XXL Nutrition

Boerka-verklikkers België

Geeft volgens mij alleen maar aan hoe groot het probleem werkelijk is. Niet groot dus! Anders zou hun partijkas nooit toereikend zijn voor zulke acties. Het enige wat ze benadrukken is hun eigen mierenneukerij.

250, das 5x50 euro,
5keer naar de h**ren, om 1 boerkadraagster te verklikken?

brb, on boerkahunt

voor dat bedrag zou ik zelfs mijn moeder verklikken

srs

semi srs

Het punt is meer dat die slechte uitspraken in de middeleeuwen van zelfsprekend waren, beide boeken moeten dus feitelijk geupdate worden naar 21ste eeuwse normen:D
Of nog beter, afgeschaft worden.
Godsdienst = nr1 in veroorzaken ellende en oorlog

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 19:04 ----------

250, das 5x50 euro,
5keer naar de h**ren, om 1 boerkadraagster te verklikken?

brb, on boerkahunt
en dat op 17j? :p

lol @ mensen die geloof achterlijk noemen:roflol: Zonder geloof waren wij nu nog in de stenen tijdperk, het heeft in het verleden voor genoeg doorbraken gezorgt, waarbij de mens zich snel ontwikkeld heeft:D Hoe denken jullie dat het Romeinse rijk ontstaan is?:D:D Het komt er op neer dat geloof in het verleden voor essentieel belang was, voor de ontwikkeling van de mens, nu is het natuurlijk irrationeel, maar zonder geloof zou alles wat wij nu hebben onmogelijk zijn geweest:D

Jij hebt ervoor gekozen om naast een moskee te gaan wonen dan? Want hoeveel boerkadraagsters denk je dat Nederland telt? Overdrijven is ook een kunst namelijk.

De grootste in Europa ofzo, pas neergezet hier vlakbij.
En er zit wel verschil in een hoofddoek of een pinguincostuum waarbij je alleen een streepje oog ziet.

lol @ mensen die geloof achterlijk noemen:roflol: Zonder geloof waren wij nu nog in de stenen tijdperk, het heeft in het verleden voor genoeg doorbraken gezorgt, waarbij de mens zich snel ontwikkeld heeft:D Hoe denken jullie dat het Romeinse rijk ontstaan is?:D:D Het komt er op neer dat geloof in het verleden voor essentieel belang was, voor de ontwikkeling van de mens, nu is het natuurlijk irrationeel, maar zonder geloof zou alles wat wij nu hebben onmogelijk zijn geweest:D
Zonder geloof was dat ook allemaal mogelijk.
Alleen op psychologisch vlak zou het zonder geloof mss moeilijker gegaan zijn want geloof is iets waar men naar grijpt als men in een slechte situatie zit. Zo kan geloof iemand redden van zelfsmoord of langer laten overleven. Dit is het zelfde als tegen jezelf liegen. Maar toch, zonder geloof zijn we nog steeds beter af.
Geloof is iets wat hand in hand gaat met mensen aangezien de mens vooral aan zichzelf denkt en niet aan anderen. Geloof kan een individu dus wel psychologisch helpen maar de mensheid leid er onder door de oorlogen, moorden, ... die het veroorzaakt.

Dus omdat het vroeger voor veel doorbraken gezorgd heeft mag je t nu niet meer achterlijk vinden ?... Wat een onzin...

Ben t ook niet eens met je theorie.. denk dat het de ontwikkeling meer heeft tegengehouden dan geholpen maargoed.

Zonder geloof was dat ook allemaal mogelijk.
Alleen op psychologisch vlak zou het zonder geloof mss moeilijker gegaan zijn want geloof is iets waar men naar grijpt als men in een slechte situatie zit. Zo kan geloof iemand redden van zelfsmoord of langer laten overleven. Dit is het zelfde als tegen jezelf liegen. Maar toch, zonder geloof zijn we nog steeds beter af.
Geloof is iets wat hand in hand gaat aangezien de mens vooral aan zichzelf denkt en niet aan anderen. Geloof kan een individu dus wel psychologisch helpen maar de mensheid leid er onder door de oorlogen, moorden, ... die het veroorzaakt.

Zonder geloof in menselijk historie, waren wij nu beter af? Heb jij enig idee wat in het verleden grote samenlevingen instan hielden? Juist ja geloof, zonder geloof zou ook Nederland nooit hebben bestaan omdat geloof ook voor Nederland een balangrijke rol speelde in het verleden. Daarnaast hebben juist die oorlogen, voor technologische doorbraken gezorgt waar de mens weer beter van wordt, als we even alle oorlogen van het verleden opzij zetten, was het Romeinse rijk natuurlijk nooi ontstaan, waardoor er ook kostbare kennis/technologie verloren gaat, ook zou Frankrijk, Nederland, noem maar op nooit bestaan hebben zonder oorlogen/geloof.

Zonder geloof in menselijk historie, waren wij nu beter af? Heb jij enig idee wat in het verleden grote samenlevingen instan hielden? Juist ja geloof, zonder geloof zou ook Nederland nooit hebben bestaan omdat geloof ook voor Nederland een balangrijke rol speelde in het verleden. Daarnaast hebben juist die oorlogen, voor technologische doorbraken gezorgt waar de mens weer beter van wordt, als we even alle oorlogen van het verleden opzij zetten, was het Romeinse rijk natuurlijk nooi ontstaan, waardoor er ook kostbare kennis/technologie verloren gaat, ook zou Frankrijk, Nederland, noem maar op nooit bestaan hebben zonder oorlogen/geloof.

Grootste bullshit wat ik gehoord hebt vandaag :roflol:

Niets van bewijs dat zonder geloof geen technologische doorbraken geweest zouden zijn. Nederland enzo zouden ook nog steeds bestaan hebben maar gewoon er anders uit zien.
Geloof kan bepaalde beslissingen enzo beinvloeden maar geloof creert zelf niets.

Niets van bewijs dat zonder geloof geen technologische doorbraken geweest zouden zijn. Nederland enzo zouden ook nog steeds bestaan hebben maar gewoon er anders uit zien.
Geloof kan bepaalde beslissingen enzo beinvloeden maar geloof creert zelf niets.

Steden zijn zo belangrijk geweest voor de mensheid, zonder grote steden zouden verdere doorbraken bijna onmogelijk zijn geweest. En wat is de essentie van steden? een groot aantal mensen op 1 plek houden, en dat zou bijna onmogelijk zijn geweest in het VERLEDEN zonder geloof, want zo'n massa houd je anders niet in bedwang. Dit is mijn punt meer steden waren essentieel, anders hadden wij nu op dit moment het jagers/verzamelaars cultuur.

Steden zijn zo belangrijk geweest voor de mensheid, zonder grote steden zouden verdere doorbraken bijna onmogelijk zijn geweest. En wat is de essentie van steden? een groot aantal mensen op 1 plek houden, en dat zou bijna onmogelijk zijn geweest in het VERLEDEN zonder geloof, want zo'n massa houd je anders niet in bedwang. Dit is mijn punt meer steden waren essentieel, anders hadden wij nu op dit moment het jagers/verzamelaars cultuur.
Anders genoeg voorbeelden van dictators die bevolking samen houden via tirannie.
Als ik het me goed herinner is er vroeger nog een hele bloeiende samenleving geweest die atheïst was maar weet niet meer welke.

lol idioot:roflol:

De drang om te willen overleven was vroeger genoeg om mensen op 1 plek te houden.
brotip: vroeger waren er geen auto's, geen snelwegen, geen algemene veiligheid, geen werkloosheidsuitkering,...

Kijk maar naar iedere grote samenleving (met grote steden) die ooit bestaan heeft, allen zijn gefundeerd op geloof, zelfs de mayas hadden een god. Als jullie mij 1 grote samenleving met steden kan aanduiden, die niet op geloof gefundeerd is, neem ik al mijn woorden terug, want dat zou het bewijs zijn, dat het ook zonder geloof kan.

Kijk maar naar iedere grote samenleving (met grote steden) die ooit bestaan heeft, allen zijn gefundeerd op geloof, zelfs de mayas hadden een god. Als jullie mij 1 grote samenleving met steden kan aanduiden, die niet op geloof gefundeerd is, neem ik al mijn woorden terug, want dat zou het bewijs zijn, dat het ook zonder geloof kan.
Maak je weer grote fout. Maya's hadden GODEN.
Dat alle steden dit vroeger hadden is geen bewijs dat het niet zonder god kan. Dat er nu steden vanuit het niets worden opgericht, of vroeger steden die ontstonden rond bv goudmijnen of zoutmijnen nog verder terug bewijzen echter wel dat steden ook zonder geloof kunnen ontstaan.

je legt een ongeoorloofd causaliteitsverband. De maatschappijen uit het verleden waren niet succesvol OMDAT ze gelovig waren.
Ze waren wel allemaal gelovig, en de oorzaak daarvan is gewoon gebrek aan kennis over de realiteit.

Anders genoeg voorbeelden van dictators die bevolking samen houden via tirannie.
Als ik het me goed herinner is er vroeger nog een hele bloeiende samenleving geweest die atheïst was maar weet niet meer welke.

Het gaat er feitelijk om hoe grote bevolkingsgroepen ontstaan zijn, als je even terug kijkt in de tijd, zul je zien dat alle grote samenlevingen op geloof zijn gefundeerd.

Terug
Naar boven