei bevolkingsgroepen die overheidsbemoeienis inzake religie hekelden?
Spijige zaak dat dit door de neocons en dergelijke ondertussen al verpest is.

Komt dan op hetzelfde neer als dat je 1000 keer aan de lotto zou mee doen en dan 1 keer aan god zou vragen of je het mocht winnen en dat het dan zou gebeuren. Zulke dingen waren het voor mij, het waren wel dingen die me dicht bij het hart lagen. Daarom ik kan ook moeilijk mijn rug toekeren na alles wat er voor mij gedaan is en ik ben er ook vrij zeker van dat er meer is tussen hemel en aarde hoe absurd dat ook mag klinken. Ik begrijp de punten van mensen heus

Terug
Naar boven