MuscleMeat

Shocking Boete voor 2km/uur te hard

Lork

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
404
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vandaag een brief in de bus gekregen van onze vriend de politie.
De gemeten snelheid is 58km/uur. Daarvan gaat er een corrigatie af en dan komt men op een 52km/u.

De overtreding is dus dat ik in de bebouwde kom reed waar de snelheid beperkt is tot 50km/u.

Nu moet ik dus 50 euro ophoesten voor een 2km/u te hard.

Nu is het zo dat in de buurt waar ik werk 10tal flitspalen bijgekomen zijn in 4maanden terwijl er in over heel wallonie ongeveer 10 geplaatst zijn in een jaar tijd..

Wat vinden jullie er nu eigenlijk van?

De boete zal ik later op de avond posten. Nu trainen! :lifter:

haha zo cool :D

ze moeten ergens een grens trekken he...

anders rijd je nooit te hard

Lol dat is genaaid man.. Ik zou express 60 km per uur rijden zodat ze je flitsen op 54 km/u. Dat zal ze leren.

das daar ik heb in nederland voor 5 km te hart 37 euro betaald waarvan 6 euro administratieskosten

heb ooit hetzelfde voorgehad 5 jaar geleden toen ik op weg was naar mn theoretisch rij-examen voor de motor
in het gaan en het terugkomen 2x geflitst van dezelfde anonieme wagen
1e keer aan 60, 2e keer aan 58
gecorrigeerde snelheid: 54 en 52
resultaat: 2 x 50 euro te betalen!!
compleet belachelijk en o zo belgisch!
en dan hoor je dit weekend op t nieuws dat ze in Brussel zone 50 pas flitsen vanaf 70 :headbang:

Tjah 2 km/u beetje zielig of niet :( politie he, doen zeer zeker ook zo hun goede daden, maar dit is beetje triest kom op man 2 km/u waar gaat het nog om! maar staatskas krijgt dan weer een boost he, door zulke mini pv's.

Ga ergens anders janken, jij rijdt en accepteer dan de consequenties van je niet aan de regels houden.

30204-GO-CRY-EMO-KID-DENTRY.jpg

Laatst bewerkt:
en je reed geen 2 km/h te hard.

gemeten is 58, dat betekent dat jij op je teller zeker 60 of harder heb gereden.(tellerafwijking)

dus niet lopen janken dat je voor 2 km/h wordt beboet, je reed zowiezo veel harder...

Ik vraag me vooral af wat een 'corrigatie' is.

iemand moet de werkloosheidsuitkeringen van Wallonië betalen hé, dat heet solidair zijn. ot : diep trieste shit natuurlijk, dat er sommigen vandaag dan nog durven kritiek hebben op de nva is onbegrijpelijk.

verdeling flitspalen België :

550595-e0a22e8846ea406c0e97244a0226e4ed.jpg

iemand moet de werkloosheidsuitkeringen van Wallonië betalen hé, dat heet solidair zijn. ot : diep trieste shit natuurlijk, dat er sommigen vandaag dan nog durven kritiek hebben op de nva is onbegrijpelijk.

verdeling flitspalen België :

550595-e0a22e8846ea406c0e97244a0226e4ed.jpg

Ik zie nog ruimte genoeg voor de nieuwe digitale flitspaal :cool:

Hoe krijg je het voor elkaar, ik rijd altijd flink te hard en ik ben pas 1 keer geflitst waarvan de boete nooit is aangekomen. Maarja ach, ik heb dan ook altijd geluk :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

moet je hier nou een topic voor openen? ik ga toch ook geen topic make dat ik 29km te hard reed laatst en 234 euro moest dokken.

Terug
Naar boven