XXL Nutrition

Shocking Boete voor 2km/uur te hard

• Topic Starter Topic Starter
en je reed geen 2 km/h te hard.

gemeten is 58, dat betekent dat jij op je teller zeker 60 of harder heb gereden.(tellerafwijking)

dus niet lopen janken dat je voor 2 km/h wordt beboet, je reed zowiezo veel harder...

Inderdaad, camera meet "maar" 58, dan doen ze er nog een correctie op van 6km/u :rolleyes:... sommigen zijn hier ook "echt" dom man.

De boete wordt bepaald op het cijfer na de correctie. Anders zouden ze die correctie niet uitvoeren, maar goed ik vergeef het je je bent nog jong.

Maar ok goed, duidelijk dat je hier niet kunt discussieren over het systeem. Haantjesgedrag is dan wel weer aan de orde.

Inderdaad, camera meet "maar" 58, dan doen ze er nog een correctie op van 6km/u :rolleyes:... sommigen zijn hier ook "echt" dom man.

De boete wordt bepaald op het cijfer na de correctie. Anders zouden ze die correctie niet uitvoeren, maar goed ik vergeef het je je bent nog jong.

Maar ok goed, duidelijk dat je hier niet kunt discussieren over het systeem. Haantjesgedrag is dan wel weer aan de orde.

lol je noemt hem dom en jong maar zelf snap je de post van FrankSnip niet eens! en je bent jonger dan hem hahah

Haha, geweldig al die hippies hier die nog geloven dat dit de verkeersveiligheid verhoogd :D

Wie is er nou dom dan.

die correctie van 6km is wettelijk verplicht om uit te voeren bij metingen.

Je ziet ook wel op tv dat zelfs geijkte politiesnelheid nog een correctie over heen gaat, dat moeten ze zodat alle evt miniscule meetfouten e.d gecompenseerd zijn. Dit is een bepaald percentage van de gemeten of de te meten snelheid.
Daarnaast 'geven' ze je nog 2 of 3 km cadeau, om niet de zeikerd uit te hangen.

daarom komen ze op die 58km flits snelheid.

Daarnaast hebben auto's nog een tellerafwijking, dus 58km echte km's met tellerafwijking (gemiddeld genomen 10%) zat jij dus al op ruim 60km/h op de teller.

Maar ik vergeeft het je, je bent nog jong :fa:

Laatst bewerkt:
Boete zal je wel 50euro kosten.

lol je noemt hem dom en jong maar zelf snap je de post van FrankSnip niet eens! en je bent jonger dan hem hahah

Wie is er nou dom dan.

die correctie van 6km is wettelijk verplicht om uit te voeren bij metingen.

Je ziet ook wel op tv dat zelfs geijkte politiesnelheid nog een correctie over heen gaat, dat moeten ze zodat alle evt miniscule meetfouten e.d gecompenseerd zijn. Dit is een bepaald percentage van de gemeten of de te meten snelheid.
Daarnaast 'geven' ze je nog 2 of 3 km cadeau, om niet de zeikerd uit te hangen.

daarom komen ze op die 58km flits snelheid.

Daarnaast hebben auto's nog een tellerafwijking, dus 58km echte km's met tellerafwijking (gemiddeld genomen 10%) zat jij dus al op ruim 60km/h op de teller.

Maar ik vergeeft het je, je bent nog jong :fa:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tellerafwijking heb ik pas bij de 100km, daaronder is die zeer nauwkeurig.

Ik zou gewoon niet betalen, in België is er een grote kans op seponering, en anders duurt het zeker nog maanden voor er aanmaningen komen. Deurwaarders sturen ze voor kleine bedragen alleen voor aanmaningen, dus niet om geld op te halen.

Ik zou gewoon niet betalen, in België is er een grote kans op seponering, en anders duurt het zeker nog maanden voor er aanmaningen komen. Deurwaarders sturen ze voor kleine bedragen alleen voor aanmaningen, dus niet om geld op te halen.

nuff said

Ja was gericht naar TS.

Excuses, dacht dat TS in Nederland woonde.

In Duitsland is het helemaal ideaal, pas boetes bij +20 las ik paar dagen terug.

Is gebeurd tijdens de werkuren, dus met een wagen van het bedrijf. Ik weet nu niet of ze dit zouden kunnen apprecieren.. aanmaning word dan ook naar hen gestuurd.

Is gebeurd tijdens de werkuren, dus met een wagen van het bedrijf. Ik weet nu niet of ze dit zouden kunnen apprecieren.. aanmaning word dan ook naar hen gestuurd.
Mja dan zou ik wel betalen, tenzij je de nieuwe briefwisseling vanaf nu naar jouw adres kan laten sturen.

Achja, zo heb ik 2 boetes gehad voor het fietsen zonder licht.. Terwijl ik daarvan 1x niet eens aan het fietsen was.. ik liep met mn fiets in de hand! Kreeg ik alsnog een boete...
46 euro voor het niet voeren van achterlicht.. donder toch op man!

Achja, zo heb ik 2 boetes gehad voor het fietsen zonder licht.. Terwijl ik daarvan 1x niet eens aan het fietsen was.. ik liep met mn fiets in de hand! Kreeg ik alsnog een boete...
:roflol::roflol:

lekker voor je

Hehehe, lach maar ja!

Kan ik deze boetes eigenlijk niet inwisselen voor een dagje cel ofzo?
Nee, maar ik dacht wel dat als het over een wagen of bromfiets gaat, je kan vragen om een tijd je rijbewijs te laten intrekken voor korting op de boete oid. Denk niet dat je de boete volledig kan laten vallen. Maar in jouw geval dus niet relevant.

Terug
Naar boven