AndroidHealthClinic

Shocking Boete voor 2km/uur te hard

lol, ik dacht dat ze in nederland overdreven waren qua bekeuringen.

Ik verwacht ook binnenkort weer een boete, is alweer even geleden

-

Reden: -
Laatst bewerkt:
mijn broer voor 31 te rijden in een 30 zone... Dan is je dag verpest...

Volgens mij is de boete nooit 50 euro bij die snelheid. Ik reed ook eens 61, -5 = 56 en boete was 28 euro

Volgens mij is de boete nooit 50 euro bij die snelheid. Ik reed ook eens 61, -5 = 56 en boete was 28 euro

Ik denk dat ze in België andere bedragen hebben, wat denk jij?

Ik ben trouwens laatst ook geflitst voor 6 km/u te hard, na correctie 3 km. 22 euro + 6 euro administratiekosten. :eyes:

Vandaag een brief in de bus gekregen van onze vriend de politie.
De gemeten snelheid is 58km/uur. Daarvan gaat er een corrigatie af en dan komt men op een 52km/u.

De overtreding is dus dat ik in de bebouwde kom reed waar de snelheid beperkt is tot 50km/u.

Nu moet ik dus 50 euro ophoesten voor een 2km/u te hard.

Nu is het zo dat in de buurt waar ik werk 10tal flitspalen bijgekomen zijn in 4maanden terwijl er in over heel wallonie ongeveer 10 geplaatst zijn in een jaar tijd..

Wat vinden jullie er nu eigenlijk van?

De boete zal ik later op de avond posten. Nu trainen! :lifter:

Moet je 50,01 overmaken, hebben ze een hoop extra werk aan.

Die 6 euro administratiekosten zijn altijd pijnlijk. Liever dat ze dat niet specificeren en gewoon 6 euro meer vragen. :P

Maar ja, wat loop je nou te janken man?

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Moet je 50,01 overmaken, hebben ze een hoop extra werk aan.

Dat is inderdaad slim. Want de overuren van dat extra werk, die betaal je zelf door middel van belasting. Dat heet nou jezelf nuttig maken voor de maatschappij.

:rolleyes:

Suck it up. Jij rijdt te hard, dan kan je ook consequenties verwachten.

Die 6 euro administratiekosten zijn altijd pijnlijk. Liever dat ze dat niet specificeren en gewoon 6 euro meer vragen. :P

Maar ja, wat loop je nou te janken man?

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Dat is inderdaad slim. Want de overuren van dat extra werk, die betaal je zelf door middel van belasting. Dat heet nou jezelf nuttig maken voor de maatschappij.

:rolleyes:

Zoveel extra zal dat niet zijn met het salaris van een agent.

Tijdje terug geleden waar 50 mag, 103 km/u gereden. Ik had haast! Na correctie was het 98 km/u, ik had zoooo veeel geluk anders weg was me rijbewijs:) Wel 350 euro betaald + 1 punt van rijbewijs:(

• Topic Starter Topic Starter
grappig dat men hier roept dat je niet moet janken.. zijn meestal ook diegene die nog nooit een stuur in hun handen hebben gehad. Alsof jullie allemaal heel mooi aan de regels houdt :roflol:

Een beetje chauffeur beseft dat dit belachelijke boete is. Mocht ik nu 70/u gereden hebben of minder dan betaal ik ze zonder klagen. Maar dit vindt ik toch moeilijk geld vooral als je een beetje politiek op de hoogte bent.

Weetje: de diesel bij ons is sinds kort na lange tijd een beetje gedaald, ze kon nog maar dalen maar onze niet bestaande regering heeft de accijnzen verhoogt :roflol: belgië...

100% zeker dat ik nooit harder dan 60 per uur heb gereden. De flitspaal staat niet heel ver van lichten.

Vorige week hebben m'n collega's ong. dezelfde boete had... ons metertje zal niet goed kloppen denk ik :p.

Laatst bewerkt:
Terecht want welke idioot gaat dan ook 58 km/u in de bebouwde kom rijden, stel je voor dat je een kind aanrijd met die snelheid, zoiets wil je echt niet op je geweten hebben. Van mij had de bekeuring nog wel wat hoger gemogen na mijn mening ben je er nog goed mee weg gekomen.

Tjah 2 km/u beetje zielig of niet :( politie he, doen zeer zeker ook zo hun goede daden, maar dit is beetje triest kom op man 2 km/u waar gaat het nog om! maar staatskas krijgt dan weer een boost he, door zulke mini pv's.
... facking dom.. dus oke ze staan 52km/uur toe dan nog net, en nu rij ik 53, en dan? is dat dan niet meer lame? en als ik 54 rijd? je moet ergens gewoon een grens stellen..

Terug
Naar boven