XXL Nutrition

Shocking Boete voor 2km/uur te hard

Hehehe, lach maar ja!

Kan ik deze boetes eigenlijk niet inwisselen voor een dagje cel ofzo?
Dan ga ik wel even 24 uur in jilla, laat ik een traantje onder mn oog zetten en lijk ik net Kempi.
Misschien word ik dan wel gewaardeerd als gangsta rapper

als je in Nederland woont dan is dit niet mogelijk. Als je niet betaalt kan je op een gegeven moment gegijzeld worden. Je zit dan wel in de cel maar het is geen vervangende straf.

En dan kan hij als nog Kempi gaan spelen.

Mja dan zou ik wel betalen, tenzij je de nieuwe briefwisseling vanaf nu naar jouw adres kan laten sturen.

Hij is toch op kenteken bekeurd? De bekeuring wordt dan gestuurd naar de tenaamgestelde. Lijkt me wel heel raar als dit kan, maar tenslotte gaat het om Belgie dus misschien dan toch?

Wel prijzig die bon. ik betaalde tijdje terug voor 4 kilometer te hard 24 euro + 6eurie admin kosten. totaal 30eurie.
wel buiten de bebouwde kom uiteraard;)

Heb ik ook een keer voorgehad, 121 op de snelweg in kruibeke. Heeft me toen ook 50 eur gekost.

en je reed geen 2 km/h te hard.

gemeten is 58, dat betekent dat jij op je teller zeker 60 of harder heb gereden.(tellerafwijking)

dus niet lopen janken dat je voor 2 km/h wordt beboet, je reed zowiezo veel harder...

b0a1623a3b0453a6217123a%255B1%255D.jpg

Waar blijft die bekeuring?

• Topic Starter Topic Starter
voor diegenen die twijfelen..

fuaark.jpg

Hij is toch op kenteken bekeurd? De bekeuring wordt dan gestuurd naar de tenaamgestelde. Lijkt me wel heel raar als dit kan, maar tenslotte gaat het om Belgie dus misschien dan toch?
De bekeuring wordt ook verstuurt, maar in Nederland hebben ze een efficiënte en snelle administratie met strikte opvolging, dat is het grote verschil ;)

Haha, dats wel de meest lullige boete ooit.

Anders moet je bezwaar aan maken. kost je vaak maar een postzegel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn leven is omin ernstig.

Terug
Naar boven