1 river kwadraat blijft 1 river?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens mij is de boete nooit 50 euro bij die snelheid. Ik reed ook eens 61, -5 = 56 en boete was 28 euro

Vandaag een brief in de bus gekregen van onze vriend de politie.
De gemeten snelheid is 58km/uur. Daarvan gaat er een corrigatie af en dan komt men op een 52km/u.
De overtreding is dus dat ik in de bebouwde kom reed waar de snelheid beperkt is tot 50km/u.
Nu moet ik dus 50 euro ophoesten voor een 2km/u te hard.
Nu is het zo dat in de buurt waar ik werk 10tal flitspalen bijgekomen zijn in 4maanden terwijl er in over heel wallonie ongeveer 10 geplaatst zijn in een jaar tijd..
Wat vinden jullie er nu eigenlijk van?
De boete zal ik later op de avond posten. Nu trainen!![]()

Moet je 50,01 overmaken, hebben ze een hoop extra werk aan.

Die 6 euro administratiekosten zijn altijd pijnlijk. Liever dat ze dat niet specificeren en gewoon 6 euro meer vragen.
Maar ja, wat loop je nou te janken man?
---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------
Dat is inderdaad slim. Want de overuren van dat extra werk, die betaal je zelf door middel van belasting. Dat heet nou jezelf nuttig maken voor de maatschappij.
![]()
iemand moet de werkloosheidsuitkeringen van Wallonië betalen hé, dat heet solidair zijn. ot : diep trieste shit natuurlijk, dat er sommigen vandaag dan nog durven kritiek hebben op de nva is onbegrijpelijk.
Wallonie

belgië...
.Ik denk dat ze in België andere bedragen hebben, wat denk jij?
...
... facking dom.. dus oke ze staan 52km/uur toe dan nog net, en nu rij ik 53, en dan? is dat dan niet meer lame? en als ik 54 rijd? je moet ergens gewoon een grens stellen..Tjah 2 km/u beetje zielig of nietpolitie he, doen zeer zeker ook zo hun goede daden, maar dit is beetje triest kom op man 2 km/u waar gaat het nog om! maar staatskas krijgt dan weer een boost he, door zulke mini pv's.
en je reed geen 2 km/h te hard.
gemeten is 58, dat betekent dat jij op je teller zeker 60 of harder heb gereden.(tellerafwijking)
dus niet lopen janken dat je voor 2 km/h wordt beboet, je reed zowiezo veel harder...